Toen jij met je level 16 zat te stoeien zaten de meeste mensen hier in de rankingboards voordat er gecheat werd. De mensen die hier voornamelijk hun uitspraken doen hebben tot zover ik weet niet gestandbyed of gemod. Toen kwamen Reign en ze maten met host programma en ik weet zeker dat toen iedereen hier pissig was omdat we vondet dat het ook gewoon cheaten was. Ik zelf heb altijd lopen roepen dat ik het ook nooit zou doen. In de tijd dat ik veel matchmaking speelde (dat de enige kleine vorm van compititie was in de game) werd ik gewoon kapot gecheat. Iedereen kent nog wel het beeld van 3 uur wachten op een match met host screen en leave lobby. Dit waren natuurlijk wel de mensen met een beetje hoog level. Dit was niet veel anders als nu met host programma besef ik me nou hier op dit moment 18:06.
Ik ben zelf ook host programma gaan gebruiken zo nu en dan omdat het anders gewoon niet kon. Ik speel zelf nou bijna geen matchmaking meer omdat er niet meer fatsoenlijk gespeeld kan worden. De mensen die host gebruiken maken de game, ze spelen het nog gewoon terwijl er kapot gecheat word.
Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2006