Na jarenlang pc gegamed te hebben, wordt ik het een beetje zat om steeds maar nieuwe videokaarten, geluidskaarten, snelheid enz in m'n computer te zetten. Nu zit ik eraan te denken om een console aan te schaffen (ook door de eenvoud in het gebruikt). Maar ik ben totaal neit op de hoogte van de technieken die spelen rond consoles. Wordt het bij consoles ook van je verwacht dat je je console aanpast aan de games die op de markt zijn, of kun je de games gewoon met optimale grapics enz spelen zonder problemen te krijgen en nieuwe dingen meot gaan kopen? Ik las bijvoorbeeld al weer even snel iets over HDTV... bij voorbaat dank, Sander
Console hoef je niets aan te doen. Elke 360 bijvoorbeeld is gelijk, kunnen hetzelfde. Elke game die ervoor ontwikkeld is doet het OPTIMAAL. Dat is de eenvoud/gemak van de console boven dat van een PC. HDTV geeft gewoon scherpere plaatjes zegmaar, maar op een normale tv ziet het er ook erg goed uit.
het maakt niet zoveel uit of je nou een HDtv koopt of een gewone (het beeld ziet er gewoon wat scherper en mooier uit, maar op een gewone tv ziet het er ook echt TOPPIE uit)..verder als je online wilt gaan gamen en sommige spellen die je wilt spelen hebben wel een harde schijf nodig dus is het wel handig als je de premium aanschaft. Dat is eigenlijk het enige wat je er dan bij zou moeten kopen als je een CORE zou kopen..
Ik hang ook tegen dit probleem aan Ik ben de pc een beetje zat, telkens nieuwe dingen en dan kan ik de games nog niet op aller hoogste stand zetten :{ en de xbox360 is gewoon dvd er in en play! Ik hik alleen tegen dat aimen aan, maar dat komt wel goed. Van het zomer heb ik een xbox360 premium
is het niet handiger om nog een tijdje te wachten met het kopen van een 360. Er komt toch een nieuwe processor in en hij word over een tijdje ook nog een beetje goedkoper.
Dat aimen schijnt idd even wennen te zijn ja. Maar is HDTV een bepaalde tv of meer een soort kaart voor in je tv waardoor het beeld scherper wordt?
Dus de Xboxen worden met de tijd wel aangepast? m.a.w is de xbox360 die je nu koopt minder snel dan die je over bijv een jaar koopt, moet ik het zo zien?
Een nieuwe techniek: zoek google maar wat door Geloof dat alleen TFT/ Plasma schermen dit kunnen. En een ombouwbare TV bestaat na mijn weten niet dus je moet zo wie zo een nieuwe TV EDIT: Nee lees xboxworld maar door. De nieuwe Xbox360 met nieuwe processor wordt niet sneller, alleen minder warm, en goedkoper voor MS om te maken. EDIT2: Gebruik de Knop!!!
Denk je dat dit in de toekomst veel zal worden gebruikt door Xbox gamers zodat je er echt niet meer omheen kan (kan altijd natuurlijk, maar je begrijpt wel) of zullen alleen de diehards hieraan mee gaan doen? Sorry voor het offtopic trouwens
Als je HDTV bedoelt: Het WK voetbal van het zomer wordt ook in HDTV uitgezonden, en over een aantal jaar wordt dat steeds meer, uit eindelijk verdwijnt de normale TV. Er is nu ook al Digitale TV een stuk mooier dan analoge TV Dus ja uiteindelijk kan niemand om HDTV heen. ( maar als ik jou was zou ik wachten met het kopen van een HDTV, want over een jaar zijn ze goedkoper en beter )
Blijf dan een beetje op internet hangen, en wacht vooral de E3 af (middenmei. Dan zullen Sony en Nintendo hun plannen bekend maken, hun consoles presenteren en dan kun je een keuze maken op grond van net even wat meer feiten dan dat je nu tot je beschikking hebt. Er komen allemaal verrassingen aan deze E3...en het is niet te voorspellen wat. (Had iemand namelijk de naam Wii verwacht?)
nee vind de naam wel pakkend maar nog wel ff wennen aan dat Wii. nee een HDTV is een soort TV waar je heel scherp beeld krijgt, in de toekomst heeft iedereen zo'n ding maar je kan beter wachten met het kopen van zo'n tv. er zullen vast nog speciale HDTV's komen die gemaakt zijn voor het gamen. Anders ga je een keer naar de Media Markt bijvoorbeeld en daar kunnen ze je alles mooi techisch vertellen._0/
Bij PC games maakt men games waar je de hardware om de zoveel tijd op aan moet passen, bij een console maakt men steeds beter gebruik van de vaste hardware. Probleem is dus wel bij een console dat er na een aantal jaar de rek er uit is en de games niet beter kunnen worden waar je bij je PC weer een aantal dingen kan aanpassen en weer verder kunt
Maar tegen de tijd dat de console games echt niet meer met de pc games mee kunnen komt er wel weer een nieuwe console uit toch?
hdtv is gewoon een tv met een veel hogere resolutie dan gewone tv's, wat het beeld vele male mooier/scherper maakt, je kan je 360 ook op een computermonitor aansluiten om mooi beeld te krijgen
Ben ook altijd pcgamer geweest maar het is ook lekker om een console naast je te hebben! En als je niet te veel wilt uitgeven dan idd zoals eerder vermeld een core halen.