1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij elk concert oordoppen in, het geluid is dan zoveel beter, probeer het eens, ik heb Slayer live gezien in 1995, ik stond vooraan naast een box, opeens begonnen ze te spelen zonder aankondiging of iets, 150 Db, daar heb ik serieus een beschadiging aan over gehouden, echt doe oordoppen in!!!
     
  2. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat doe ik normaal gezien ook. Maar ik was nog nooit in de Effenaar in Eindhoven geweest, dus kwist niet hoe het geluid daar was... ;) Maar het is idd wel slim om oordoppen in te doen.
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik gewoon wat watjes meeneem 3 mei naar fear factory. Daarvan dan maar wat plukjes in mn oren stop.

    Heb btw net wat "nieuws" gehaald. Het is voor mij nieuw :p, Pantera. Vind dat ze een aantal zeer goede nummer hebben, The great southern trendkill (keihard), Beyond cemetary gates (rustig en super goed) en floods (beetje raar maar ook cool).

    Kent iemand verder nog coole nummers van hun?
     
  4. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Cowboys From Hell en Domination zijn mijn favo. nummers van Pantera. Helaas is gitarist Dimebag Darrell doodgeschoten :'-( Die gast was en is nog steeds een held voor mij wat betreft gitaar spelen _O_
     
  5. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    De hele Cowboys from Hell CD is godenstuff, verder natuurlijk de hele Vulgar display of power CD, beide CD's bevatten imo geen slechte nummers, en zeg nou zelf hoeveel CD's ken je die geen slechte nummers bevatten?

    Idd, en dit zijn er dus 2 van een band!!!!!
     
  6. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou vin ze tbh niet super goed, maar ze hebben wel lekkere nummers.

    Luister ook veel machine head atm.
     
  7. Tha Ladykillah

    Tha Ladykillah Tha Nudies!

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Panzer jongen je hebt helemaal gelijk!

    Dit is echt waar.. Ik doe ook altijd oordoppen in.. Ik ben een groot fan van Slipknot, Rammstein, metallica, Soulfly. 1 keer zonder oordoppen geweest (1ste concert was dat). en toen ik thuis kwam een hele irritante piep in mijn oor die pas aan het eind van de volgende dag verdwenen was.. Sindsdien altijd oordoppen in.. en net als wat panzer al zegt. het geluid is veel beter en zuiverder.. Meeste mensen doen het niet omdat ze vinden dat het dom is. Maar het is toch zeker om je eigen gehoor te beschermen
     
  8. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    uhu en sworn enemy, shai hulud , madball , sick of it all, Terror

    dat is de echte shit
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hatebreed en Swore Enemy vind ik dan nog gaan, maar Sick of It All en soortgenoten vind ik eigenlijk niet zo bijzonder?
     
  10. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me nog steeds af hoe mensen Hatebreed überhaupt serieus kunnen nemen. Bij zo'n wannabe-stoer nummer als "I Will Be Heard" schiet ik meestal spontaan in de lach.
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Heb de laatste van Black Majesty binnen, een hele goeie metal plaat. Power metal + Iron Maiden + Queensryche, zeer strakke plaat :)
     
  12. Rokkendoom

    Rokkendoom Top Notch, Baby!

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Municipal Waste, Slayer, Deth, Maiden en Vio-lence.
    Allemaal geweldige muziek maar iets anders op z'n tijd hoort ook wel.
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hatebreed vind ik juist wel vet opzich, maar kan soieso niet naar non-stop-schreeuw muziek luisteren. Is voor een paar nummers wel leuk maar daarna word ik het zat. I Will Be Heard vind ik juist een bruurt nummer, dat je het 'wanabee' stoer vind is jouw mening (of probleem?), wat wit je wel 'stoer' dan...
     
  14. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals het inmiddels welbekende gezegde gaat: ja natuurlijk, wie z'n mening zou het anders moeten zijn?

    En wat ik 'stoer' vind... Dødheimsgard komt aardig in de buurt.
     
  15. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen die het nieuwe tool album al besteld hebben? :9
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nope. Wel een nummertje van gehoord en klonk erg goed.
     
  17. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden yullie eigenlijk coal chamber of bullet for my valentine
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Coal Chamber ken ik twee nummers van. Namelijk Row Boat en Something Told me. De laatste is een briljant nummer, Row Boat een leuk nummer wat je niet echt serieus kan nemen.

    Bullet for my Valentine is in mijn ogen meer emo en daar hou ik niet zo van (Los van het feit dat All these things I hate een goed nummer is)
     
  19. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb All These Things ook geluisterd, dat vond ik wel een goed nummer. Dus ik heb mar de rest ook geluisterd, maar dat viel me weer een beetje tegen. Ik ben nu helemaal in Moonspell opgegaan, dankzij het nieuwe album Memorial. Lekker duister, en ook erg ochestraal.
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja All these Things is ook een vrij nieuw nummer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina