Een goedkope light spell is makkelijker omdat je die tijdens het adventuren op jezelf kan casten, en is mss nog handig ook
/ed: @edgar's discount spells, imp.city
Jij bedoelt absorb
Drain: Tijdelijke schade
Bijv: "Drain Health 10pts voor 15sec" doet 10 health schade bij de vijand, maar na 15 sec. krijgt hij alles in 1 keer weer terug. Wel heel goedkoop om bijv. te gebruiken in een finishing touch, voor 15 magicka doe je al 100 schade (1sec.). Als de vijand health<100 heeft is hij dood.
Absorb:
* Tijdelijk overnemen van skills of attributes: Bijv. "Absorb Speed 10pts voor 10sec." Jij krijgt 10pts speed erbij, bij de vijand gaat het eraf. Na 10sec. is het effect afgelopen.
* Permanent overnemen fatigue, magicka en health: Zegmaar vampier, jij krijgt de punten van de tegenstander. Werk volgens mij hetzelfde als damage maar is natuurlijk veel duurder om te casten. "Absorb Health 10pt. voor 10sec." Jij krijgt 10 seconden lang iedere seconde 10 health erbij, bij de tegenstander gaat het eraf, totaal 100hp
Damage: Permanente schade aan attributes, skills, health, magicka en fatigue (wel normal regenerating).
Bijv. "Damage Health 10pt. voor 10 sec." doet iedere seconde 10 schade aan de tegenstander, 100 totaal. Is goedkoper om te casten dan 100dmg in 1 sec.
Weakness:
"Weakness to Magicka 100% voor 4sec." verdubbelt alle effecten, ook shock/fire/frost, zelfs van wapens. Versterkt ook zichzelf als je dit opnieuw cast. Je hebt dan wéér 4 sec. de tijd om de volgende spell te casten.
Laatst bewerkt: 5 mei 2006