Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

1. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zitten maar 6-7 ghosts.

2. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ook ergens vast, ben bezig aan de missie ' the forlorn warchman' op een schip dat gestrand is met de naam 'mouth of the panther'
    Ik heb al die ghosts in dat schip dood gemaakt, maar nu kom ik bij een deur die een sleutel nodig heeft

iemand die weet waar ik die sleutel vind??
    ik heb alles al afgezocht |:-

3. NavSjurda

NavSjurda Skillist pur sang

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen?

Ik ben bezig met de Hermaeus Mora quest (de laatste deadric shrine quest) en ik moet 10 souls verzamelen van 10 verschillende rassen. Ik heb er nu acht en ik moet nog een high elf (altmer) en een argonian. Als ik echter deze soultrap met de spel en ze dan afslacht staat er niet dat ik deze heb gesoultrapt. Als ik dan het spel laad van voor het beginnen van de quest en ik doe het opnieuw en ik kill precies dezelfde argonian doet ie het wel. Best wel klote want als dit betekent dat er een bug is opgetreden moet ik helemaal opnieuw beginnen.

Edit: Laat maar, ik heb een iets oudere savegame geopend en toen deed ie het ineens weer.

Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Zit in de laaste spook, die je hebt moeten vermoorden;)

5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zei hij dan dat hij al naar beneden was gevallen...als je in dat gangetje zit en de gate sluit achter je moet je inderdaad tegen de uberlich vechten en vervolgens de sleutel uit zijn pocket halen.

6. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel eigenlijk wat anders. Als je in het trade menu zit zie je onderaan hoeveel gold de trader maximaal heeft. Ik heb dus een staf die 7700 waard is en ik krijg er dus alleen het maximale geld voor terug dat die trader heeft.

(voor de mensen die morrowind gespeelt hebben, ik ben dus op zoek naar een soort talkin mudcrab. Deze had 5000 bijzich.)

7. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil tussen een "Drain attribute" spell en een "damage attribute spell". Ik heb nu bij mijn effectieve magie tab, 2x "curse" staan. (endurance en strenght).
    Hoe krijg ik dit weg? met "Dispell" magie/potion? Het lukt me niet om te proberen want ik ben in no time kapot.

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Kijk zo iets zoek ik ook. Ik heb een ring (nutteloos vind ik) die 20000 waard is.
    En ik kan hem alleen maar verkopen voor 1000:'-(

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    drain is volgens mij voor even
    en damage :confused: geen idee eigenlijk maar je moet naar een kerk gaan en dan die rooie altaar activeren dan gaan alle ziektes weg

10. numericword

numericword Dutch Vengeance

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg jij het er bij drain zelf bij en bij damage niet.
    Maar wat je aan die curses moet doen weet ik niet, aangezien je geen tijd hebt.
    Anders had je het beste naar een tempel kunnen gaan.

11. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij drain krijg je inderdaad de damage die je doet er zelf bij, en bij damage doe je gewoon schade.

12. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.333
    Hoe krijg je die man dood in het paradijs met het amulet om?

13. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 van de Charm spells, gewoon iedere NPC er mee aanraken en je gaat redelijk snel omhoog.

14. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Een goedkope light spell is makkelijker omdat je die tijdens het adventuren op jezelf kan casten, en is mss nog handig ook ;)
    /ed: @edgar's discount spells, imp.city

Jij bedoelt absorb ;)

Drain: Tijdelijke schade
    Bijv: "Drain Health 10pts voor 15sec" doet 10 health schade bij de vijand, maar na 15 sec. krijgt hij alles in 1 keer weer terug. Wel heel goedkoop om bijv. te gebruiken in een finishing touch, voor 15 magicka doe je al 100 schade (1sec.). Als de vijand health<100 heeft is hij dood.

Absorb:
    * Tijdelijk overnemen van skills of attributes: Bijv. "Absorb Speed 10pts voor 10sec." Jij krijgt 10pts speed erbij, bij de vijand gaat het eraf. Na 10sec. is het effect afgelopen.
    * Permanent overnemen fatigue, magicka en health: Zegmaar vampier, jij krijgt de punten van de tegenstander. Werk volgens mij hetzelfde als damage maar is natuurlijk veel duurder om te casten. "Absorb Health 10pt. voor 10sec." Jij krijgt 10 seconden lang iedere seconde 10 health erbij, bij de tegenstander gaat het eraf, totaal 100hp

Damage: Permanente schade aan attributes, skills, health, magicka en fatigue (wel normal regenerating).
    Bijv. "Damage Health 10pt. voor 10 sec." doet iedere seconde 10 schade aan de tegenstander, 100 totaal. Is goedkoper om te casten dan 100dmg in 1 sec.

Weakness:
    "Weakness to Magicka 100% voor 4sec." verdubbelt alle effecten, ook shock/fire/frost, zelfs van wapens. Versterkt ook zichzelf als je dit opnieuw cast. Je hebt dan wéér 4 sec. de tijd om de volgende spell te casten.

Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  15. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    star light is de allersimpelste. Kost vrijwel geen magie en je skill gaat er gewoon van omhoog.
    Het valt me trouwens op dat door het gebruik van meer geavanceerdere spreuken je skill helemaal niet sneller omhoog gaat. Je kan dus als je heel sterk bent nog steeds even goed makkelijke spreuken omdat je skill omhoog gaat per keer dat je een spell van een bepaald type gebruikt. Bijvoorbeeld heal minor wounds heeft op je skill bar hetzelfde effect als heal major wounds die veel meer magie kost. Je kan dus vrij simpel je magische skills upgraden. Als dit niet klopt mag iemand t zeggen

16. annemiek1001

annemiek1001 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een kort vraagje, waarschijnlijk heel simpel te beantwoorden. Een aantal van mijn potions hebben de werking dispel. Wat houdt dit precies in?

17. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.333
    volgens mij heft dat negatieve effecten op

18. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand trouwens hoe ik in de sewers van het market district kom want als ik daar beneden ben zit er een deur die maar niet open wil ( the door will open remotly)

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kan iemand mij vertellen welke helm dit is?

Plaatje

20. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    dat is dragon armor krijg je als main quest heb uitgespeeld

------

dispel zorgt ervoor dat je huidige actieve spells weggaan, summon of silence bijvoorbeeld

Deel Deze Pagina