Als je zelf vampier bent heb je een zwakheid jegens vuur, ofwel bestrijdt andere vampiers ook met vuur zou ik zeggen
Allemaal goed en wel, maar niemand weet antwoord op mijn vraag? Een vriend van mij heeft Oblivion voor de PC en zei dat je ergens in The Arcane University in The Emperial City moest zijn, maar dan kan het nog overal zijn...
Op de eerste plaats kun je niet in je slaap gebeten worden door een vampier. De rede dat je wakker wordt als vampier is omdat je 72 uur van te voren geinfecteerd bent met de ziekte. Kweet niet meer precies uit mijn hoofd hoe die ziekte heet, maar in eerste instantie heeft ie alleen een klein beetje effect op je fatigue. Maar als je niks aan de ziekte doet (dus geen Cure Disease Potion of wat), dan ontwaak je na 72 uur als vampier en kun je er alleen nog maar vanaf komen door een bepaalde Quest te doen.
Nee. Ik werd wakker en kwam er een venster omhoog met een tekst over een vampier die mij besloop. Maar hoe kan ik dan weten dat ik gebeten ben?
Dat zijn je dromen Je weet dat je geinfecteerd bent als je met de ziekte rondloopt, dit kan al zijn na een gevecht met een of meerdere vampiers, en na 72 uur als je er niks aan gedaan hebt wordt je zelf als vampier wakker. En dan kun je er alleen nog maar vanaf komen door een Quest te doen. Vraag me niet welke Quest, want ik vind het prima om vampier te zijn
Eerst moet je idd in imperial city zijn bij Raminus Polus ofzo daar krijg je verdere instructies over de cure(wijst zich vanzelf met die rode pijltjes). Als je nog geen vampier bent moet je idd of zon cure nemen of gaan bidden voor het altar of the nine divines ofzo. Je kan verder niet echt weten of je gebeten bent, meestal als je door vampiers aangevallen wordt ben je al vergiftigd. Verder word je vaker gebeten als je buiten slaapt.
Oke. Dat zal dus wel geberud zijn in de Dungeon waar ik opzoek ging naar de vader van die Orc in The Imperial Arena. En die had dus nog wat vampier vrienden...
daar is het dus ook bij mij gebeurd, inmiddels ben ik al 15 dagen verder ofzo en heb ik geen enkele lege grand soul gem omdat ik met umbra zwaard vecht
fok gek ik weet egt niet waar die garlic cloves zijn ik ben al de hele middag aant het zoeken in al die steden maar ik kan die dingen egt niet vinden weten jullie michien waar je ze kan kopen??
Je moet is gaan zoeken in kelders in Skingrad. Daar hangen ze meestal aan een pilaar, dus NIET in doosjes of kistjes.
Het zijn allemaal van die witte knoflookjes onder elkaar. Ik was me ook rot aan het zoeken naar knoflook maar kwam er dus achter dat ze aan een pilaar hingen, je moet wel goed kijken want duidelijk zijn ze niet.
huh ik heb alles aan die oma gegeven maar ze zegt dat als ze pas alles heeft dat ze dan een cure kan maken maar ik heb egt alles gegeven volgens mij
hebben we die bug ook weer :{ maar je hebt het wel kunnen geven? want daar gaa het meestal mis heb je ook die vampire's ash en argonian bloos gegeven?
Maakt niet uit welk level je bent. Ze zitten in sommige sewers, dungeons, caves, etc. maar volgens mij zijn hun spawn locaties random.
ik moet alleen nog dat nightshade en ik heb er nu 3 en die ene verkoper heeft er egt niet meer en ook niet na een lange tijd dus waar moet ik die andere 2 vandaag halen?