Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GRAW verkocht. In eerste instantie wilde ik het spel wel houden, speciaal voor het toernooi. Voor onze 1e westrijd was ik online. Ik zag jouw en BennyNL online. Is het 21:00 (toen zouden we beginnen) is iedereen opeens offline. Toen ging het opeens niet meer door. Het spel vond ik toch niet top (zit alleen maar DOA4 te spelen) en heb het verkocht (nu ik er nog geld voor kon krijgen ;) ) Ik had BennyNL een berichtje gestuurd dat hij mij mocht vervangen. Er waren namelijk nog spelers die geen team hadden. Maar blijkbaar had hij geen zin meer in het toernooi
     
  2. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, dan kunnen we binnenkort weer gaan trainen en plannen van wedstrijd.
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, de nieuwe poules staan ook in de startpost :).
    Het speelschema komt er zo aan.
    Hopelijk wordt het nu wel een succes, anders moet ik dit soort toernooien voortaan maar anders organiseren.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja sorry, mijn fout...:)
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, het wedstrijdschema is ook bekend.

    Ik heb helaas ook een trieste mededeling. De uitslag van DF-ON2 en ON2-DF is helaas niet verder te gebruiken omdat ON2 niet meer meedoet. Ik hoop dat DF het kan begrijpen, anders zouden ze al een oneerlijke en onoverbrugbare voorsprong hebben.

    /Edit, als het goed is zijn alle mailtjes verstuurd, ligt er alleen even aan hoe snel hotmail vandaag is....
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  6. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    wel potverdorie
    hebbe we ze voor niks ge-ownd :p
     
  7. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm........ TSS staat er niet bij??? IK had je gisteren morgen een PM gestuurd en een message gepost. Ben je ons vergeten???

    EDIT: Ik had alles gelezen over vanavond een PM sturen maar ik ging er al van uit dat deze PM wel genoeg was om te blijken dat we nog hartstikke graag mee willen doen????? We hebben heel lang getraint dus ja... Volgens mij is het ook geen probleem omdat het 11 teams zijn, dan heb je geen reserveteam meer dus komt het eigelijk alleen het goede met een even aantal. Ik snap dat ik hier een beetje laat mee aankom maar ik had verwacht dat mijn 2 's van gisteren morgen wel genoeg waren.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gereageerd op je message en op je pm. Maar blijkbaar is voor jou lezen ook heel moeilijk.....

    In het topic staat namelijk precies wat ik van je verwacht. Het staat hier voor de eerste keer, hier voor de tweede keer (het is zelfs een reactie op jouw post en speciaal voor jou heb ik de termijn verlengd!!!) en hier voor de derde keer. Ik heb in de pm ook nog verwezen naar wat ik gezegd heb en wat je moet doen.

    Als je dan niet reageert, wat moet ik dan met je?
    Een incompleet bericht heb ik toch niets aan?
    Is hetzelfde als een toets/tentamen voor de helft maken en wel een 10 verwachten.....

    VOOR vanavond 19.00 uur moet JIJ ALLEEN mij de juiste gegevens pm'en. Zelfs een minuut te laat is al jammer, maar je hebt dan al 2 dagen meer gehad dan eigenlijk de bedoeling is.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Wij zijn vrij :p

    (of moeten we dan tegen TSS?)
     
  10. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    heey we moeten onze eerste match tegen DF ( ik wil het zo vlug mogelijk regelen tegen jullie )

    deze keer winnen jullie niet zo gemakkelijk ;)

    GR marine nl
     
  11. Toxinshell

    Toxinshell Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    @ marine
    over da eerste, ik heb jullie al toegevoegd op xbl dus we kunne beetje gaan bekijken wanneer iedereen kan (vrijdag/zaterdag ofzo)

    en da tweede, dat zien we nog wel}:]
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jeps, dacht zelf ook aan die dagen :)!
    Vrijdag/Zaterdag kan vaak iedereen wel.

    Zoals Marine Nl al zei...
    Zo makkelijk als eerst zullen jullie niet winnen...
    Maar dat wij winnen zeg ik ook weer niet :p.

    Althans, als jullie allemaal zo goed zijn als NukeShell belooft het nog een hele klus voor ons...:'-(
     
  13. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Liefst spelen wij op Zaterdag. Dus als jullie dan alvast met jullie Members overleggen of iedereen dan kan...

    En Mystery X nl:
    Het is een clantoernooi... een individu kan niet veel zonder teammaten.
     
  14. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Om even alle onduidelijkheid uit het veld te ruimen... Ik zie dat ON2 uit het toernooi is geschrapt... We hebben wat problemen gehad, helaas... Een eerste wedstrijd netjes gespeeld, daarna kreeg de vrouw van onze captain een kind, dus ging hij op de reservebank...

    De nieuwe captain had wat andere tegenslagen, waar ik hier niet verder over ga schrijven, als hij daar behoefte aan heeft, mag zij dat zelf posten... Zo niet, ook goed...

    Het is allemaal achteraf gelul, maar ik ging er als teamlid vanuit met mijn maten dat we afgelopen zaterdagavond zouden moeten spelen... Om 21.30 uur wel te verstaan... Wij wachten en wachten, maar doordat onze captain dus pech had, niks meer vernomen... We wisten ook niet verder wat te doen, dus hebben we maar met een paar man Far Cry Instincts Predator gedaan...

    Het blijkt dat we het e.e.a. ook intern niet helemaal goed en afdoende geregeld hebben... Als er nog eens een kampioenschap komt, moeten we meteen voor een betere achtervang zorgen, voor het geval dat... Nu wisten we van niks, met name niet van evt. wijzigingen in tijd en dag voor een evt. match, omdat onze captain niet bereikbaar was...

    Maar al met al is dit allemaal achteraf geklets... Ik bied als teamlid van ON2 Rox de welgemeende excuses aan dat het zo gelopen is... Dat ON2 niets meer heeft laten horen, een kampioenschap als dit is wat mij betreft niet vrijblijvend... Ik ben 44 jaar en ik houd niet van het feit dat mensen zomaar afspraken maken en ze niet nakomen...

    Maar nogmaals, het is allemaal achteraf gepuzzel... Maar we liggen er uit, niets meer aan te doen... Ik wens iedereen namens ON2 (Oldskool2) nog een goed en sportief toernooi toe...
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  15. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er van uit dat Rox ons er nog in moet updaten. In iedergeval als wij tegen elkaar moeten spelen @JPRacegamer wanneer komt het jullie dan het beste uit? IK zal vandaag in iedergeval messages sturen naar mijn members wanneer hun het beste uitkomt en dan laat ik het je weten.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Ikzelf kan altijd spelen, behalve op vrijdag (tenzij we na 21.30 uur beginnen, ik heb namelijk tennisles tot 21.00) Volgens mij kan Meneer Stefan (teamcaptain) ook altijd. Ik weet alleen niet hoe het zit met Metal Mark en Traxx, want die hebben allebei werk. Dat moet je dan maar ff overleggen met Stefan ;)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Woensdag middag (naja dan heb je toch nooit een clan war). Maar zaterdag van 9 tot 8 werken dus heel de zaterdag kan niet. Voor de rest, beschikbaar \o/ 8) :+

    Anders doen we gewoon weer op zondagmiddag, vond ik nog wel het relaxt :)
     
  18. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    G&G wann kunne juliie? voeg ff mij op xb toe: DSF Darkraver

    kunnen we tijd en datum bespreken.
     
  19. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan oop elk tijdstip na 5 uur want dan ben ik klaar met werken ( op de bouw SAAI !! )
    duusss het komt mij altijd uit
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, eventjes een update:
    DBG-G&G en omgekeerd (vanaf nu eo) staat gepland voor Donderdag 6 April om 20.00 uur (captains zijn hierover gemaild)

    DF-D06B eo regelen onderling de tijd

    DPSA-D06A eo staat voorlopig op Zondag 9 April om 17.00 uur

    ON1-X3G eo, moeilijkheden met beschikbaarheid, captains, zie mail.

    ON3-DNS eo, nog geen reactie van DNS, LEES JE MAIL VERDORIE!!

    DPSB-TSS eo, moet nog gepland worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina