1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Taïda , laten blijven of eruit sturen...?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 27 apr 2006.

  1. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    wie ben jij om mij te vertellen dat ik niet mag posten?
    en heb ik gezegd dat ik er verstand van heb? NEE_0/
    lees eerst en denk na voor je iets typt

    en we hebben er blijkbaar verschillende meningen over
     
  2. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een post waar de intelligentie van afstraalt, bijdehand kut pubertje :{
     
  3. Gekkenhuis.

    Gekkenhuis. Guest

    Gefrustreerd seksleven lambvisstick?
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Gekkenhuis. Ik heb in tot nu toe alle topics waar jij posts geen enkele nuttige post gezien die ook maar iets bijdraagt aan het betreffende topic. Als je niks nuttigs te melden hebt ga dan ff op je handen zitten ofzo, want dit is echt stront irritant.

    edit om mijn post even nuttig te maken : Het wordt ook vervelend dat iedereen blijft hangen in die 20.000 dit is een fictief getal dat niets weg heeft van de vrijheid. Iemand die vrijwillig het land verlaat (nadat deze gene uitgeprocedeerd is) krijgt 7000 euro.. zit toch even 13.000 euro verschil in..:{
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Gekkenhuis
    Vraagje: heb jij niks beters te doen ?
     
  6. mars15

    mars15 Guest

  7. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    die kuthoer vertrouwd teveel op haar hersenen....

    /Mod Wil jij aub op je taalgebruik letten, je bent genoeg gewaarschuwd en je postgeschiedenis is niet echt geweldig - the Matrix
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2006
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou uit de rest van je zin moet ik concluderen dat je gewoon jaloers bent op haar iq en wat ze daar uiteindelijk mee zal kunnen. Dit terwijl jij waarschijnlijk eindigt bij de groenservice als ik dit zo lees..:{

    dat ze terug komt : Is zker met deze redenatie imo terecht.. Vertel mij is hoe iemand met deze potentie, dit tenvolle kan gebruiken in een land als Bosnie.. Het niveau van onderwijs is daar verder onder de maat (t.o.v het Nederlandse onderwijs) En ze wil arts worden zodat ze iets voor haar land kan betekenen. Nothin wrong with that, en imo iets omdat te steunen. Maar dit topic doorlezende zal dit wel de minst populaire mening zijn..
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2006
  9. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo neemt iedereen klakkeloos van elkaar die 20.000 euro over? (is gelukkig al opgemerkt door sommigen). Maak je eens zorgen om al dat geld dat we verspillen aan TBS'ers, gevangenen, kansloze houd-vmbo'ers-op-het-rechte-pad projecten en nutteloze informatie campagenes (welk terreur??).

    Janken om een meisje dat gefraudeerd heeft, nou, boehoe. Stel je eens voor, je eigen toekomst verzekeren. De hoogte van het bedrag, 7000 euro (of 20.000, maakt geen verschil), is geen argument. Dat frauderen is zeker wel een argument, maar doe bij god niet zo zielig en de wet koesterend om dit geval. Ik heb sowieso bewondering voor haar (en haar familie). Vrij doordacht plan, hoeveel mensen doen zoveel moeite om dit te regelen (Frans visum e.d.)

    Maar nee, half XBW komt met open-deur opmerkingen. JA, ze heeft fout gehandeld, maar degene die zich hier druk over maakt is echt zielig. Relativeren is ook een kunst.

    Boeiend, wat maakt het ook uit. Laat die zwaai-smilies maar komen...
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2006

Deel Deze Pagina