Tja,
Daar ben ik het dus niet geheel mee eens. Diezelfde gameplay is waarschijnlijk (zeker weten) ook gewoon mogelijk op een Xbox. Als dan de graphics en het geluid een magere 6,5 krijgen zegt mij dat meer dan genoeg. Alsof ik een 360 ga kopen om vervolgens tevreden te zijn met een spel dat grafisch niets voorstelt. Nee sorry, dat vind ik echt gewoon ronduit slecht.
Ja, ik weet dat er niet veel games uitzijn en dat iedereen daarom snel tevreden is omdat je anders dadelijk niets meer te spelen hebt. Kijk naar Oblivion, als dat er niet zo schitterend uitzag dan waren de mensen een stuk minder gelukkig. Tuurlijk draait het zeker om de gameplay, maar zolang de gameplay nog niet next-gen is (en dat is het nog niet bij geen enkele game tot op heden) zullen 360 games het toch vooral van het grafische gedeelte moeten hebben wanneer de gameplay "gewoon" goed is maar niet bijzonder. En daar gaat TopSpin 2 bij mij de fout in, mijn oog wil ook wat voor die € 400,00 die ik voor die machine heb moeten neertellen.
En toch ga ik hem zelf ook kopen *) , omdat ik teveel geld heb deze maand, en omdat ik niet meer zoveel games heb die ik nog wil spelen haha. Toch vind ik het gewoon erg jammer dat het grafisch niet top is.
Laatst bewerkt: 4 apr 2006