1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nou dat wil ik niet zeggen. Miskoop is meer dat het blijkt dat hij helemaal niet kan voetballen. Zie Ivan Gabrich
     
  2. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo is het!






    :{
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  3. Huldiging was leuk. We hebben heerlijk meegezongen en gesprongen en nog een paar mooie pics gemaakt :). Sfeer zat er goed in, al was het toch niet helemaal ons ding.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2006
  4. mars15

    mars15 Guest

    jaa, het gaat los in amsterdam :)
     
  5. Jammer, was net weggegaan omdat we dachten dat het rustig bleef :mad:
     

  6. Blijft leukO-)
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    totdat je mag rennen voor de kit. was al te zien op de nos allemaal ajax fans die wegrennen voor de ME
     
  8. Leidseplein schoongeveegd na huldiging Ajax
    Uitgegeven op maandag 08 mei 2006 om 22:21:32

    (Novum) - Amsterdam. Het Leidseplein in Amsterdam is maandag na de huldiging van Ajax door de Mobiele Eenheid (ME) 'schoongeveegd', meldt de politie. De club won zondag de bekerfinale tegen PSV. Diverse relschoppers zijn aangehouden, maar de politie kon nog geen precieze aantallen geven. Ook zouden enkele gewonden zijn gevallen. De Ajax-supporters zijn het oneens met het ontslag van trainer Danny Blind.

    De huldiging zelf verliep rustig en werd naar schatting door ongeveer tienduizend mensen bijgewoond. Na afloop gingen enkele honderden fans met elkaar op de vuist, zegt politiewoordvoerder Remco Gerretsen. Rond 21.15 uur zijn door de ME enkele charges uitgevoerd en is het plein schoongeveegd. De supporters hebben zich daarna verspreid rond het plein. De vechtersbazen gooiden onder meer met stenen en 'andere attributen', meldt Gerritsen.

    Mogelijk is sprake van een steekpartij bij Paradiso. Hierbij zou één persoon zwaargewond zijn geraakt en een ander lichtgewond. Ook zou een vrouw gewond zijn geraakt toen zijn het plein wilde verlaten. De politie kan hierover rond 22.15 geen uitsluitsel geven.

    De relschoppers kunnen een stadionverbod van enkele jaren opgelegd krijgen.
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    ajax kondigde aan tot 10 jaar. dus mag je hard genoeg rennen :p
     
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    nee maar je moet de ME ook niet onderschatten
     
  11. mars15

    mars15 Guest

  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    jij hebt iets met het verleden of niet? allemaal dingen posten die jaaaren terug zijn gebeurd ;)
     
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu we toch bezig zijn, mars, hoe is dat Feijenoord in 32 jaar nu 3 keer de landstitel heeft gewonnen :').
    En altijd maar klagen over Ajax, want die zijn zo slecht, maar natuurlijk :).
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    bij zijn vorige club maakte die als linksbuiten 21 doelpunten in 22 wedstrijden, voetballen kan hij dus wel.....pas 19 jaar.....verhuur hem aan sparta ofzo
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    haha net nog is beelden op journaal gekeken, zoveel gasten die wegrennen haha. En dan nog zo gozertje van 15/16 met zo blauw oog, dat was wel de mooiste
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    :mad:

    Hopelijk wordt hij dus niet herkozen. :)

    En toen weer geen reclame...

    15 miljoen is niet veel vind ik voor Henry...


    Blind zou al twee clubs hebben om heen te gaan, als hij ontslagen wordt bij Ajax. Ben benieuwd welke... Ik weet ook niet of het zo verstandig is om nu al weer naar een andere club te gaan, tijdje rust zal Blind toch wel nodig hebben als hij ontslagen wordt, lijkt me zo.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  17. mars15

    mars15 Guest

    hij is bijna transfer vrij ;)
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2006
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Eerste bericht over Barça is dope, 2de minder. Hij moet naar Barça komen, niet weer naar Italië :mad:
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    hehe check deze
    [​IMG]
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina