1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lijsttrekkerschap VVD

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XiroKe, 8 apr 2006.

  1. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Rutte persoonlijk veel beter dan Verdonk, ten eerste Rutte heeft naar mijn mening een veel betere charisma en ten tweede Verdonk wil ik liever niet als minister-president hebben omdat één haar manier van overkomen (speeches etc.) vind ik beneden de maat (ik moet me niet voorstellen wat dat gaat worden bij de EU) en twee omdat ik denk dat ze veel beter minister kan blijven want dat doet ze nu (voor nú)* goed.
    Voor nú vanwege die incidentjes omtrent Kongo.

    maw ik heb liever Rutte.:)
     
  2. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, ze streeft naar Bolkestein's record van 38 zetels met de VVD. Kan me niet voorstellen dat ze daarmee de grootste partij wordt:).

    Nog even terugkomend op het beleid van Verdonk, daar kun je gewoon van mening met elkaar verschillen. Toch ben ik van mening dat het gewoon een weliswaar streng, doch rechtvaardig beleid is. Ik geef toe, Verdonk had een aantal feiten dan niet hoeven te verdraaien, maar geen enkele minister is schoon van fouten en wat ze voor de rest doet, doet ze goed naar mijn idee. Bovendien ligt ze ook nog is goed bij het meerendeel van het volk...
     
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    licht ze wel in het leeuwedeel van het volk? Ik weet hetniet. Ik ken alleen maar mensen die haar of WEL moeten of haar kunnen scheiten... geen tussen groep?

    Ik zou ook voor haar kiezen om de zelfde redenen. Maar toch.
     
  4. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja 'foutje'.. weet niet zeker. Wel is het natuurlijk zo dat Verdonk 10 x bekender is dan Mark Rutte.
     
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stem.....Verdonk;) waarom? geen zin om hier de hele shit neer te zetten;)
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

Deel Deze Pagina