ik vond hem ook tof, maar eerlijk gezegd had ik er meer van verwacht. Ik vind namelijk het level met die sneeuw piraten tog te chaotisch en jammer dat je telkens in je eentje speelt. Ik mis mijn kameraden
Ziet er inderdaad bloedmooi uit. En loopt heerlijk soepel! Maar de omgevingen staan wat grootsheid natuurlijk niet in vergelijk met bijvoorbeeld Oblivion. Dat is véél weidser. Toch goed om te zien dat het nu al zo supersoepel loopt. En lekker speelt. Al was het richtsysteem even wennen.
ZO ben weer wat verder gegaan heb nu in een Mech gezeten ow dat is echt zo vet...en ben in een hol geweest met allemaal vliegende beesten echt zo ziek..later kom je bij soort eindbaas van dat eerste demo level en tering die is best moeilijk maar wel fucking mooi spel...echt een MUST HAVE!
Hallo iedereen. Ik ben nieuw hier. Heb sinds een maand een 360 en ben tot nu toe zeer tevreden. Lost Planet is echt fantastisch. De trailers waren al goed en de demo speelt ongelooflijk.
omfg laten we elk spel van de next gen met oblivion gaan vergelijken :/ oblivion was miss. wel groots en goeie phusics maar egt mooi vond ik het niet :/ dit is egt wel indrukwekkender jmmr dat in de demo geen physics zitten maar gwoon van die scripped dood val dingetjes
Ja, je moet ook blijven zorgen dat je health goed blijft. Door de kou gaat deze ook naar beneden. Je moet van dat orange/ gele energie pakken dat uit die bugs komt.
Heel leuk spel! Speelt lekker, toffe actie, ziet er mooi uit en er kan aardig wat kapot. Heb beide levels meerdere malen gespeeld en vind het een leuk spel. Had ik niet verwacht, leuk spel.
Enorm vette game.. Ik hoop alleen wel dat de full game aim op de linker knuppel toelaat, want met rechts mikken ben ik echt kansloos.. ben sowieso meer een PC FPS gamer (waar ik ook met links muis), maar deze 3rd person shooter vind ik wel vet op de Xbox 360..
alleen jammer dat ik nog wel eens dat witte mik-ding (crosshair?) wil kwijtraken in de sneeuw das dan vrij lastig mikken
ze zeggen niet voor niets dat ie nog niet af is en dat de slechte dinger er later waarschijnlijk al uit zijn gehaald
Ik had steeds het gevoel dat ik een mindere versie van Ghost Recon: Advanced Warfighter aan het spelen was. Het voelde gewoon niet lekker aan. Weet dus nog niet of ik deze game ga halen...