Je kan wel dubbelen, maar dan moet je spelen op 1 Xbox. Een vriend moet dus naast je zitten. Dan kan je wel online een tegenstander zoeken
k'heb hem vandaag aangeschaft. Leuk tennisspel, voor de career mode ziet er leuk uit. Vergelijkbaar met Smash Court Tennis Pro 2 op PS2. Vond ik ook een zalig spel. Eerst ff wennen alvorens online te gaan spelen maar tot nu toe niet te klagen.
heb ff de demo gespeeld, maar wat een zooi gameplay is niks over te zeggen en de game is leuk om te spelen , maar shit vond top spin op de xbox er vetter uitzien, en vind het dus echt geen € 60 waard
nee man, deze game ziet er niet Über uit, maar is zeker beter dan Top Spin1 en is ook gewoon een mooie 360 game, goede animaties enzo. (en ik kan het weten want ik tennis zelf ook) En de gameplay is top dus het spel doet gewoon zijn naam eer aan.
ja vind ik ook jammer , hadden ze bijv. close-up op de bal kunnen doen als je een winner slaat ofzo, krijg je ook minder gezijk over de graphics
Ik ben nieuw hier en heb sinds 2 weken een 360 met het spel Top spin 2, hiervoor had ik een xbox met Top spin. Mijn vraag is deze: Hoe moet je een korte volley geven, volgens mij met de "B" knop, maar dan gaat hij uit, suggesties iemand?? Greetz
Hallo en welkom. Leuke Pinky and the Brain avatar Je moet als je met B slaat ook niet helemaal naar rechts of links drukken. Dan gaat de bal inderdaad uit, maar je moet gewoon heel lichtjes een kant op drukken. Als je dat doet aan het net, kan je hele scherpe volley's doen. En als je een stopvolley wilt doen moet je denk RT (rechtertrigger) + X doen. Dat is voor een dropshot, maar kan je uiteraard ook als stopvolley gebruiken.
Bedankt Perfect Mark, ik ga het vanavond gelijk uitproberen. Heb nog een vraag, maar deze is niet Top spin gerelateerd: Ik heb internet via Wanadoo met een livebox, weet iemand of ik de xbox 360 direct aan de livebox kan koppelen voor xbox live? B.v.d. Greetz BTM
Hallo beste mensen, ik heb een vraag: Ik wil graag de 1000 punten career achievement halen. Kan ik nou beter voor de toernooien kiezen of voor de special events? Waar krijg je meer punten voor? Alvast bedankt_0/
Tegen elkaar spelen Hoi wij zijn een paar vrienden en willen wel is teggen elkaar spelen heel soms lukt dit maar meestal niet we hebben alles geprobeerd we zien elkaar en dan gaat het mis dan blijft deze op wachten staan!! Weet iemand raad!! GR.EDDY
ik heb gehoord dat de special events je meer career punten bezorgen, maar als je tussen een grand slam en een special event kan kiezen(gebeurt bijna nooit, heb ik een keer gehad) kies ik toch voor de grand slam. Maar als er een klein toernooitje is en een special event zou ik voor de special event gaan.
Dit weekend nog zitten spelen in career mode. Mijn eerste Grand slam was meteen ook raak. Toen voor het eerst ontdekt dat er gouden sterren zijn voor uw 'skills' te verberen. Vandaar dat het op live zo moeizaam gaat. Wel spijtig dat career mode zo makkelijk gaat, ik had hetzelfde gevoel bij het tennisspel 'Smash court tennis pro tournament 2' op PS2. Damn, had niet gezien dat je tot 60 sterren kon halen. Heb de verkeerde skills gekozen, k'ga denk ik mogen herbeginnen als ik een deftige speler wil voor Live te spelen.
Check allemaal even je network settings. Waarschijnlijk staat bij één van jullie de NAT op 'Moderate'. Deze hoort op 'Open' te staan. Dit kan de rede zijn dat jullie niet met elkaar kunnen connecten.
En als kleine toevoegeing (uit eigen ervaring), wanneer jullie beide NAT's wél op OPEN staan, moet je al de IP en DNS adressen ff handmatig erin zetten, dat werkt het als het goed is ook! (maar dat van JP komt vaker voor)
Waarschijnlijk heb je uw maximum aantal sterren die ge kunt behalen (60). Ik verschoot ook toen ik ineens geen meer kon winnen.