1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: Heeft iemand hier een tip voor me... Ik zoek een pre-paid mobieltje van ongeveer 100 euro, met mooi model, maar hoeft niet zo heel veel functies te hebben.
     
  2. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    @Arnie 666; Misschien kun je beter eerst wat informatie zoeken, en niet gelijk zo'n globale vraag stellen. Google is je vriend :)

    Ik zou je de NEC 343I aanraden, te koop bij dixons voor 80 euro. (in combinatie met KPN / HI prepay). Dit model zit er erg goed uit, is niet te dik en heeft toch nog relatief veel functies in combinatie met i-mode (je kunt er bijvoorbeeld zelfs op msn'en) en er zit een kleine camera op, wat toch leuk kan zijn. Een vriend van me heeft em en die is er erg tevreden mee.
     
  3. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ja SE K750I kan je filmpjes op kijken , ik weet het trouwens niet 100% zeker maar die MP3 speler is van goede kwaliteit die er ook nog op zit.
     
  4. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan :D Mijn vader gaat hem eerst kopen ga ik eerst kijken hoe de kwaliteit is enz en dan ga ik denken of ik hem ook koop :D
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. ik zit nu al een jaar te tobben of ik nou een PDA moet kopen of een PDA phone. Het "probleem" is dat ik voor een kleine 119/130 euro een HP 1950/Acer n50 heb. Dan kost een PDA phone gewoon stukken meer. Heeft iemand toevallig een mooie aanbieding waar je zo;n Windows Mobile Qtek(of welke pda phone dan ook met WLAN) ding bij krijgt (lage maandlasten enzo, ik heb immers al een mobiel abonnement).

    Anders zit ik straks toch met 2 devices:mad:. Ik gebruik 'em vooral voor school, makkelijk aantekeningen maken, lekker chill internetten, en natuurlijk de agenda. Een telefoon functie is geen must maar wel handig uiteraard vandaar deze post.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2006
  6. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    dat valt toch aardig tegen, over de rest heb je wel gelijk:)

    en idd de gewone pda's zijn veel goedkoper, maar je hebt er dan ook 2, en dat is irritant, omdat je met alleen een telefoon zo weinig kan en je dus bijna altijd gedwongen word ze allebij meet te nemen

    edit: beetje vage post^:+
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2006
  7. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een mobiel in de gaten, de samsung SGH-D520

    Ik heb ze pas opgemerkt sinds er (bijna) overal reclame is (bushaltes etc.)
    [​IMG]
    [​IMG]

    Klein, maar perfect vormgegeven.

    Elegante lijnen en rondingen kenmerken het ontwerp van de Samsung SGH-D520. Wat verder opvalt is het sublieme schuifmechanisme: je kunt de telefoon met een vloeiende beweging openen en alle menu-opties snel en eenvoudig selecteren. En dat is nog niet alles: de chique zwarte SGH-D520 is met zijn afmetingen van 101 x 46 x 16 mm en zijn gewicht van slechts 94 gram één van de kleinste slide-up telefoons ter wereld...
    Adembenemende foto's.
    Met de 1,3-megapixel camera van de Samsung SGH-D520 maak je de mooiste foto's, die je vervolgens kunt weergeven op het schitterende 262.144 kleurendisplay van maar liefst 1.9”. En met de usb-kabel breng je je foto's en gegevens moeiteloos over naar je pc en vice versa.
    Muziek in stereo.
    Met de Samsung SGH-D520 op zak zit je nooit meer zonder muziek. Dankzij de ingebouwde MP3-speler kun je onderweg naar je favoriete songs in AAC/AAC+, e-AAC+ of WMA formaat luisteren. En met de originele Bluetooth® stereoheadset van Samsung (optie) kun je je eigen dansvloer creëren en helemaal los gaan.
    Kantoor in zakformaat.
    Met de Samsung SGH-D520 heb je alle belangrijke kantoorfuncties altijd bij de hand. Gebruik de documentviewer om je presentaties, Word- en Excelbestanden te bekijken die je met Microsoft Office hebt opgeslagen of geef je JPEG-afbeeldingen weer op het prachtige kleurendisplay. Via usb of de draadloze Bluetooth® technologie kun je al je gegevens rechtstreeks met je pc synchroniseren en de Organizer houdt je op de hoogte van al je afspraken. Met WAP 2.0 kun je het draadloze internet op. In de takenlijst kun je al je taken bijhouden en in de telefoonlijst kun je maar liefst 1000 contactpersonen kwijt. Met zo'n handige assistent bij de hand kun je altijd wel zaken doen, waar je ook bent ...

    Ik vraag af of de samsung wel de moeite waard is.. ik kan echt bar weinig info vinden..|:-
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nja idd, je zult geen hele pagina's "schrijven". Maar ff snel iets in notepad ("note") schrijven is natuurlijk makkelijker dan een laptop uit je tas pakken, opstarten etc (ook al staat 'ie op standby). Je zou zeggen; koop een schrift. Maar ik raak die vellen kwijt. En tja, een pda(+phone) staat natuurlijk wel vetter. Ik zit immers op een IT-opleiding.

    Die Qtek dingen vreten meestal een 30 euro p/m abonnement voor een looptijd van 24 maanden. Dat zoek ik niet. Heb een super goed abonnement waar ik niet af van wil (/ niet kan:+). mja.. zoek ff verder:p
     
  9. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer de Nokia E70 uitkomt?
     
  10. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn die E's al uit.

    De Nokia N91 is trouwens ook uit met 4 GB hardeschijf. Ik heb hem nog niet goedkoper gezien dan 600 euro!
     
  11. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar?:eek: Heeft iemand misschien dan die e70 of n91 ergens te koop gezien met een abbo van 25,- pm en dan de telefoon gratis ofzoiets?
     
  12. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung maakt in principe altijd hetzelfde met een ander uiterlijk. Dat betekent overigens niet dat het niet goed zit bij Samsung. In tegendeel: Die telefoons zitten prima in elkaar! Leuk design, let wel op dat hij vrij lang is. Als je niet heel veel waarde aan het design hecht kan je toch beter voor een D600 gaan, aangezien die betere functies heeft voor (waarschijnlijk) hetzelfde geld. Wat wil je precies met die telefoon?
     
  13. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
  14. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me niet, want het ziet er niet echt praktish uit
     
  15. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste PDA's hebben ook geen heel toetsenbord, en dat grote scherm moet een touchscreen voorstellen;) Oke het filmpje is redelijk nep, maar hij hij ziet er wel gelikt uit.
     
  16. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds vanmiddag een Sony Ericsson W550i, maar volgens mij is ie al naar de klote...

    Het schermpje blijft constant wit, wat ik ook doe.
    Uitzetten werkt ook niet, hij blijft gewoon aanstaan.

    Alleen nadat ik de batterij eruit haal gaat de telefoon uit. Als ik 'em vervolgens weer aan zet, is het scherm gewoon weer wit.

    Het is denk ik door m'n PC gekomen, want hij doet raar nadat ik er 5 nummers had opgezet met ''Disc2Phone''.

    Iemand de oplossing (behalve de handleiding of de helpdesk ofzo0) ???
     
  17. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    N91 beschikbaar vanaf week 19 bij algebeld.nl bij géén van alle providers gratis bij een abbonement van 25 euro pm.
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm ik twijfel tussen de Sony Ericsson K750i en de w800i. Wat is nou eigenlijk de betere telefoon van de 2?
     
  19. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar ook problemen mee gehad. Maar dat was alleen bij mp4 bestandjes dus die heb ik gelijk verwijderd. Als het de volgende keer weer gebeurd moet je 1 minuutje wachten en dan op c drukken, of de lockknop aan en uit zetten :)

    @ blanqa zelf heb ik de w550i en de walkman uitvoering is gewoon relaxed. Ik weet niet of het ook bij de k750 ook zo is, maar bij de walkman versie kan je zo swichten naar je muziek en je kan tijdens telefoon gebruik gewoon je eigen muziek luisteren. Zelfs als je spelletjes speelt :D
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Thnx, volgens mij heeft hij dat inderdaad. Zit ook een 2 megapixel camera in. Geloof dat de w800i nog nét iets meer op media gericht is maar dat weet ik niet zeker. Heb het Tele2 abbo van 2 jaar, 10 euro p/m op het ook met de k750i. Wil gewoon een degelijke telefoon met goede camera+mp3, volgens mij maakt het dan weinig uit voor welke ik ga. Vind de k750i erg mooi, lekker strak zwart, geen fratsten.


    EDIT::

    http://www.tele2.nl/webwinkel/mobiel/shop/abonnement/

    Hier staan een aantal mooie telefoons waar ik tussen twijfel, het gaat om de :

    -SonyEricsson k750i
    -Nokia 6101
    -Motorola RazR V3
    -Siemens SL 65

    Wat is nou echt de beste telefoon van deze?



    /EDIT 2

    Denk dus toch de w750i of de w800i. Kan maar weinig verschil vinden eigenlijk? Zijn ze kwa specificaties niet hetzelfde?
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina