Mages Guild

Discussie in 'Algemeen' gestart door ramon0598, 28 mrt 2006.

  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met de argonian/hagedis vrouw praat zegt ze dat ze de count gaat halen, ze loopt de trap op, een kamer in, komt na een minuut terug en zegt dan dat de count onderweg is en een minuut of wat later komt de count naar beneden, dus je had gewoon even moeten wachten denk ik.

    Het probleem is nog niet eerder voor gekomen bij iemand.
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.730
    Leuk Bevonden:
    9.031
    nee maar ik vond het ook een beetje vaag.
     
  3. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    J'skar heet die Khajit die je moet vinden, J'skar. Goed onthouden, want je komt die nog een keer tegen.
     
  4. djno

    djno Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ajb
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.730
    Leuk Bevonden:
    9.031
    hij is ontzichtbaar moet je met een high elf praten over die jraka en dan moet jij iets doen voor hen
    tadaaa een paar posts boven je
     
  6. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de quest Cheydinal Recommendation moet ik een ring of burden uit de put halen , ik weet dat deze op het lijk van zo'n apprentice moet zitten maar in de put zie ik nergens een lijk heb overal gekeken maar zien hem niet. Moet ik misschien iets doen voordat dit lijk verschijnt? of is dit soms een bug? en waar in de put ligt dit lijk normaal?
     
  7. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je binnenkomt meteen aan je rechterhand, daar drijft hij tegen de bovenwand van "grot" aan.
     
  8. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt geen lijk vinden, iemand misschin een screenshot?
     
  9. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zit er iets goed fout lijkt mij.

    Ik bedoel, die put staat vol met water, en is 2×2×2 meter groot ofzow. Links achter groeit een ninroot, en recht hangt dat ventje onder/in het water. Als hij er was had je hem moeten zien. :'-(
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa maar sommige zegge dat ze geen spreuk op hunzelf doen en dan werkt het niet want alleen zo kan het ik kon die spreuk nog niet doen maar ik had een amulet gevonden waarmee ik onderwater kan ademen *)
     
  11. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon ook geen spreuk doen, heb 'm zelfs zonder spreuk of attribute gedaan.. je moet alleen van te voren ff zorgen dat je die ring dragen kan (ring of burden heet 'ie ofzo) en weegt 150 geloof ik.

    En dat lijk moet inderdaad aan de rechterkant tegen het plafond van de put drijven.
     
  12. haaske

    haaske Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je je onzichtbaar maken, voor de kabouter voor de arena te beroven?
    maar ik heb al geprobeerd om het slot open te krijgen, dit lukt totaal niet is er geen truk?
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    's nachts.. En je moet wel het slot open maken he |:-
     
  14. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga achter de kist zitten en gebruik een onzichtbaarheidsspreuk. Ik heb de spreuk moonshadow (door mijn geboorteteken the shadow), maar je kunt bijvoorbeeld ook de spell chameleon gebruiken. Daarna natuurlijk nog wel even lockpicken :cool: .
     
  15. djno

    djno Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    recommendation?

    Recommendation:
    bij een van de mages guild (weet niet precies welke) moet je in de mages guild living quarters zelf de recommendation zoeken, kan deze dus niet vinden wie kan me helpen? bvd
     
  16. numericword

    numericword Dutch Vengeance

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb is die er ook niet, wel vind je 1 of 2 'black soul jems'. Als je die aan dat vrouwtje geeft, krijg je alsnog een recommendation
     
  17. djno

    djno Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    en die black soul gems waar vind je die dan?
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    De guild master is er toch vandoor en dan krijg je opdracht zijn vertrekken te doorzoeken op zoek naar iets verdacht. Volg gewoon de questarrow en eenmaal daar dacht ik dat ze in zn (nacht)kastje lagen. Die breng je terug naar die argonian zoals hiervoor gezegd en je bent ermee klaar.
     
  19. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat de trap af naar de living quarters en loopt naar de kamer achter in de ruimte. Naast het bed staat een kist en daarin vind je de black suolgems. Volgens mij moet je de kist wel lockpicken
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nee helemaal niet ze liggen gewoon in een kast
     

Deel Deze Pagina