Ja daar ben ik al mee bezig, zit al bij the Thiefs Guild, maar k vroeg me het gewoon ff af hoe dat moest, ben pas level 5 dus moet nog veel leren
ik ben bij de hoofdopdracht dat ik in elke stad hulp moet gaan vragen. maar bij anvil moet ik een poort sluiten ik zit nu onder de grond voor naar de hoofdtoren te gaan maar ik zit in de tweede ruimte en daar kan ik niet verder ik vind geen schakelaar ofzo.. waar staat die? of wat moet ik doen?
er zijn tog allemaal van die roodgloeinde stukjes daar ? als je bij fast travel map die naar links ( weet niet hoe die map heet maar dan krijg je een overzicht van waar jij nu zit ) en daar kan je de deur vinde dat zit achter zoiets lichtgevends ik zocht ook heel lang maar jij nu hopelijk niet
Volgens mij kan je echt eerst beter side quests en guild missies gaan doen voor de main quest want anders is er ook geen zak aan. Ik was eerst al grand champion, fighters guildmaster, journeyman mage, listerner van de DB en master in blade en heavy armor voordat ik eenmaal begon. Je hebt dan een aanzienlijke voorsprong ondanks dat de tegenstanders sterker zijn maar als ik t niet meer red wordt ik simpelweg onzichtbaar en kan ik weer even ergens gaan schuilen
ik kom er nog altijd niet voorbij ik ben al in zo een gat gesprongen en dan land ge op lava, ik heb al gezien dat er een gang is door de lava maar je bent bijna onmiddelijk dood. weet er iemand wat ik moet doen?
wat ik zei kijk dan naast je fasttravel map die naar links dan moet je de uitgang vinde en anders.... thjaa geen idee
Ik heb echt bijna een hekel aan die Gates. Ze worden na een aantal echt saai. Ik ren er meestal gwoon doorheen en pak dan snel de Sigil Stone. Bij mjin eerste Gate probeerde ik nog alle vijanden te doden ... Maar dat doe ik nu niet meer
hoi allemaal ik zit nu bij de 1e obliviongate ben nu lvl 16 en de monsters zijn veel te sterk allemaal clanfear en deadra's kword helemaal gek.
dankjewel (al heb ik de oblivion gate al uitgespeeld). weet iemand toevallig in welke map ik de update voor oblivion (oblivion overhaul) neer moet zetten?
dome vraag plz geen dom antwoord weet iemand waar ik de update oblivion overhaul neer moet zetten in welke map bedoel ik.
Probeer eens een pc forum . Want je hebt het toch over de pc versie? En met een beetje onderzoek op google kom je er ook wel achter.
zoeken...zoeken...zoeken... thnx keb al veel gezocht op internet maar keb een beetje weinig geduld*) als iemand een nederlandse site weet over oblivion overhaul zet m effe hier neer plz
Wat is het probleem met de engelse en waarom post je 3 posts? Je kan editen (vertaling: Tekst aan passen) staat rechts onder in je post..Maarja ik weet niet hoe oud je bent ik had vroeger ook moeite met engels Maarja de walkthroug op wikipedia is toch echt super hoor, je kan toch wel een beetje engels lezen? >UESP< EDIT: Dit is trouwens een xbox forum. Weinig mensen die veel van de PC versie af weten. Al zullen de quest exact het zelfde zijn.
Heb je geen moeite met de quests dan als engels niet je sterkste is ? Daar staan toch af en toe best moeilijke dingen in of zo.