Als je met de argonian/hagedis vrouw praat zegt ze dat ze de count gaat halen, ze loopt de trap op, een kamer in, komt na een minuut terug en zegt dan dat de count onderweg is en een minuut of wat later komt de count naar beneden, dus je had gewoon even moeten wachten denk ik. Het probleem is nog niet eerder voor gekomen bij iemand.
J'skar heet die Khajit die je moet vinden, J'skar. Goed onthouden, want je komt die nog een keer tegen.
hij is ontzichtbaar moet je met een high elf praten over die jraka en dan moet jij iets doen voor hen tadaaa een paar posts boven je
Bij de quest Cheydinal Recommendation moet ik een ring of burden uit de put halen , ik weet dat deze op het lijk van zo'n apprentice moet zitten maar in de put zie ik nergens een lijk heb overal gekeken maar zien hem niet. Moet ik misschien iets doen voordat dit lijk verschijnt? of is dit soms een bug? en waar in de put ligt dit lijk normaal?
Dan zit er iets goed fout lijkt mij. Ik bedoel, die put staat vol met water, en is 2×2×2 meter groot ofzow. Links achter groeit een ninroot, en recht hangt dat ventje onder/in het water. Als hij er was had je hem moeten zien.
jaa maar sommige zegge dat ze geen spreuk op hunzelf doen en dan werkt het niet want alleen zo kan het ik kon die spreuk nog niet doen maar ik had een amulet gevonden waarmee ik onderwater kan ademen *)
Ik kon ook geen spreuk doen, heb 'm zelfs zonder spreuk of attribute gedaan.. je moet alleen van te voren ff zorgen dat je die ring dragen kan (ring of burden heet 'ie ofzo) en weegt 150 geloof ik. En dat lijk moet inderdaad aan de rechterkant tegen het plafond van de put drijven.
hoe kun je je onzichtbaar maken, voor de kabouter voor de arena te beroven? maar ik heb al geprobeerd om het slot open te krijgen, dit lukt totaal niet is er geen truk?
Ga achter de kist zitten en gebruik een onzichtbaarheidsspreuk. Ik heb de spreuk moonshadow (door mijn geboorteteken the shadow), maar je kunt bijvoorbeeld ook de spell chameleon gebruiken. Daarna natuurlijk nog wel even lockpicken .
recommendation? Recommendation: bij een van de mages guild (weet niet precies welke) moet je in de mages guild living quarters zelf de recommendation zoeken, kan deze dus niet vinden wie kan me helpen? bvd
Als ik het goed heb is die er ook niet, wel vind je 1 of 2 'black soul jems'. Als je die aan dat vrouwtje geeft, krijg je alsnog een recommendation
De guild master is er toch vandoor en dan krijg je opdracht zijn vertrekken te doorzoeken op zoek naar iets verdacht. Volg gewoon de questarrow en eenmaal daar dacht ik dat ze in zn (nacht)kastje lagen. Die breng je terug naar die argonian zoals hiervoor gezegd en je bent ermee klaar.
Je gaat de trap af naar de living quarters en loopt naar de kamer achter in de ruimte. Naast het bed staat een kist en daarin vind je de black suolgems. Volgens mij moet je de kist wel lockpicken