1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson: strijd der titanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door apoc123, 3 apr 2006.

  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, ik had het zonet ook ff niet op Bjorn gesteld maar komop! alles beter dan Lydia en Bjorn is gewoon een survivor, niet in een groep, maar toch een survivor. Mick is ook vrij stoer vinnik en Richard natuurlijk! en natuurlijk ook douwe maar dat word langzamerhand cliche :p
     
  2. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    damn douwe en fleur niet meer bij elkaar :mad: wel balen.
    bjorn had er van mij ook in mogen blijven. en waarom kiest ze eerst ernestine voor in je kamp... kies dan een sterke man meteen.
     
  3. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu alweer helemaal verslaafd O-) Ik kan niet wachten tot volgende week

    Het was trouwens ook wel te verwachten dat Douwe als eerste van de balk zou vallen :)
     
  4. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    [​IMG]

    fleur chick :)

    en douwe is gewoon de man. die zorgt voor de sfeer.
     
  5. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ze nu van dat korte haar heeft, ik vond het lange haar toch mooier.
     
  6. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand aan de Temptation Island? Ook weer vanavond begonnen_O_
     
  7. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt jammer dat Bjorn eruit ligt, vind hem echt tof. Lkkr eigenwijs doen:9 Hij heb wel gelijk vind ik, maarja... ik zou ook wel ff lekker luieren op zo'n eiland
     
  8. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    wanneer komt de herhaling?
    weet iemand van jullie dat?
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja vind het ook jammer :mad:. Trouwens het team van *Frank, etc* niet die van Ilona *Die de proef heeft gewonnen* is wel het sterkst, die van ilona is meer een chill en vriendschap groepje.
     
  10. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Douwe is echt de held, hij moet gewoon winnen, hij is de echte surviver met bjorn, alleen is douwe ook sociaal het sterkst van hun twee, jammergenoeg dat de andere hem er wel uit zullen stemmen, helemaal nu hij geen immuniteit meer kan halen :mad:
     
  11. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Douwe moet winnen*) , maar ik geef 'm weinig kans:p in de proeven is hij niet zo erg goed.

    Zin in volgende week, is er geen herhaling? alleen op talpa.tv?
     
  12. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    De leukste is er nu al uit, dat is wel minder. Douwe blijft wel voor spektakel zorgen.
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ook echt niet waarom Björn er nu al uit is. Ze konden hem eerst natuurlijk ook voor zijn kracht gebruiken.

    Ik snap niet dat iemand zo'n jankwijf als Lydia erin wil hebben, na 4 dagen alweer janken :{
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja :confused: Bjorn die zoekt tenmiste naar iets. Wel jammer dat ze geen appart eiland meer hebben voor de gasten die eruit zijn gestemd. Bjorn, alleen en op een eiland zitten = _O_
     
  15. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ja mss laten ze iemand terug komen, zoals eigenlijk in bijna alle voorgaande edities ook is gebeurt, nu maar duimen voor hem, hoop sowieso dat douwe er wel lang in blijft want als hij eruit is ga ik niet meer kijken, dan is het zo afgezaagd, maarja, we will see :)
     
  16. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij had ze na de afleveringen van vorig jaar haaruitval (door te weinig eten ofzo), en is het daarom zo kort.
     
  17. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, mijn favoriet Bjorn er meteen uit. Nah ja, hij heeft het wel een
    beetje aan zichzelf te danken _0/
    Hij heeft weinig geleerd van de laatste keer zo te zien..hahaha

    Douwe moet blijven! Jammer dat Klaar(tje) er niet bij is 8)
     
  18. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik krijg het ook niet voorelkaar om op talpa.tv de aflevering te zien te krijgen :'-( .
    Hij zegt steeds "gereed", maar als ik dan wil afspelen, doet hij niets, daarom ook van mij nog 1x de vraag: Komt er een herhaling?
    Ik heb zelf nog niets erover gezien op talpa ofzo, maar ik zou het wel echt jammer vinden, als ik nu nooit meer die eerste aflevering te zien krijg ;) :{
     
  19. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    ***programma
    Die eikels gooien metten mijn favoriet(Bjorn) er uit.
    Nu moet ik maar voor Richard zijn...
     
  20. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond weer
     

Deel Deze Pagina