1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal][Auto's]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door pindakaas, 5 mei 2006.

  1. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n moeder heeft (bijna) een nieuwe auto uitgezocht :) Het is een A4 1.8T geworden. Ik vind het een tof ding en vanmiddag bleek dat als je hem lekker in de toeren houdt (4-5000) dat 'ie aardig sportief rijdt. Eventueel een alteratief was nog de S60 2.5T, dat is opzich wel een beest. Maar we hebben al een S60 dus dat vond m'n moeder niet zo leuk :+ Een 3-serie was net te duur, dat zou echt een uitgeklede versie worden en de Passat is het (gelukkig) ook niet geworden.

    Over die overnames van RR enzo... Van sommige dingen vind ik het jammer, maar het zijn natuurlijk wel veel 'emotionele' argumenten dat alles een Duitse auto is tegenwoordig... Knopjes van een VW in je Bentley lijkt me minder relax, maar voor de rest is er weinig mis met al die overnames denk ik...
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  2. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn pa heeft een audi a8 quattro geruilt tegen een volvo v70 +bijbetaling(weetniet meer hoeveel 15.000 ofzo), en ik vind het wel een vette bak
     
  3. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    BMW blijft toch het mooiste merk van normale merken, audi vind ik net een vw van die goedkope rotzooi zonder uitstraling, met een bmw kan je pas lekker op de snelweg rijden, hoe harder je rijd hoe lekkerder hij op de weg ligt.
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    zo slimme actie he. de goedkoopste a8 quattro is 91.000 en de duurste v70 60.000

    mijn vader heeft overigens diesel in zijn ferrari enzo getankt
     
  5. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG he, is snap best dat jij de Audi geen mooie wagen vindt, maar om nu te zeggen goedkope rotzooi =(
    Audi is gewoon wat een 'normalere' auto en BMW wat meer een racebak
     
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    audi is meer luxe dan bmw, en audi is net zo racebak als bmw (rs4, rs6....)
     
  7. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een grapje of zitten jullie echt goed ruim? :)

    Ik denk niet dat BMW meer racebak is dan een Audi en ik vind Audi's ook niet bepaald goedkope rotzooi. Ik denk dat BMW lang een streepje voor heeft gehad, maar de A8 zie ik veel vaker rijden dan de 7-Serie (In Amerika is dat volgens mij wel anders overigens), de X3 was niet bepaald een succes dacht ik en de A4 en de A6 vind ik persoonlijk mooier dan de 3 en de 5. Maar goed, het zijn allebei prima auto's... Als het budget íets ruimer was geweest, hadden we zeker ook testgereden in een 3-Serie.
     
  8. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Nergens voor nodig, zo'n dubbele post...
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van mij is sarcastisch;) want op de weg zie je zeer weinig een echte dure auto. en dan zie je ineens in een forum weer dat iedereens pa zo'n bak heeft;)
     
  10. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het wel het oude model.|:-
     
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    dan is het nog steeds een domme actie;) denk maar na waarom;)
     
  12. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat lijkt me ook ja, maar dan vind ik een oude a8 quatro cooler dan een nieuwe V70 maar goed smaken verschillen.
    BTW redrum; Wij rijden thuis gewone wagens hoor: peugeot 407 en renault megane
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    juist kombat je hebt het gedeeltelijk door. maar kijk een a8 is gewoon oud ook veel waard , ik zei toenet ook de duurste v70 en de goedkoopste quattro
    als je alles uitrekent klopt er helemaal niks meer van;)

    wij rijden helaas ook normale auto's: twingo en nieuwe laguna, opzich is die laguna wel relaxt zit navi in enzo
     
  14. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt je die franse auto's ook zo fucked up?!
    die peug 407 is wel oké maar die Renault megane van mijn broer....
    Shake your bootie? uhuhg pardon die achterkant lijkt wel een rustbankje voor bejaarden in het stadspark....
     
  15. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Van die achterkant moet je houden maar ik vind het gewoon een vette bak. Hier thuis hebben we de Mégane Renault Sport staan.8)
     
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja die is nog wel lachen. Het ergste van die Franse auto's vind ik eerder dat zompige, softe gevoel. Dat gedein tijdens het rijden en al die frutseltjes en pieletjes in de auto... Beetje plastig gevoel, ik vind het niks.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik vind ze lekker rijden (wel overdreven stuurbekrachtiging:confused: maar dat geldt voor meerdere auto's, focus, bepaalde volvo's etc)), wel jammer dat je de motor totaal niet hoort... En dat je weinig weerstand krijgt van de pedalen en pook.

    Das bij ons swiftje wel anders :+
     
  18. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    de nieuwste mitsubishi lancer evo9 is voor mij de ultieme droomauto,ik ben al een tijdje aan het sparen voor een evo en denk dat ik volgend jaar in het voorjaar mijn eerste evo7 ga kopen,als het geld een beetje meezit tenminste maar daar ga ik wel van uit
    hier een mooie foto,is overigens een evo8
    [plaatje]http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=27833795[/plaatje]
     
  19. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow neej! Mijn tante heeft ook een Evo 8 gehad!! (jaja een ''pittige tante...haha?')
    Maar ze vond hem veel te duur dus heeft ze hem 2 weken terug ingeruild op een nieuwe polo GTI
    (Kosten rijzen de pan uit; verzekering, onderhoud, onderdelen, banden, verbruik)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    verbruik valt nog mee te leven, ding moet met rustig rijden makkelijk 1 op 9 ~ 1 op 10 halen. Onderhoud en banden?? vertel wat heeft ze aan onderhoud gehad en wat bedoel je met banden?? Een kennisvan me heeft namelijk een evo 7 en hij vind het echt niet de pan uit rijzen
     

Deel Deze Pagina