1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    'Danny Blind lijkt de bui al te zien hangen'

    Danny Blind lijkt er rekening mee te houden dat hij volgend seizoen geen coach meer is van Ajax. Het uitblijven van steun vanuit het bestuur en de manier waarop de leidinggevenden zich in de pers extreem op de vlakte houden over zijn functioneren, geven Blind dat idee.
    'Als ze zo reageren, weet je genoeg', hintte Blind desgevraagd door RTV Noord-Holland. Verder wenste hij niet in te gaan op dat onderwerp, al gaf Blind wel aan inmiddels te hebben gesproken met het bestuur.

    Blind is bezig aan zijn tweede seizoen als hoofdtrainer van de Amsterdammers. Hij kwam vorig seizoen aan het roer toen Ronald Koeman eind februari 2005 opstapte vanwege de tegenvallende resultaten. Onder Blinds leiding presteert het onervaren Ajax opnieuw matig.

    Henk ten Cate, die assistent-trainer is van Frank Rijkaard bij Barcelona, is in beeld om Blind te vervangen. Ajax heeft al geïnformeerd naar zijn diensten voor volgend seizoen.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wat voor soort speler is het? Heb hem eigenlijk nog nooit zien spelen
     
  3. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij is het een aanvaller. "t schijnt wel een talent te zijn, Feyenoord zat ook achter hem aan.

     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2006
  4. mars15

    mars15 Guest

    hahaha
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    WoW, dat is nog eens nieuws. Die gaat dus moven...
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heeft PSV binnen een jaar 15 miljoen verdient. Maarja eerst zien, dan geloven
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Koné? Die vind ik eigenlijk best ruk spelen dit seizoen. Lyon kan beter Farfan kopen ofzo. Zijn we ook van die Duitser af:)
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    hahaha

    Kone, 25 miljoen? laat me niet lachen. Dan is Kuijt 40 miljoen waard en Huntelaar 50 miljoen. Wat een onzin. Laat Koné is maar is scoren.
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij loopt altijd eerst naar het doel toe en dan speelt die de keeper weg en schiet ie de bal over of naast. Dus als de bal tussen de palen vliegt is het goed.

    En dan zul je ook nog zien dat PSV hem probeert vast te houden.
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jij vind Huntelaar een waardevollere speler dan Kuyt?:{
     
  11. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Huntelaar heeft meer kwaliteit in huis om bijvoorbeeld bij Arsenal ook een topper te zijn, Kuijt heeft dat iets minder. Maar voor het Nederlandse voetbal is Kuijt de betere. :D
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Noem eens een internationale wedstrijd van Huntelaar waarin hij zich echt heeft laten gelden en de hele wedstrijd het de verdediging van de tegenstander moeilijk heeft gemaakt? Ik kan er geen één bedenken.
     
  13. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd.. 't zijn ook 2 verschillende soorten spitsen. Kuyt doet veel meer mee met het spel en is in principe altijd aanspeelbaar, terwijl Huntelaar veel doelgerichter is en waarschijnlijk een stukje beter kan afronden.
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wat was hij toch doelgericht in die internationale wedstrijden[​IMG]
     
  15. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was wel doelgericht, alleen scoorde ie niet:+
     
  16. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zeg ik ook niet. Ik denk alleen dat Huntelaar meer op z'n plaats is bij een topclub dan Kuijt.
     
  17. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    In Ajax - Internationale speelde Huntelaar weergaloos _O_

    Ik vind wel dat Kuijt een veel beter speler is hoor, geweldig gewoon. Maar Huntelaar is ook nog hardstikke jong en heeft nauwelijks internationale wedstrijden gespeeld, terwijl Kuijt steeds bij Oranje zit. Kuijt speelt internationaal met Feijenoord ook nooit erg goed..

    Kuijt is in mijn ogen de beste spits voor het Nederlands Elftal en echt wel klaar voor een topclub in Europa.
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dat hoort simpelweg bij elkaar, het niveau is in Nederland veel lager dan als in een land als Engeland, lijkt me vrij logisch. En in die wedstrijd tegen Intern speelde hij alleen redelijk in de eerste helft volgens, net als de rest van Ajax.
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Huntelaar maar een klein opdondertje die wat met een bal kan als ie hem voor zn voeten krijgt bij het doel. Maar dat lukt niet altijd...
     
  20. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0

    Van The Man, is de beste spits voor oranje!
    die speeld tegen top verdedigers en is van een veel hoger niveau dan kuyt en huntelaar. huntelaar is over vier jaar de man. is nog zo jong en zal leren veel slimmer te spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina