[Demo] Lost Planet

Discussie in 'Algemeen' gestart door bubu, 8 mei 2006.

  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond hem ook tof, maar eerlijk gezegd had ik er meer van verwacht. Ik vind namelijk het level met die sneeuw piraten tog te chaotisch en jammer dat je telkens in je eentje speelt. Ik mis mijn kameraden :'-(
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Explain, is het mogelijk over je schouder te schieten als je wegrent?
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  3. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel ook typisch dat we nu al lekkel gemaakt worden voor een game die pas in Q1 2007 uit gaat komen. :mad:
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja doe is:p dat is lukt mij ook niet.
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ziet er inderdaad bloedmooi uit. En loopt heerlijk soepel! Maar de omgevingen staan wat grootsheid natuurlijk niet in vergelijk met bijvoorbeeld Oblivion. Dat is véél weidser.

    Toch goed om te zien dat het nu al zo supersoepel loopt. En lekker speelt. Al was het richtsysteem even wennen.
     
  6. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ZO ben weer wat verder gegaan heb nu in een Mech gezeten ow dat is echt zo vet...en ben in een hol geweest met allemaal vliegende beesten echt zo ziek..later kom je bij soort eindbaas van dat eerste demo level en tering die is best moeilijk maar wel fucking mooi spel...echt een MUST HAVE!
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Weet iemand of er vandaag weer nieuwe trailers/demo,s komen??
     
  8. ItsIncognito

    ItsIncognito Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen. Ik ben nieuw hier. Heb sinds een maand een 360 en ben tot nu toe zeer tevreden.

    Lost Planet is echt fantastisch. De trailers waren al goed en de demo speelt ongelooflijk.
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    k vond niet zoon fantastishe demo. kga hem niet halen.
     
  10. bubu

    bubu Guest

    omfg laten we elk spel van de next gen met oblivion gaan vergelijken :/ oblivion was miss. wel groots en goeie phusics maar egt mooi vond ik het niet :/ dit is egt wel indrukwekkender jmmr dat in de demo geen physics zitten maar gwoon van die scripped dood val dingetjes :p
     
  11. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0

    idem!
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wtf ik loop daar rustig in de sneeuw. Valt hij opeens dood neer:confused:
     
  13. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet ook blijven zorgen dat je health goed blijft. Door de kou gaat deze ook naar beneden. Je moet van dat orange/ gele energie pakken dat uit die bugs komt.
     
  14. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    dat oranje spul kan ook komen uit bepaalde dingen die je kapot schiet, buiten de beesten
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heel leuk spel!
    Speelt lekker, toffe actie, ziet er mooi uit en er kan aardig wat kapot.
    Heb beide levels meerdere malen gespeeld en vind het een leuk spel. Had ik niet verwacht, leuk spel.
     
  16. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Enorm vette game.. Ik hoop alleen wel dat de full game aim op de linker knuppel toelaat, want met rechts mikken ben ik echt kansloos.. ben sowieso meer een PC FPS gamer (waar ik ook met links muis), maar deze 3rd person shooter vind ik wel vet op de Xbox 360..
     
  17. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Super demo. Vooral dat je echt de gun van die mech kunt pakken. Zeker één om inde gaten te houden.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    alleen jammer dat ik nog wel eens dat witte mik-ding (crosshair?) wil kwijtraken in de sneeuw 8) das dan vrij lastig mikken :p
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zeggen niet voor niets dat ie nog niet af is en dat de slechte dinger er later waarschijnlijk al uit zijn gehaald
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had steeds het gevoel dat ik een mindere versie van Ghost Recon: Advanced Warfighter aan het spelen was. Het voelde gewoon niet lekker aan. Weet dus nog niet of ik deze game ga halen...
     

Deel Deze Pagina