1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 8]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I c0nTRaDicTiE I

    I c0nTRaDicTiE I Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    uuh.. wat de fok, werd je in eens geil toen je me naam zag ofzo:confused:
     
  2. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik kreeg de slappe lach. :D
     
  3. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe! Ik wil niet zeuren, maar jou naam trekt ook geen volle zalen eendjuh;) Maargoed zo vindt iederen wel wat...
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Misschien niet he towel , maar alle beetjes zullen wel helpen , en blackhawk heeft gelijk .
    Jullie schijnen maar niet te beseffen dat jullie mee de hele boel verzieken en dan maar afgeven op cheaters, standbeyers , modders en diegene die van hostprogjes gebruik maken zoals er hier nog tal van anderen doen waarvan ik wel weet dat ze het zelf gedaan hebben .
    Droevig jongens ,doe zo voort en ik weet nu al dat het wéér dezelfden gaan zijn die met halo3 de boel wéér gaan proberen te belazeren , en dan achteraf maar roepen dat bungie de zaken niet goed aanpakt terwijl zij nét diegenen zijn die de boel aan het belazeren zijn._0/ _0/ _0/
     
  5. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ga je t nou opnemen voor cheaters? Common, wij spelen gewoon de game normaal (ik tenminste) Ik gebruik al die troep die jij zegt niet....
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Svennies&Inf1nity, de game is anderhalf jaar oud, het is niet dat towel Hostforce gebruikte op een slechte host (volgens mij dan :+), ik vind hostforce pas cheate als je een slechte host forced (gebeurt ongeveer 95% van de tijd)
    wat boeid het nog, als je om je level geeft mag dat best, want het zegt toch niks. En towel is volgens mij toch beter als jullie 2 bijelkaar :p, dus waar maak je je druk om?
     
  7. I c0nTRaDicTiE I

    I c0nTRaDicTiE I Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    weet purno eigenlijk wel wat een contradictie is? :confused: , misschien heb ik wel een heel diepliggende gedachte achter mij naam:9
     
  8. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    De mysterieuze relatie tussen hersenen en geest
    Een contradictie dus, waardoor het epifenomenalisme evenmin als het materialisme een bruikbare theorie is over de relatie tussen lichaam en geest. ... Het epifenomenalisme dat zoals we boven gezien hebben bij voorbaat onaanvaardbaar is omdat het een basale contradictie bevat, waant zich gesteund ._O_ _O_
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, heb je contradictie gegoogled ofso :confused:

    ik dacht dat contradictie tegenspraak ofso betekende, zal wel aan mij ligge dan :+
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet wel gegoogled hebben want shinaatje heeft zelf geen hersens:p_0/ .

    @Airwave: Tantoe Pro avatar Airwave(zoals Ghost het zou zeggen). Echt een vette avatar. Mario kart=de beste game ooit:).
     
  11. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    jep dat plaatje ownd_O_ _O_
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Super mario kart = Old Skool *)
    Ik zag op de MLGpro forums een sig (van Shrek ofso) waarbij mario en toad (in een kart) worden achtervolgt door een man, het jeugdsentiment kwam zo naarboven :9
    Had ik de Snes+Mariokart nog maar :'-(

    Oohja Contra, wrom vraag je een 2month als je niet eens H2 speelt :+
    http://www.bungie.net/Stats/PlayerGameList.aspx?player=Tp I HuGGyI334R
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  13. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    hehh?? wie is dat??
     
  14. I c0nTRaDicTiE I

    I c0nTRaDicTiE I Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    @ legendarisch ik speel wel halo 2, niet met dat account da ik liet zien, daar zat ik mee in een COunterstrike clan (jaja CS op xbox) ik wil een nieuwe dus om ff lekker weer te gaan halo en en shit, ff mijn naam afleiden:
    Contra - latijn voor tegen
    dictie - komt van het werkwoord "dicere", en dat betekent spreken, dictie is dus eigenlijk "spraak"
    contradictie betekent dus eigenlijk letterlijk tegenspraak..
    sh1n4to, jij bent wel slim he, hmm, althans, slim met google
     
  15. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    zin in customs? add me ff op live: IIII T3gUhSpR4aK IIIIIIIIIIIIIIIIii!!!!11
     
  16. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    HAHAHAHAHA , die laatste zin is echt grappig.....
     
  17. Towel

    Towel Guest

    Kerel, je kunt die laatste zin wel grappig vinden, maar airwave heeft gelijk met het forcen. Ik bridge niet altijd (alleen snipers, TH) maar wanneer ik niet bridge tijden skirmish of clanmatch, maar gewoon "join", dan is de kans heel groot dat je gecheat wordt. Met clanmatches bijvoorbeeld 2 verloren omdat we werden geteamstandbyd.

    Evenals kun jij ook wel host krijgen door gewoon voor lobbyhost te gaan, werkt erg goed. Kun je misschien je lvl20 opkrikken! Maar wat zeg ik, levels maken niks uit hoor want ik weet dat je erg goed bent in het spel.
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    wel waar ;) (of was je niet sarcastisch :confused:)

    maar Contradictie, bedankt voor de uitleg :p, ik had et toch goed :+, maar wat ik maakte maar een grapje met die post op je tag ;), wilde ff checke of je geen zielige cheater was die geband is, (was gelukkig ook niet) en toen zag ik dat je maar 2 games had gespeeld 8)
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  19. Candyman

    Candyman Guest

    Toen jij met je level 16 zat te stoeien zaten de meeste mensen hier in de rankingboards voordat er gecheat werd. De mensen die hier voornamelijk hun uitspraken doen hebben tot zover ik weet niet gestandbyed of gemod. Toen kwamen Reign en ze maten met host programma en ik weet zeker dat toen iedereen hier pissig was omdat we vondet dat het ook gewoon cheaten was. Ik zelf heb altijd lopen roepen dat ik het ook nooit zou doen. In de tijd dat ik veel matchmaking speelde (dat de enige kleine vorm van compititie was in de game) werd ik gewoon kapot gecheat. Iedereen kent nog wel het beeld van 3 uur wachten op een match met host screen en leave lobby. Dit waren natuurlijk wel de mensen met een beetje hoog level. Dit was niet veel anders als nu met host programma besef ik me nou hier op dit moment 18:06.
    Ik ben zelf ook host programma gaan gebruiken zo nu en dan omdat het anders gewoon niet kon. Ik speel zelf nou bijna geen matchmaking meer omdat er niet meer fatsoenlijk gespeeld kan worden. De mensen die host gebruiken maken de game, ze spelen het nog gewoon terwijl er kapot gecheat word.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2006
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze het nog steeds niet vergeven :D
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina