Bart Smit schrijft in de doosjes...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 25 feb 2006.

  1. Commander_Vos

    Commander_Vos Star Wars owns

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het al eerder gezegd, koop bij de mediamarkt=
    -meer aanbod
    -vaak 3 tot tien euro goedkoper!
    -geseald, dus niet beschreven
    -beschermhoezen eromheen, dus geen krassen op hoes
    -consoles aanwezig kan je nieuwe games proberen
    -games vaak grootste voorraad
     
  2. Bape

    Bape Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je koopt ze gewoon online. Hoef je niet eens je huis uit.
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    We waren er net vanaf, begin jij weer! :x
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Probleem is al opgelost, je kan bij bart smit gewoon om een gesealde vragen :)
     
  5. TicTac

    TicTac Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik denk niet dat bijvoorbeeld Final Fantasy fans het leuk zouden vinden als ze FF7 (geen platinum) zouden kopen met gekalkte handleiding :) Schiet meteen de game als collector naar beneden in waarde.
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus vraag dan om een gesealde.. waarom is deze thread trouwens nog open?...
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    De BS bij mij in de buurt halen bij de levering het spel en het boekje eruit, pleurt de cd tussen het boekje en gaat een grote ijzeren la in wachtend om verkocht te worden, oftewel 30% van de spellen hebben krassen vanwege het boekje waarin het gestopt wordt.=(
     
  8. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij de Free Record Shop hier liggen de hoesjes gewoon in de winkel ( geen boekjes er in ook geen cd :) )

    En dan ga je naar de kassa, hup cd + boekjes er in, Sticker wordt er afgehaald!!
    En voila klaar ben je? :D
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ja of die trut haalt het cd'tje tevoor schijn uit zo'n mooi plastic tijdelijk hoesje en oeps he wat jammer nou een dikke kras, ach ja het is maar 65 euri, probeer je het later terug te brengen omdat de disc door die kras niet normaal meer functioneerd, neen sorry de garantie vervalt als je er niet naar behoren mee omgaat, uhm uhm. maarja=(
     
  10. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0

    Check de cd's /dvd altijd in de winkel of er geen krassen etc... op zitten :)
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraag of ze je de disc laten zien, doen ze meestal ook zonder dat je het vraagt..
     
  12. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaat Shortbull's verhaal niet op? :confused:

    Want hij zegt dat hij zag dat er een dikke kras op zat toen dat meisje :+ hem in de hoes deed, en dat zei zegt dat die kras niet uit maakte? Nu ik zou zeggen: "Steek die maar in je ****" :) ( bij wijze van he :eek: )
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als zo iemand zegt dat dat niet uitmaakt dan zeg je dat het wel uitmaakt, en als ze je geen ander exemplaar wil geven dan dien je een klacht in en koop je het spel ergens anders. Dit is toch niet de "Ik durf het kassameisje niet tegen te spreken" thread?
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    is gelukkig niet bij mij gebeurt heb het van een maat van me, anders had ik het cker gezegd, maarja had ik er ff bij moeten zeggen*)
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    maar zou jij het spel dan gewoon mee hebben genomen? Ik zou gewoon een nieuwe gevraagd hebben, en zo niet koop ik hem wel ergens anders
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom koop je trouwen games bij Bart Smit?
    Ik vind het maar een Speelgoed winkel :9 .

    Ik koop allen maar games bij Nedgame en Dimplus.
    Ik heb geluk dat deze winkel bij mij in de stad zitten.

    Voor wie niet weet wat voor winkels dat zijn, het zijn game speciaal zaakjes :D
    Altijd je nieuwe games in seal, dehalfe de tweede hands games :)
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    al mijn games komen van de MM of de FRS, heel soms Eplaza
     
  19. Zeemeeuw_5

    Zeemeeuw_5 8800GTS

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat sommige mensen niet zoveel waarde hechten aan hoesjes, wil toch niet zeggen dat mensen die die dingen zien als collector's items gek, triest, debiel, enz zijn? Ik wil ook een mooi glimmend hoesje hebben, en niet eentje met lijmresten van stickers en stift erop.

    Trouwens, Bart Smit gaat inderdaad erg slecht met de games om. Een tijdje terug heb ik PGR3 gehad, en die ging na een tijdje leesfouten geven. Er zaten allemaal grote krassen rondom het schijfje! Toen ben ik teruggegaan, en ze hebben me een nieuw schijfje gegeven (nadat die trut eerst Ridge Racer erin wilde doen|:- ). Je raadt het al, twee weken later was het weer raak! Weer enorme krassen erop. Nou, toen wilden ze hem dus niet meer omruilen, want ik had het natuurlijk weer zelf gedaan. Ik ga altijd héél voorzichtig met mijn spellen om, en ik had het met spellen die ik bij andere zaken had gekocht nog nooit gehad. Toen heb ik dus een nieuwe PGR3 aan moeten schaffen... M'n vader kocht laatst bij Smit Fifa World Cup, en die begint nu ook al leesfouten te maken. Ik koop daar nooit meer iets! Al die trutjes achter de kassa weten niet eens wat een CD is, laat staan dat ze er voorzichtig mee om kunnen gaan!
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  20. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik daar een spel koop zie ik de verkoopster altijd bijna de disk in het hoesje gooien. Waar ik thuis altijd voorzichtig ben met de disk, vind ik dat ze in de winkel er niet voorzichtig mee omgaan.
     

Deel Deze Pagina