Oblivion Gates

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heilproeme, 14 apr 2006.

1. aasfkilla

aasfkilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik al mee bezig, zit al bij the Thiefs Guild, maar k vroeg me het gewoon ff af hoe dat moest, ben pas level 5 dus moet nog veel leren_O_ :9

2. haaske

haaske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bij de hoofdopdracht dat ik in elke stad hulp moet gaan vragen.
    maar bij anvil moet ik een poort sluiten ik zit nu onder de grond voor naar de hoofdtoren te gaan maar ik zit in de tweede ruimte en daar kan ik niet verder ik vind geen schakelaar ofzo.. waar staat die? of wat moet ik doen?

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    er zijn tog allemaal van die roodgloeinde stukjes daar ?
    als je bij fast travel map die naar links ( weet niet hoe die map heet maar dan krijg je een overzicht van waar jij nu zit ) en daar kan je de deur vinde dat zit achter zoiets lichtgevends ik zocht ook heel lang maar jij nu hopelijk niet ;)

4. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je echt eerst beter side quests en guild missies gaan doen voor de main quest want anders is er ook geen zak aan. Ik was eerst al grand champion, fighters guildmaster, journeyman mage, listerner van de DB en master in blade en heavy armor voordat ik eenmaal begon. Je hebt dan een aanzienlijke voorsprong ondanks dat de tegenstanders sterker zijn maar als ik t niet meer red wordt ik simpelweg onzichtbaar en kan ik weer even ergens gaan schuilen

5. haaske

haaske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom er nog altijd niet voorbij
    ik ben al in zo een gat gesprongen en dan land ge op lava, ik heb al gezien dat er een gang is door de lava maar je bent bijna onmiddelijk dood.
    weet er iemand wat ik moet doen?

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat ik zei ;) kijk dan naast je fasttravel map die naar links dan moet je de uitgang vinde en anders.... thjaa :confused: geen idee

7. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt bijna een hekel aan die Gates. Ze worden na een aantal echt saai. Ik ren er meestal gwoon doorheen en pak dan snel de Sigil Stone. Bij mjin eerste Gate probeerde ik nog alle vijanden te doden ... Maar dat doe ik nu niet meer:+

8. haaske

haaske Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik vind het echt niet, moet ik nu eigelijk in dat gat springen zodat ik in die lava terecht kom?

9. demonnoa

demonnoa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi allemaal ik zit nu bij de 1e obliviongate ben nu lvl 16 en de monsters zijn veel te sterk allemaal clanfear en deadra's kword helemaal gek.|:- :confused:

10. demonnoa

demonnoa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hulp klote zooi

ben nu bijna lvl 17 en het is nog steeds kut:x iemand een idee:{

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    het gameplay balkje wat verder naar links verschuiven ;)

12. demonnoa

demonnoa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel (al heb ik de oblivion gate al uitgespeeld).
    weet iemand toevallig in welke map ik de update voor oblivion (oblivion overhaul) neer moet zetten?

13. demonnoa

demonnoa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dome vraag plz geen dom antwoord

weet iemand waar ik de update oblivion overhaul neer moet zetten:9 in welke map bedoel ik.:confused:

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Probeer eens een pc forum O-) . Want je hebt het toch over de pc versie? En met een beetje onderzoek op google kom je er ook wel achter.

15. demonnoa

demonnoa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoeken...zoeken...zoeken...

thnx:thumbs: keb al veel gezocht op internet maar keb een beetje weinig geduld*) als iemand een nederlandse site weet over oblivion overhaul zet m effe hier neer plz_O_

16. demonnoa

demonnoa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    keb t over de pc versie

17. demonnoa

demonnoa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een nederlandse readme van het mod:eek:blivion overhaul alvast bedankt! _O_

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is het probleem met de engelse en waarom post je 3 posts? Je kan editen (vertaling: Tekst aan passen) staat rechts onder in je post..Maarja ik weet niet hoe oud je bent ik had vroeger ook moeite met engels :) Maarja de walkthroug op wikipedia is toch echt super hoor, je kan toch wel een beetje engels lezen? >UESP<

EDIT: Dit is trouwens een xbox forum. Weinig mensen die veel van de PC versie af weten. Al zullen de quest exact het zelfde zijn.

Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  19. demonnoa

demonnoa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tnx:thumbs: ben 13 en k was een beetje lui had geen zin om die hele readme door te lezen:9

20. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je geen moeite met de quests dan als engels niet je sterkste is ? Daar staan toch af en toe best moeilijke dingen in of zo.

Deel Deze Pagina