1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vampire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 2 apr 2006.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zelf vampier bent heb je een zwakheid jegens vuur, ofwel bestrijdt andere vampiers ook met vuur zou ik zeggen :)
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Allemaal goed en wel, maar niemand weet antwoord op mijn vraag?
    Een vriend van mij heeft Oblivion voor de PC en zei dat je ergens in The Arcane University in The Emperial City moest zijn, maar dan kan het nog overal zijn...
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de eerste plaats kun je niet in je slaap gebeten worden door een vampier. De rede dat je wakker wordt als vampier is omdat je 72 uur van te voren geinfecteerd bent met de ziekte. Kweet niet meer precies uit mijn hoofd hoe die ziekte heet, maar in eerste instantie heeft ie alleen een klein beetje effect op je fatigue. Maar als je niks aan de ziekte doet (dus geen Cure Disease Potion of wat), dan ontwaak je na 72 uur als vampier en kun je er alleen nog maar vanaf komen door een bepaalde Quest te doen.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee. Ik werd wakker en kwam er een venster omhoog met een tekst over een vampier die mij besloop. Maar hoe kan ik dan weten dat ik gebeten ben?
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn je dromen ;) Je weet dat je geinfecteerd bent als je met de ziekte rondloopt, dit kan al zijn na een gevecht met een of meerdere vampiers, en na 72 uur als je er niks aan gedaan hebt wordt je zelf als vampier wakker. En dan kun je er alleen nog maar vanaf komen door een Quest te doen. Vraag me niet welke Quest, want ik vind het prima om vampier te zijn :+
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst moet je idd in imperial city zijn bij Raminus Polus ofzo daar krijg je verdere instructies over de cure(wijst zich vanzelf met die rode pijltjes). Als je nog geen vampier bent moet je idd of zon cure nemen of gaan bidden voor het altar of the nine divines ofzo. Je kan verder niet echt weten of je gebeten bent, meestal als je door vampiers aangevallen wordt ben je al vergiftigd. Verder word je vaker gebeten als je buiten slaapt.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oke. Dat zal dus wel geberud zijn in de Dungeon waar ik opzoek ging naar de vader van die Orc in The Imperial Arena. En die had dus nog wat vampier vrienden...
     
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    daar is het dus ook bij mij gebeurd, inmiddels ben ik al 15 dagen verder ofzo en heb ik geen enkele lege grand soul gem omdat ik met umbra zwaard vecht
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Veel dingen die jullie vragen staat ook wel in de main post hoor :).
     
  10. je oma

    je oma Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    fok gek ik weet egt niet waar die garlic cloves zijn ik ben al de hele middag aant het zoeken in al die steden maar ik kan die dingen egt niet vinden weten jullie michien waar je ze kan kopen??
     
  11. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet is gaan zoeken in kelders in Skingrad. Daar hangen ze meestal aan een pilaar, dus NIET in doosjes of kistjes.
     
  12. je oma

    je oma Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
  13. je oma

    je oma Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zien die dingen eruit dat?
     
  14. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn allemaal van die witte knoflookjes onder elkaar. Ik was me ook rot aan het zoeken naar knoflook maar kwam er dus achter dat ze aan een pilaar hingen, je moet wel goed kijken want duidelijk zijn ze niet.
     
  15. je oma

    je oma Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    huh ik heb alles aan die oma gegeven maar ze zegt dat als ze pas alles heeft dat ze dan een cure kan maken maar ik heb egt alles gegeven volgens mij:confused:
     
  16. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben we die bug ook weer :{
    maar je hebt het wel kunnen geven?
    want daar gaa het meestal mis
    heb je ook die vampire's ash en argonian bloos gegeven?
     
  17. je oma

    je oma Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb alles gegeven ook die as enzo maar ik weet al wat ik niet heb gegeven dat gras bloed ofzo
     
  18. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    vanaf welk level kom je vampires tegen of maakt de hoogte van levels nix uit?
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit welk level je bent. Ze zitten in sommige sewers, dungeons, caves, etc. maar volgens mij zijn hun spawn locaties random.
     
  20. je oma

    je oma Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet alleen nog dat nightshade en ik heb er nu 3 en die ene verkoper heeft er egt niet meer en ook niet na een lange tijd dus waar moet ik die andere 2 vandaag halen?:confused:
     

Deel Deze Pagina