1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt eraan hoe snel de winkels hem hebben. Bij grote releases houden winkels zich er meestal wel aan

2. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0

met alle respect maar top spin is dan ook niet een grote release... ik ga hem wel kopen maar grote releases zegt ook niets... kijk maar naar Graw

3. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://xbox360.ign.com/articles/699/699776p3.html

7.8 voor Topspin 2.....lijkt misscien laag maar ik vind het wel goed...als je kijkt dat er gewoon een 8.5 is gegeven voor gameplay.....carrière mode en online play heeft ook een 8.5 gekregen....uitstekende scores!_O_

Dat er maar een 6.5 is gegeven voor graphics en geluid vind ik niet erg.....het gaat om de gameplay vind ik

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Tja,

Daar ben ik het dus niet geheel mee eens. Diezelfde gameplay is waarschijnlijk (zeker weten) ook gewoon mogelijk op een Xbox. Als dan de graphics en het geluid een magere 6,5 krijgen zegt mij dat meer dan genoeg. Alsof ik een 360 ga kopen om vervolgens tevreden te zijn met een spel dat grafisch niets voorstelt. Nee sorry, dat vind ik echt gewoon ronduit slecht.

Ja, ik weet dat er niet veel games uitzijn en dat iedereen daarom snel tevreden is omdat je anders dadelijk niets meer te spelen hebt. Kijk naar Oblivion, als dat er niet zo schitterend uitzag dan waren de mensen een stuk minder gelukkig. Tuurlijk draait het zeker om de gameplay, maar zolang de gameplay nog niet next-gen is (en dat is het nog niet bij geen enkele game tot op heden) zullen 360 games het toch vooral van het grafische gedeelte moeten hebben wanneer de gameplay "gewoon" goed is maar niet bijzonder. En daar gaat TopSpin 2 bij mij de fout in, mijn oog wil ook wat voor die € 400,00 die ik voor die machine heb moeten neertellen.

En toch ga ik hem zelf ook kopen *) , omdat ik teveel geld heb deze maand, en omdat ik niet meer zoveel games heb die ik nog wil spelen haha. Toch vind ik het gewoon erg jammer dat het grafisch niet top is.

Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  5. mars15

mars15 Guest

Ben benieuwd wanneer we massaal mogen afreizen naar den haag ;)

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je mij horen zeggen dat TS2 een grote release is? Ik zei alleen dat ze zich bij grote releases zich er meestal aan houden (maar winkels krijgen de games ook niet heel ver van te voren lijkt mij). Halo 2 is een voorbeeld van een grote release :)

Nice review *)

Maar als je die 400 euri nou al uitgegeven hebt, en je xbox niet meer hebt, en op zoek ben naar een goed tennisspel omdat Top Spin niet op je 360 werkt, dan ga je toch voor Top Spin 2? Ik wel iig, kan me echt niet schelen of de graphics mooier zijn dan het vorige deel (die waren al heel mooi), ik zou zo de volle mep betalen om alleen Top Spin 1 weer te kunnen spelen.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tja, ik betaal liever niet de volle mep voor hetzelfde spel (hiermee bedoel ik niet dat Topspin 2 hetzelfde is als deeltje 1).

Ik blijf er gewoon bij dat het jammer is dat het grafische gedeelte blijkbaar is vergeten klaar. Daarvoor heb ik een Xbox360, om mooie en leuke games op te spelen. Ik weet dat er gamers zijn die niets om graphics geven (waarom je dan een 360 moet hebben op dit moment is me niet geheel duidelijk), maar er zijn ook gamers die het wel van een dergelijk belang vinden.

8. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK ben het met je eens Joene. Top Spin is gewoon verslavend... Mede door online maar ook omdat de gameplay gewoon verslavend is.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef wél om graphics, maar de gameplay is voor mij altijd belangrijker. Goed, als een spel er niet uit ziet zal ik hem niet kopen, maar een game met geweldige graphics en slechte gameplay wordt hem niet voor mij.

10. ajaxkampioen

ajaxkampioen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het grafisch ten opzichte van deel 1 niet veel verbetert is dus dat het daarom maar een 6.5 heeft, dat is idd jmmr. Maar ik vond deel 1 grafisch goed dus dat is voor mij geen probleem en het is voor mij zowieso een must have want bij de oude xbox had ik geen xbox live en nu wel

11. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet me toch bij cyrax77 aansluiten! Je mag gewoon meer verwachten en zeker wat ze met de titel hebben gedaan na de eerste presentaties... Verwachtingen scheppen en dan daarna de graphics weer omlaag halen.... Beetje jammer allemaal, maar ja... ik ga m denk ik ook gewoon kopen... Hoop dat het ranking systeem een beetje realistisch is.... ben een stats-freak :)

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk vind ik het ook jammer dat het er allemaal niet nóg mooier uit ziet, zeker omdat ik weet dat het kán. Maar zoals ik al zei, dat is niet de reden voor mij om dit spel links te laten liggen

13. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En voor mij ook niet zoals je zag :)...

Hoe was het ranking systeem in TS1? Beetje gelijk aan de realiteit...?

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi ;)

Het was hartstikke realistisch, Joene op 1 ;)
    Nee serieus, Hewitt en Sampras vooral op 1 de hele tijd, wisselden elkaar af, alle pro's waren zo ongeveer in de top 25, en de 'nep'spelers tussen 25ste en 100ste plaats.. Voor vrouwen weet ik het niet meer

15. mars15

mars15 Guest

wel jammer dat er zo weining spelers altijd in zitten/zaten

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je wat vet zou zijn? Als je zelf 2 spelers maakt, en dat je dan in je ene career je andere speler tegenkomt 8)

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik zit de review van gamespot te kijken... wat mij opvalt is dat er houten poppetje staan te slaan!... ! en ze spelen op ijs... valt jullie dit ook niet op!

(bekijk de video) Heb je eindelijk een mooi uitziende game mankeert er weer dit aan:mad: het irriteerde me zo erg dat ik de video heb afgebroken!

Is dit tennis!

18. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten best veel spelers in, maar met deel 1 leken sommige voor geen meter op hun echte evenbeeld. Om maar weer over Dementieva te beginnen O-) qua uiterlijk leek het niet en ook niet qua animatie. Ze had een dubbelhandige backhand, maar daar houdt het ook wel bij op. Hewitt en Sampras leken wel. Dus ik hoop dat ze op dat vlak iets beter hun best hebben. Ik wil wel het idee hebben met Dementieva te spelen en niet met een poppetje die de naam Dementieva draagt en voor de rest geen meter lijkt. Ze zouden eigenlijk ook de echte geluiden van de spelers erin moeten zetten. Zoals Sharapova met haar gekreun (of geschreeuw) bij het slaan van de bal. Of haar "Come On" als ze een belangrijke game wint. Of Dementieva die Njet roept als ze een makkelijke bal mist. Dat geeft gewoon een beetje meer sfeer aan een spel

19. mars15

mars15 Guest

bedoelde meer met de neppe spelers..
    zou gaaf zijn als er echt 100 in zitten en dan top 100 heb

20. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Review Gamespot kijken?? Er is toch alleen een review met tekst, geen videoreview? En ik heb al genoeg filmpjes gezien en mij viel niets op hoor op dat vlak

Neppe spelers vind ik helemaal suf. Die mogen ze er van mij uit laten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina