1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik ga zoals gewoonlijk 3 weken de westkust van Amerika onveilig maken, lekker langs Los Angeles, Las Vegas en San Francisco.
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Met mijn ouders zoals elk jaar naar schiermonnikoog en dan waarschijnlijk met een paar vrienden naar terschelling ofzo. Wordt vast wel leuk
     
  3. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker naar Tsjechie altijd leuk daaro
    heerlijk de hele dag in de zon pintjes drinken:9
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Virgin is echt gaaf! Maar als je op Piccadilly bent, en je ziet Virgin recht voor je, draai je je om, en ga je de straat in die je daar ziet. Zit een iets kleinere muziek winkel, 10x goedkoper, en sommige dingen zijn net ff exclusiever.. jammer dat ik die pas aan het einde ontdekte, en een groot deel van me doekoe's al op was :mad:
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Leve de variatie!! \o/

    :+
     
  6. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Zatedag lekker naar Spanje, Benidorm:D:)
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    IK ga twee weken chillen in Lefkas, een Grieks eiland, met mijn vriendin. Eind juni pas, maar toch...tijd vliegt....
     
  8. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga naar Deventer op vakantie _O_

    Ok.. ik loog, ik werk in deventer en werk gewoon lekker in de vakantie tijd :)
    Neeh, ik hoef nergens geen.. zet mij maar aan het werk. :9
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ga eind juni voor de tweede keer naar Italië dit jaar. Naar Torgiano om precies te zijn, in Umbrië. Twee weken in een huisje daar. Heb er erg zin, maar daarentegen heb ik ook zin om weer naar Scandinavië of Amerika te gaan. 8) Ik heb er altijd wel zin in zolang er geen bordje "Welkom in Nederland" aan de rand staat.
     
  10. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga na twee brakke vakanties (Egypte en Frankrijk) weer eens naar een tof vakantieland. Mijn vriendin en ik gaan op 17 augustus voor 5 weken naar Maleisie en Singapore. Alle voorbereidingen zijn in volle gang. We kunnen niet wachten.

    We zijn al veel vaker naar deze omgeving geweest....heb er zelfs een (goed lopende) website over op het www.

    Als je in google zoekt op het trefwoord 'maleisie' dan sta ik met mijn site (veelzijdigmaleisie) als het goed is op plaats 3.

    Nogmaals, we kunnen niet wachten :D
     
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    land: spanje
    plaats: st pere de pescador
    camping: Nautic Almata

    ga daar voor 6 keer ofzo heen, echt de beste camping ooit lopen veel lekkere meisjes rond;) jammer dat het allemaal BrEeZahS zijn
     
  12. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Het wordt mijn 4de x Londen.

    Piccadilly Circus heb ik nu zo langzamerhand wel gezien. Misschien een uurtje in dat reuzenrad rondhangen! Lijkt me dan wel weer gaaf.
     
  13. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    waar in maroc ??? ben er namelijk ook een paar keer geweest!
     
  14. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Van 7 t/m 20 augustus naar Turkije, Bodrum om precies te zijn, met een aantal vrienden. Lekker chill all in hotel genomen zodat we naar de drank en het eten niet om hoeven kijken *)
     
  15. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga lekker naar:..............Nergenshouse blijf gewoon in limburg altijd lekker weer en gewoon wat feitsen werken en zwemmen in de vakantie.
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    *Frankrijk (zuid) (kust)
    *zonder ouders
    *met vrienduh surfen (hell yeah)
    *10 dagen
    *met bus
    *30 juni
     
  17. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het echt waar. Ik ga een maand met mn ouders en twee broertjes een rondreis door Amerika houden (Las Vegas, LA, San Fransisco), en daarna nog 4 dagen op een cruisje zitten om betje te relaxen.
     
  18. [sjon]nie

    [sjon]nie Challenge me

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga met mijn vriendin richting Kroatie, helaas heeft zij iets minder geld en gaan we met de bus ipv met het vliegtuig wat zo ongeveer mijn idee was. Helaas heb ik zelf ook weer niet zoveel geld dat ik dat voor 2 man kan betalen. Wel lekker dikke 2 weken genieten daar. Kan bijna niet wachten, stage komt me langzamerhand de keel uit.
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke docenten gingen er dit jaar mee naar Rome?
     
  20. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Heu! ben net zuruck uit Praag; das egt wel vet om op werkweek heen te gaan.
    Beetje goedkoop drinken, eten, winkelen...........etc
     

Deel Deze Pagina