Dat sommige mensen niet zoveel waarde hechten aan hoesjes, wil toch niet zeggen dat mensen die die dingen zien als collector's items gek, triest, debiel, enz zijn? Ik wil ook een mooi glimmend hoesje hebben, en niet eentje met lijmresten van stickers en stift erop.
Trouwens, Bart Smit gaat inderdaad erg slecht met de games om. Een tijdje terug heb ik PGR3 gehad, en die ging na een tijdje leesfouten geven. Er zaten allemaal grote krassen rondom het schijfje! Toen ben ik teruggegaan, en ze hebben me een nieuw schijfje gegeven (nadat die trut eerst Ridge Racer erin wilde doen ). Je raadt het al, twee weken later was het weer raak! Weer enorme krassen erop. Nou, toen wilden ze hem dus niet meer omruilen, want ik had het natuurlijk weer zelf gedaan. Ik ga altijd héél voorzichtig met mijn spellen om, en ik had het met spellen die ik bij andere zaken had gekocht nog nooit gehad. Toen heb ik dus een nieuwe PGR3 aan moeten schaffen... M'n vader kocht laatst bij Smit Fifa World Cup, en die begint nu ook al leesfouten te maken. Ik koop daar nooit meer iets! Al die trutjes achter de kassa weten niet eens wat een CD is, laat staan dat ze er voorzichtig mee om kunnen gaan!
Laatst bewerkt: 21 mei 2006