1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GEZ]Foto Gamexpo 2002

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door TigerHawk, 5 apr 2006.

  1. TigerHawk

    TigerHawk SoulSlayer

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten,

    Misschien een beetje een rare eerste post hier op de forum. Ik zoek namelijk een foto van een klasgenote van me die promotiewerk had gedaan voor XBW. Ik kan me nog goed herinneren dat ik ooit s haar foto hier had gezien. Die promo-meiden hadden toen zwarte topjes aan.

    Verhaal: Die meid en ik zitten in de klas en het gesprek ging op een gegeven moment over meiden en hun foto's op Internet. Zij beweerde dat je haar niet zomaar kon 'Googlend' vinden. Totdat ik haar vertelde dat ik haar foto ooit s op een Xbox-site tegenkwam, waarop zij antwoorde:' Ja ja... Laat zien dan.'

    Ik heb de website afgezocht naar foto's van dat event maar ze gaan niet eerder dan 2003.


    *Zucht* Waarom hebben jullie ook geen Thread met jullie lekkerste XBW Booth Babes :D Was ze tenminste makkelijk te vinden :p

    Dus guys... Help a fellow man out _O_



    EDIT: Ik ben er net achter gekomen dat het gaat om Gamexpo 2003! Afgeleidt uit de opmerking gevonden in http://archief.xboxworld.nl/news/4468/

    MasterChief_007 zegt:
    MOOI FILMPJE HOOR

    @Munch: Plak jou hoofd op die van Mike! Sta je alsnog met 2 babes op de foto hehe

    MasterChief_007 zegt:
    @ Mike: Je ziet er duf uit op filmpje en jij bent dat niet met die meiden op foto 120? Kijk ik scheel? lol.

    Mike zegt:
    Dat is Han, niet ikke. Ik sta achter het statief, ik mocht er naar kijken.

    Dus Mike mocht je dit lezen, geef mij een kopie van foto 120 :p
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2006
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Huh? gaat dit om die prijsvraag ofzo:+
    lol...
     
  3. TigerHawk

    TigerHawk SoulSlayer

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej niet echt... Meer bragging-rights dat ik toch een foto van haar online kon vinden :D
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
  5. TigerHawk

    TigerHawk SoulSlayer

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Mirik heeft vast nog wel een foto denk ik.
     
  7. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
  9. TigerHawk

    TigerHawk SoulSlayer

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen van de drie (overigens wel erugh leuke dames)... Haar naam is trouwens Anita.... Misschien dat het anderen helpt te herinerren.
     
  10. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik herinner mij geen Anita als boothbabe, maar zal als ik thuis ben de betreffende foto eens opsnorren.

    (Met dank aan Shriko voor het mij wijzen op deze thread :+ )
     

Deel Deze Pagina