Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. TheSixt

    TheSixt Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus via Live kan alleen single player......
    Maar is dat zeker....
     
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel dubbelen, maar dan moet je spelen op 1 Xbox. Een vriend moet dus naast je zitten. Dan kan je wel online een tegenstander zoeken
     
  3. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    k'heb hem vandaag aangeschaft.
    Leuk tennisspel, voor de career mode ziet er leuk uit. Vergelijkbaar met Smash Court Tennis Pro 2 op PS2. Vond ik ook een zalig spel.
    Eerst ff wennen alvorens online te gaan spelen maar tot nu toe niet te klagen.
     
  4. mr-x

    mr-x Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ff de demo gespeeld,

    maar wat een zooi8) gameplay is niks over te zeggen en de game is leuk om te spelen , maar shit vond top spin op de xbox er vetter uitzien, en vind het dus echt geen € 60 waard
     
  5. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    nee man, deze game ziet er niet Über uit, maar is zeker beter dan Top Spin1 en is ook gewoon een mooie 360 game, goede animaties enzo. (en ik kan het weten want ik tennis zelf ook) En de gameplay is top dus het spel doet gewoon zijn naam eer aan.
     
  6. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel spijtig dat er geen "replays" zijn tijdens de wedstrijden.
     
  7. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vind ik ook jammer|:- , hadden ze bijv. close-up op de bal kunnen doen als je een winner slaat ofzo, krijg je ook minder gezijk over de graphics
     
  8. BTM

    BTM Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nieuw hier en heb sinds 2 weken een 360 met het spel Top spin 2,
    hiervoor had ik een xbox met Top spin.

    Mijn vraag is deze:

    Hoe moet je een korte volley geven, volgens mij met de "B" knop, maar dan gaat hij uit, suggesties iemand??

    Greetz
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo en welkom. Leuke Pinky and the Brain avatar ;)

    Je moet als je met B slaat ook niet helemaal naar rechts of links drukken. Dan gaat de bal inderdaad uit, maar je moet gewoon heel lichtjes een kant op drukken. Als je dat doet aan het net, kan je hele scherpe volley's doen. En als je een stopvolley wilt doen moet je denk RT (rechtertrigger) + X doen. Dat is voor een dropshot, maar kan je uiteraard ook als stopvolley gebruiken.
     
  10. BTM

    BTM Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Perfect Mark, ik ga het vanavond gelijk uitproberen.

    Heb nog een vraag, maar deze is niet Top spin gerelateerd:

    Ik heb internet via Wanadoo met een livebox, weet iemand of ik de xbox 360 direct aan de livebox kan koppelen voor xbox live?

    B.v.d.

    Greetz BTM
     
  11. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo beste mensen,

    ik heb een vraag:

    Ik wil graag de 1000 punten career achievement halen. Kan ik nou beter voor de toernooien kiezen of voor de special events? Waar krijg je meer punten voor?;)

    Alvast bedankt_0/
     
  12. eddyputte

    eddyputte Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen elkaar spelen

    Hoi wij zijn een paar vrienden en willen wel is teggen elkaar spelen heel soms lukt dit maar meestal niet we hebben alles geprobeerd we zien elkaar en dan gaat het mis dan blijft deze op wachten staan!!
    Weet iemand raad!!

    GR.EDDY
     
  13. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen connectieproblemen?:b:
     
  14. Lugüber

    Lugüber Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb gehoord dat de special events je meer career punten bezorgen, maar als je tussen een grand slam en een special event kan kiezen(gebeurt bijna nooit, heb ik een keer gehad) kies ik toch voor de grand slam. Maar als er een klein toernooitje is en een special event zou ik voor de special event gaan.
     
  15. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend nog zitten spelen in career mode.
    Mijn eerste Grand slam was meteen ook raak.
    Toen voor het eerst ontdekt dat er gouden sterren zijn voor uw 'skills' te verberen. Vandaar dat het op live zo moeizaam gaat.

    Wel spijtig dat career mode zo makkelijk gaat, ik had hetzelfde gevoel bij het tennisspel 'Smash court tennis pro tournament 2' op PS2.

    Damn, had niet gezien dat je tot 60 sterren kon halen. Heb de verkeerde skills gekozen, k'ga denk ik mogen herbeginnen als ik een deftige speler wil voor Live te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  16. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn goede stats voor een online poppetje?
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Check allemaal even je network settings. Waarschijnlijk staat bij één van jullie de NAT op 'Moderate'. Deze hoort op 'Open' te staan. Dit kan de rede zijn dat jullie niet met elkaar kunnen connecten.
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    En als kleine toevoegeing (uit eigen ervaring), wanneer jullie beide NAT's wél op OPEN staan, moet je al de IP en DNS adressen ff handmatig erin zetten, dat werkt het als het goed is ook! :) (maar dat van JP komt vaker voor)
     
  19. jooooooop

    jooooooop Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    zit ik vanavond lekker carriere te spelen

    kan ik ineens geen trainning enz meer doen ?

    hoe kan dat ?
     
  20. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heb je uw maximum aantal sterren die ge kunt behalen (60).
    Ik verschoot ook toen ik ineens geen meer kon winnen.
     

Deel Deze Pagina