Vampire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 2 apr 2006.

  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ten zuiden van Skingrad (geloof ik) groeit er best veel. En anders moet je, als je de Mage guild quests gedaan hebt, in de Aracane Sanctum (heet het zo?) in Imperial City wat in de tuin rondkijken. Daar groeien ook een aantal plantjes. En anders kun je nog andere winkels bezoeken en op het beste hopen.

    Heb zelf vandaag de Q afgemaakt. Eindelijk geen vampier meer :D
     
  2. je oma

    je oma Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    chill gek:D ik wil ook gaan vampier meer zijn:p maar ik wil wel verder met de main quest ma k weer niet welke dat is:p ik ben waar die martin die ketting gebruikt heeft en dan in zoon draak is veranderd wat is nu die main quest daarna dan??
     
  3. je oma

    je oma Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu alles verzameld maar die oma wil dat helemaal niet aanemen ofzo ik heb nog 2 bloodgras en 5 nightshades ofzo en als ik een gesprek start dan staat er alleen maar rumors en vamire cure en bij allebij neemt ze die dingen niet aan wat nu:confused: :confused:
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi oma, welkom op het forum.:+
    Deze vraag past meer in de oblivion helpthread.
    Maar iig het antwoord >
    Ik neem aan dat je wel begrijpt dat de mainquest nu afgelopen is? Ik ben er ook net klaar mee. Binnen 2 weken in het spel krijg je je champion-dragonarmor van de imperials. Maar er is nu geen koning op de troon. En daar wordt nog naar gezocht ofzo begreep ik, ik heb geen idee of jij Martin kan/mag opvolgen oid. Maar ik denk dat de mainquest afgelopen is, btw is Jauffre dood bij jou?
     
  5. je oma

    je oma Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het ijgelijk niet wat er met hem is gebeurd. ik vin wel jammer wat main quest is afgelopen:+ maar mischien is jauffry nog in dat ene fort op die berg en moet je daarheen om koning te worden ( ik verzin ook maar wat maar mis is het wel zo:+ ) maar weet jij dat andwoord op die vraag van mij met die oma en dat zij het niet aaneemt ofzo?
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke oma, oma?:+

    Bedoel je die vampierentoet van the DB?
     
  7. NeVerDown

    NeVerDown Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    dus het is als je genezen bent van vampirism dat je nooit meer vampire kan worden? jammer als dat zo is
     
  8. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof inderdaad dat je dan voorgoed genezen bent
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel realistisch, en zo kom je voor grote keuzes te staan.
     
  10. NeVerDown

    NeVerDown Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    nou.. of het realistisch is weet ik niet.. want als je eerst verkouden bent kan je daarna weer verkouden worden.. het zou realistischer zijn als je eerst resistant to diseast: porfyric hemofylia 0 hebt en dan besmet word dat als je dan weer genezen hebt je ineens resistance: 25 hebt.. dan heb je dus nog maar 75% kans om vampier te worden
     
  11. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou bagger zijn, ik neem aan dat als je de quest doet om geen vampier meer te zijn dat je geen trek hebt om daarna nogsteeds risico te lopen. Het is juist fijn als je dan geen vampier meer kan worden, want dan hoef je niet steeds te safen voordat je gaat pitten nadat je ooit met een vampier geconfronteerd bent.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    waar kan ik doe cure quest doen ??
    ik zit nog niet in de dark brotherhood moet eerst nog een gast vermoorden en
    ik wil er graag vanaf:'-(
    ik ben volgens mij besmet geraakt tijdens een bezoekje aan een grot ofso
     
  13. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vampier zijn maar klote. Heb ik net een huis gekocht, ga ik slapen om level up te gaan, wordt ik gebeten door zo'n vieze nicht die zin heeft in bloed. Hop meteen het hele spel verziekt doordat ik vampier ben. Ik kan overdag geen quests meer doen omdat ik na een minuut de pijp uit ga.
    Echt klote man. Denk dat ik em maar uitspeel als het nacht is en daarna het spel de kast in gooi. WAT EEN KLOTEZOOI
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    is et zo erg :eek:
    dan maak je toch gewoon een nieuw character
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    mwa.. beetje overtrokken reactie, sorry hoor.
    Maar je kan die quest doen.. dan ben je vampire af.. Of je laad gewoon je quick save, die altijd gedaan wordt voordat je gaat slapen en je gaat b.v. in een mage guild pitten waar de kans op gebeten worden veel kleiner is.
    Het spel is zeker niet "helemaal verziekt" omdat je te pakken bent genomen door een uit de krachten gegroeide mug.
     
  16. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kun je eerlijk waar niet in je slaap worden gebeten.
    dan moet het al 3 dagen eerder gebeurt zijn en dan is het je eigen fout. Je kan in elke stad ervan genezen totdat het gif is ingetrokken
     
  17. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe word je zown beest??
    En is het kut als je een vampier ben?
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je kan vampier worden door 3 dagen met de ziekte Hemophilia ... rond te lopen, deze krijg je als je gebeten bent door een vampier.

    Alle info over vampirism:
    Credits to Sethers02 - origineel gepost op TES fora

    THANKS TO THE OBLIVION OFFICIAL STRATEGY GUIDE

    Introduction
    There is a darker side to life in Cyrodil. Few know of it, and even fewer are masters of it. They are the things of nightmares and horror stories. They are Vampires

    In OBLIVION, it is possible to become a vampire, opening up an entire new way of playing the game. Depending on how you choose to playm it can be a curse or a blessing. There are great advantages to becoming a creature of the night, but there are significant drawbacks as well. IF you are careless, you will be shunned by most characters in the world, prevented from bartering, and you may even burn to death in the sun, If however, you are careful, you can bypass these effects and use the powers of the vampire to your great advantage in combat.

    This will be the only thing I quoted word for word in the strategy guide ( until the powers )

    BECOMING A VAMPIRE
    To become a vampire, you must fight vampires. This may be dangerous, but it may pay off in the end. When you contract the "Vampire diseaseia" or Hemophilia, you will have three days to decide whether or not you want to become a vampire or not. To cure Hemophilia, simply take a "Cure common Disease Potion" or pay tributes to a shrine.

    FEEDING AS A VAMPIRE
    As a vampire, you will have to drink blood; human blood. This may or may not be difficult. It depends on who you choose to feed upon. Feeding is simple, all you need to do is find a sleeping person, and activate him/her. Doing this on beggars may be easy since they are outside, but if you want to sneak inside a house for that cool roleplay effect, do so! Note: Feeding on someone will not kill them, it will not have any effect whatsoever on the person. Remember also, NEVER let another person see you feed on another person. This will be bad since you don't know who they might tell ( Well, Cyrodil is an idea :p) Each day you don't feed, the effects of the vampire take greater hold of you, meaning you will have paler skin and redder eyes; also meaning more people will not have anything to do with you.

    -THE GOOD NEWS
    At its basic level, Vampirism gives you bonuses to several attributes ( +5 to strength, Willpower and speed ) and skills (+5 to Acrobatics, Athletics, Destruction, Hand-to-. You're also granted a small resistance to normal weapons, and a greater resistance to disease and paralysis. All of these factors combine to make your character a bit tougher than normal
    For every day you go without feeding, your boosted skills and attributes increase by five. Your resistance to normal weapons increases as well.

    These bonuses come with a price. At the start, you'll only have a weakness to fire. Each day without feeding increases this weakness, and other drawbacks are introduced. If you've fed within the last 24 hourse, you're safe from the sun. Any longer than that, however, and you'll start burning whenever you are exposed to sunlight. Each day that passes without feeding increases the amount of damage the sun does; cloudy or rainy weather will help some, but you're in danger any time you set foot outside.
    The worst part of not feeding comes after a full four days without blood. You may notice that for every day you don't feed, your appearance changes. Your face becomes gaunt and pale, your teeth start to look like fangs, and your eyes turn a bright red. Well, you're not the only one who will notice these changes, if it's been long enough since your last feeding, everyone else will recognize you for what you are. Most characters in the game will refuse to interact with you, turning away every time you try to talk to them. This can make playing the game difficult, as it prevents you from buying and selling, and sometimes from getting new quests

    VAMPIRE BONUSES
    For every day you spend as a vampire without feeding, you are granted a new power. While they may not directly help you in combat, each power has a specific use and can be beneficial.

    -HUNTER'S SIGHT
    The first power you receive as a vampire, hunter's sight, grants you 30 seconds of Night eye and 30 seconds of detect life over a large area. Useful for carefully exploring dungeons, this power can be used repeatedly for a small magicka loss.

    -VAMPIRE'S SEDUCTION
    The second power received gives you a highe-magnitude Charm spell for 20 seconds. While it may not immediately seem useful, this spell has one very important function. Raising a character's disposition to 100 will allow you to talk to him or her no matter how long you've been a vampire. This spell helps you to bypass the restriction placed on you for being a full vampire

    -REIGN OF TERROR
    Three days as a vampire gives you the ability to silence and demoralize opponents around you. Particularly useful against fire-wielding opponents, this can be quite an advantage in combat.

    -EMBRACE OF SHADOWS
    A full three minutes of invisibility along with 90 seconds of night-eye provides more than enough time to escape any combat situation. Use this one when you're in over your head and need to make a quick getaway
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar je kunt natuurlijk ook gewoon als het nog een optie is binnen 24 uur naar altaar van nine gaan. (niks quest)
     
  20. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu heel wat spullen gestolen omdat ik in de thieves guild zit, nu werken die altars niet meer. Hoe kan ik zorgen dat ze weer werken dan?
     

Deel Deze Pagina