[Discussie] Liposuctie voor kinderen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 11 apr 2006.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit de Spits net op mijn gemakje te lezen, en op pagina 4 stond een reclame, waarvan mijn mond toch best wel openviel.

    Ik vind dit eigenlijk best ziek. Als je ziet dat je kind er onder lijdt, ermee gepest wordt, en niet mee komt met de rest, door bijvoorbeeld een ziekte, dan snap ik dat je alle mogelijkheden wil hebben om je kind te kunnen helpen. Maar "Ongezond leven en er toch goed uitzien", vind ik best wel ziek. Dan spoor je mensen dus aan om veel te eten, maar neem gewoon liposuctie joh, dan ben je overal van af!

    Wat vinden jullie daarvan?
     
  2. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    met je eens, dat gaat wel heel erg ver.. bovendien; als je op je 4e er al uitziet als een varken dan doe je toch iets verkeerd:)
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je er op je 4e uit zou zien als een varken, zoals jij dat zo 'mooi' noemt, dan is dat op dat moment toch echt vooral een probleem van de ouders. Lijkt me niet dat het kind zelf er dan al helemaal verantwoordelijk voor is.

    Anyway, ja dit vind ik wel zorgwekkend. Het gaat er zeker bij jonge kinderen vooral om om de oorzaak weg te nemen lijkt me. Anders blijf je bezig. Dus de ouders 'her-opvoeden' wat betreft kindervoeding. En strikt leren zijn in wat de kinderen wel en niet mogen.
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal tegen kinderliposuctie, ik vind het ook een makkelijke uitweg, het moet het sowieso alleen gebruiken als er geen andere mogelijkheid is.. En kinderliposuctie gaat zeker te ver!
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind dit echt zo ziek... op die site kan je ook tanden van kinderen laten bleken en zonnebankkuren kopen....

    echt puke in het kwadraat
     
  6. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    was de site dan mag zeker nie gezegt worde:p
    maar tis wel erg ziek:confused: op je 4de kan je togh nie zo dik zijn:confused:
     
  7. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik las het ook, echt vaag. Mja je kan tegenwoordig je kat ook al klonen, moet niet gekker worden :+
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    perfectkids
     
  9. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    da's kindermishandeling
     
  10. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook de hele bedoeling ervan. Het was om te laten zien hoe belachelijk het idee van kinder-liposuctie was.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  11. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net op tv gehoord dat het een reclamegrap is

    Ze willen een campagne gaan starten om kinderen gezonder te laten eten. Dit was meer om aandacht te trekken
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    lol, GG geflashed :+
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmmm denk ik iets aan de discussie toe te willen voegen, zegt de rest het al voor mij.

    ZIEKELIJK
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    is hun dan wel goed gelukt :p
     
  15. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja gg inderdaad, gekker moest het ook niet worden... Ik denk dat ze die aandacht nu wel gekregen hebben... De gedachte alleen al.. dat was echt misselijk.
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Mooi zo:cool:
     
  17. basovich

    basovich Guest

    TIP: misschien kun je er een POLL van maken:)..?

    mrja ik vind het ook ZWAAR ziek om op je 4e al een liposuctie te ondernemen:confused:
     
  18. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Het licht ( [Edit] ligt! :9) bij kinderen gewoon aan de ouders, vanuit daar moet er verbetering komen. En het lijkt me dat een kind van 4 ook nog 'af te leren is' om verkeerd voedsel te nemen en gezonde voeding te nuttigen.

    Maar het is idd gewoon te ziek om bij kinderen liposuctie uit te voeren.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  19. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG TEH ONZINNNIGGHEID


    oftwel wat een tering onzin tegenwoordig
     
  20. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Het ligt volgens mij niet alleen aan de ouders. Als kind word je al vroeg beinvloed door reclame en je vriendjes. Of pesten.. zo'n kind gaat zich rot voelen en gaat eten. Ouders zijn niet altijd thuis en een beetje slim kind weet heus wel de koekjestrommel te vinden. Een kind dat gepest word heeft vaak niet veel vrienden, speelt minder vaak buiten en gaat liever tv kijken/computeren dus meer kans om aan te komen door minder beweging. Kinderen kunnen al best hard zijn op die leeftijd wat pesten betreft.
     

Deel Deze Pagina