1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Film] Advend Children (FFVII)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sanderlagrande, 28 apr 2006.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Yeah is echt mooi gemaakt, heb em inmiddels een aantal keer gezien, hij blijft vet. Is er al iets bekend over een eventueel vervolg?
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis er niet van gekomen vandaag, dat wordt dus maandag dat ik deze even ga scoren :cool:
     
  3. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem vanavond kijken! Hopen dat hij bevalt, ik verwacht er best wat van!
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hebje de film niet echt goed gevolgd lijkt me, want Final Fantasy VII (de game en de film) hebben beide een erg sterk verhaal en als je je erin verdiept, zijn er ook wel wat morele lessen uit te halen O-)
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Grave
    Nope ;)
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt hem allang gezien, dus een groot drama zal het niet zijn ;)
     
  7. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW


    Ik heb hem net gezien! En Damn wat is hij vet zeg _O_ _O_ _O_ _O_

    Echt niks dan Hulde! Zeer Vet _O_

    Cloud met al die zwaarden en dat hij er dan 1 zwaard van kan maken is toch wel erg chil :cool:

    En dat Grote Monster }:] , *Kwijl Kwijl* *)

    Echt Aanbevolen voor iedereen, ook al heb je geen 1 andere film/ game gedaan zeker kijken!
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2006
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem vanmiddag gekocht en heb hem vanavond meteen gekeken.
    Wow, wat een topfilm. Prachtige beelden, goede muziek, vette actie, sterk verhaal. Echt top gewoon.
    Het was alweer een flinke tijd geleden dat ik FF7 had gespeeld, dus de samenvatting van FF7 kwam goed van pas. Mensen die de game nooit hebben gespeeld, raad ik aan om eerst deze samenvatting te kijken voordat je aan de film begint. Hierdoor begrijp je wat meer dingen.

    Ik heb hem trouwens bij Media Markt gekocht (2 disc version) voor 15.99.

    Ik vond het echt zo'n waanzinnig gave film.

    Vooral dat stuk met dat grote beest was echt spectaculair. Echt dikke actie dan en hele mooie effecten.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2006
  9. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Kameo

    Lol ik heb hem ook net vanavond gekeken :)

    Zijn er ook PC spellen van? Dan wil ik ze zeker spelen!
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Lol, denk niet dat we de enige zijn vandaag. ;)
     
  11. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    @ kameo

    :p

    wat vond jij er van? ik geef hem een 9 omdat ik het verhaal niet helemaal snapte maar de rest was zo vet *kwijlt nog steeds* :9
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2006
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    mja de Final Fantasy is ook voor de PC FF7 en FF8 zo'n 4/5 CD's wel lange installatie :+, maar ik heb deze DVD al reeds langer dan een Half jaar en hij is echt vet ik had hem vandaag weer eens gekeken voor de 40e keer :+
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind hem echt helemaal top. Ben best een Final Fantasy fan, dus ik vind dit wel erg gaaf. Ik vind sowiezo animatiefilms altijd erg leuk, maar deze is echt top.
    Wel tof dat ook de Japanse soundtrack erop zit. Klinkt gewoon toffer. :)

    Ook nog een lekker Japanse nummertje met videoclip aan het einde :cool:
     
  14. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft het maar over maar over dat 'grote monster'. Als je een beetje verstand van final fantasy hebt dan heb je ook door dat dat Bahamut is. Ze zeggen dat ie in elke ff voorkomt. Al ken ik hem alleen als de zeer vette eaon ( hoe schrijf je dat, ik bedoel zo een summon van Yuna) uit Final Fantasy X.
     
  15. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0

    thx voor de info :eek:

    Dat Grote Beest, Bahamut, is hij nou evil? of alleen onder control van de summoner? :9
     
  16. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gewoon onder de controle van de summoner. Maar dat weet ik niet 100% zeker.
     
  17. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik dacht ook eerst dat het Bahamut was, maar ik twijfel. In FF7 (en 8) was dat namelijk een vuur summon volgens mij. schoot vuurballen of meteoren ofzoiets.

    Dit is volgens mij een andere, weet alleen de naam niet. wij noemde hem altijd vix vaporub reclame:+
     
  18. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt verschillende bahamut's in FF7 waaronder Bahamut Neo en Bahamut Zero.
     
  19. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    damn wat een kenners hiero :p

    anyway hoe heet die ouwe knakker in die rolstoel? :+ en wie is dat precies? :eek:
     
  20. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is Rufus, zoon van de oude president van Shinra, wat weer het bedrijf was die mako energie uit de lifestream haalden en ook degene die Sephiroth gecreerd hadden.

    De naam van die summon is overigens Bahamut Sin welke niet in het spel voorkomt.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2006

Deel Deze Pagina