Mmmm... Om even alle onduidelijkheid uit het veld te ruimen... Ik zie dat ON2 uit het toernooi is geschrapt... We hebben wat problemen gehad, helaas... Een eerste wedstrijd netjes gespeeld, daarna kreeg de vrouw van onze captain een kind, dus ging hij op de reservebank...
De nieuwe captain had wat andere tegenslagen, waar ik hier niet verder over ga schrijven, als hij daar behoefte aan heeft, mag zij dat zelf posten... Zo niet, ook goed...
Het is allemaal achteraf gelul, maar ik ging er als teamlid vanuit met mijn maten dat we afgelopen zaterdagavond zouden moeten spelen... Om 21.30 uur wel te verstaan... Wij wachten en wachten, maar doordat onze captain dus pech had, niks meer vernomen... We wisten ook niet verder wat te doen, dus hebben we maar met een paar man Far Cry Instincts Predator gedaan...
Het blijkt dat we het e.e.a. ook intern niet helemaal goed en afdoende geregeld hebben... Als er nog eens een kampioenschap komt, moeten we meteen voor een betere achtervang zorgen, voor het geval dat... Nu wisten we van niks, met name niet van evt. wijzigingen in tijd en dag voor een evt. match, omdat onze captain niet bereikbaar was...
Maar al met al is dit allemaal achteraf geklets... Ik bied als teamlid van ON2 Rox de welgemeende excuses aan dat het zo gelopen is... Dat ON2 niets meer heeft laten horen, een kampioenschap als dit is wat mij betreft niet vrijblijvend... Ik ben 44 jaar en ik houd niet van het feit dat mensen zomaar afspraken maken en ze niet nakomen...
Maar nogmaals, het is allemaal achteraf gepuzzel... Maar we liggen er uit, niets meer aan te doen... Ik wens iedereen namens ON2 (Oldskool2) nog een goed en sportief toernooi toe...
Laatst bewerkt: 4 apr 2006