Nu ook Nieuw Xbox 360 model gepland voor 2007

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Watcher, 23 apr 2006.

1. basovich

basovich Guest

en aangezien dat ik daar (tot nu toe) geen last van heb van overhitte X360 kan mij het nix bommen!:cool:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    als de prestaties hetzelfde blijven dan vind ik het goed :p :)

3. boatfreak

boatfreak Guest

nee laten we het zo stellen :p als de prestaties en de WAARDE hetzelfde blijft vind ik het goed ;)

4. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Neen, dit wordt een addon. dus dan kun je een extra kastje op je boxke zetten die hddvd afspeelt. nix om je zorgen over te maken dus.

Wat ik wel mooi vond is dat de 360 in de US 100 dollar goedkoper zou worden, en de hddvd unit ook op $100 werd geschat.

(www.xboxscene.com)

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat een onzin. Het lijkt of MS nog steeds aan de 360 aan het werken is en hem perongeluk gereleased heeft. Het lijkt me dan ook niet dat dit waar is. Hoe kunnen ze nu nog met een nieuw uiterlijk komen. De 360 ziet er toch prima uit.

6. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
  7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
  8. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de xbox360 zo als die nu is mooi zat! maar dan gaan ze vast een spel er bij verkopen, als pakket ofzo, maarja eerst het nieuwe model maar eens zien!

9. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    srry misverstandje ,maarh k hoop owk op een nieuwe model en met een halo3 pack ofzow zou t al helemaal cool zijn en dan een black edition ofzow ...

zonder overhittings probelemen enz met een kleiner sneller processor.

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Die is d'r al, zeg maar in oplage van 100 stuks.

11. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een betje raar dat een halfjaar na release al meteen veranderingen moeten komen. Het lijkt wel of de ps3 beter is, qua nieuwe generatie formats (wat ms duidelijk door heeft) en ms probeert alles om de voorsprong op dit vlak tegen te gaan. Maar ik vind het wel tercht dat er een addon hddvd speler komt en geen standaard ingebouwde (komt er na enige tijd toch wel).

Ik denk zelf persoonlijk dat ms gaat proberen zoveel mogelijk hddvd spelers te verkopen, om zo te zorgen dat niet iedereen voor de blue-ray gaat. Die makkelijk toegankelijk is als de ps3 uit is.

Maar waar ik me wel zorgen om maak, is dat er misschien over een jaar spellen alleen nog maar op hddvd verkrijgbaar zijn.:eek:

Heb trouwens mijn 360 puur voor spellen.

12. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    HD DVD is alleen voor films. De games blijven op dvd.

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zeker mooi! Maar nog steeds geen ander model. Ik kan me amper voorstellen dat ze dat gaan doen. Het model van de Xbox was verschrikkelijk. De 360 ziet er heel goed uit maar nu willen ze een andere maken:confused: Ik wacht af...

14. nightmonkey

nightmonkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik voel me niet genaaid: van de baksteen heb ik geen last, die ligt gewoon achterin mijn tv-meubel. Zou me alleen genaaid voelen als je er een gratis HDTV bij krijgt:p

15. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als ze niet van plan zijn spellen op hddvd uit te brengen voel ik me niet genaaid. Ik ben heel blij met mijn 360. Heb hem al en geniet er ook van. Dat nieuwe model zou me worst wezen.

_0/

16. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Nu voel ik me wat afgekoeld....

17. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0

zal mij (R)-ookworst wezen! :+

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat is een fake gemaakt door een fan ... photoshop

de hd-dvd add-on word een externe drive ... de xbox 360 word standaard met dvd drive ... de bron die genoemd word is net zo betrouwbaar als spong.com

Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  19. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    fake of niet ,t blijft mooier dan die witte vindt ik en het xbox gevoel zit er meer in ,face it ! Black is Brute

20. Inf1nity

Inf1nity Guest

Wat is het probleem, zolang je maar de functies v/d console kan blijven gebruiken aight? De mensen die dus een "nieuwe" X360 kopen, die hebben een voordeel dat ze miss wat kleiner zijn, en een nieuwe adapter. Nja, je kan er toch hetzelfde mee?

Ik wil mijn X360 ook gaan customize, kan iemand mij vertellen of ik gewoon met een graffiti spuit aan de gang kan, of heb ik speciale verf nodig?

Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2006

Deel Deze Pagina