1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Uuhm?
     
  2. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens is het daar gewoon een dubbele confrontatie (net zoals de UEFA Cup bijvoorbeeld). Ik zie namelijk nergens data staan voor de derde speelronde.
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben zelf ook tegen de pleeoffs hoor. Kijk ik zal echt blij zijn als we straks CL spelen maar we hebben er eigenlijk gewoon geeb recht op. Az heeft het verdiend, punt uit.
     
  4. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook zeer tegen playoffs, maar denk niet dat boycotten veel helpt. kan je beter je club steunen. kut playoffs
     
  5. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik was altijd fel tegen, maar nu ben ik toch wat van mening verandert..... dat zal ook komen omdat Roda er nu wat voordeel van heeft, als de play offs er niet waren geweest dan was dit een uber kut seizoen geweest. Ook was het nu tot het einde van de competitie spannend.
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Klopt. De competitie is natuurlijk wel een stuk spannender geworden, maar omdat er aan die play-offs een vreselijk walgelijke nasmaak hangt van commercie verpest het nogal.

    En wat als we straks nog twee keer verliezen van F'noord? Dan is het seizoen al helemaal kut.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Als we nog 2 keer van ze verliezen word ik helemaal gek. Dan durf ik dus echt niet meer thuis te komen. M'n zusje maakt me dan helemaal gek.
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee ik op mijn werk.....:{
    Of op dit forum.

    Gelukkig bestaat mijn klas uit Ajacieden, Groningers, een PSV-er en een nep-PSVer
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    'Jan Wouters gaat aan de slag bij PSV'

    20/4/2006 21:07

    Jan Wouters heeft de door hem gewenste baan in Nederland gevonden. De 45-jarige Utrechter wordt assistent-trainer bij PSV, zo meldt RTV Utrecht.

    Wouters is nu nog assistent-trainer bij Glasgow Rangers, waar hij al sinds 2001 werkzaam is. In zijn loopbaan als speler kwam de ex-international tussen 1993 en '96 uit voor de Eindhovenaren. Wouters werd geen kampioen met PSV.

    De aanstelling van Wouters doet vermoeden dat PSV ook al een nieuwe hoofdcoach heeft gevonden. Voorzitter Rob Westerhof heeft al eens aangegeven dat de opvolger van Guus Hiddink zijn eigen assistenten mag meenemen.
     
  10. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Daar hebben we een speciaal topic voor - Conquistador
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2006
  11. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ik blijf die play offs geweldig vinden! En dat is echt niet omdat Ajax nu naar de finale gaat *klopt op zijn bureau*
    Maar wat een vette wedstrijden! Nog 2x Ajax Feyenoord en dan straks nog misschien een Vitesse - NEC.. Heerlijk.
    Ik kan ervan genieten.
    En AZ verdient het wel hoor.
    Maarja dat offer ik graag op :) voor deze leuke wedstrijden
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    ja ik ben geweest kut zooi
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zo wat een mooie wedstrijd gister he!!!!
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Niet echt veel verassingen, maar ik had gehoopt dat hij die Boateng thuis had gelaten en het toch nog eens wilde proberen met Seedorf. Ik blijf het een goede speler vinden. Maduro hoeft van mij ook niet zo nodig, die speelt de laatste tijd ook als een krant. Leuk dat Kromkamp er nu iig nog bij zit, is imo ook de beste rechtsback die we in huis hebben op het moment.
     
  15. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens:)

    Uiteraard moet je mensen als Meerdink en Jaliens niet meenemen. Gisteren iemand nog Barend en van Dorp gezien met San Marco? Prachtig die discussies tussen zo'n emotiemens als Jan Mulder en een 'denker' als van Basten. Hij deed Mulder nog mooi een keer na ("Hoe kan ie dat nu doen?!" *gebaren makend op z'n Jan Mulder's).
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Brief is hier te lezen:
    http://ofa.ictgroup.nl/lees.asp?id=424

    ....
     
  17. mars15

    mars15 Guest

  18. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja was een mooie uitzending inderdaad. En San Marco liet nog best veel los ook! Was leuk om weer eens wat over het NLefltal te horen.
     
  19. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou alsjeblieft een keer je kutbek dicht, ik heb het geld niet om naar het stadion te gaan, dus ik ga niet.. Ik wíl wel, maar ik kán niet. BEGRIJP DAT DAN LUL!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina