1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Auto's] Welke auto('s) heb/ben jij of je ouders!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bl0kkie, 15 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [sjon]nie

    [sjon]nie Challenge me

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn autootje (Volvo 440 1.8 ). Als eerste auto is ie perfect. Airco, Stuurbekrachtiging, elektrische ramen, centrale deurvergrendeling, licht metalen velgen en alarm systeem. Lekkere geluidsinstallatie erin gezet en klaar is bassie.

    [​IMG]

    Foto is van google, heb er geen van m'n eigen auto. Mijne is nog iets luxe en nieuwer dan auto op de foto. Dit is oa. te zien aan de velgen (vind mijne mooier) en er zitten geen ruitenwissertjes op de koplampen 8), dat heeft die van mij wel.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  2. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Gegoogled..

    [​IMG]
    [​IMG]

    Volgens mij hebben deze plaatjes zelfde kleur als onze auto... alleen wij hebben er nog een vette bullbar op :)
     
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    niets tegen de velge he... zijn juist hele mooie velge :thumbs:


    heb ik ook onder mijn 850 zitten :+ O-)


    maar idd, mooie auto als dat jouw eerste is ;)
    heb de mijne als tweede auto. Ben begonnen met een Nissan Almera hatchback. Is toch een hele vooruitgang :)

    Verder is hij nog helemaal standaart en zou zo ook niet weten wat ik er aan moet veranderen. Geluidinstalatie is perfect (voor wat ik wil teminste).

    Verder gaat het er denk heel 'cheap' uitzien als de buitenkant van een volvo 850 gaat pimpen... Is toch meer zakenman-style auto. Ofniet? ben altijd geintresseert in nieuwe ideeén, dus iemand die heeft, kom maar op 8)
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  4. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn auto....een peugeot 206cc 2.0 uit 2001
    [plaatje]http://images.speurders.nl/images/18/1835/18355117_2.jpg[/plaatje]

    mijn vader en moeders auto....een ford mondeo 1.8 uit 2001
    [plaatje]http://images.speurders.nl/images/20/2033/20333383_1.jpg[/plaatje]

    en mijn zusje d'r auto....een honda civic dxi uit 1993
    [plaatje]http://images.speurders.nl/images/15/1573/15731314_1.jpg[/plaatje]

    de foto's zijn niet onze wagens,ik heb ze van internet gehaald maar ze zijn wel precies dezelfde model en kleur.
     
  5. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Lease-bak: Opel Astra G Executive 1.9 CDTI uit 2006
    Prive-bak: Audi 80 2.8E uit 1994
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  6. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Haah een Audi 80! Sorry, maar ik vind die bakken echt ZO triest!
    Oh ik zie nu dat het een 2.8e is; dan wil ie vast wel gassen....maar toch het blijft een 80
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  7. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet eens een foto van je eigen auto...schaam jullie :+
     
  8. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, je hebt wel gedeeltelijk gelijk dat het een niet al te gangbare auto is, maar ik vind 200+ wel hard zat op de Nederlandse snelwegen en die dikke 8 seconden naar de 100 kan ik dan ook wel weer mee leven.O-)

    Nee, en waarom zou ik? Sterker nog; ik heb ook nooit een foto van mijn vriendin op zak..
     
  9. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoer...?=( :) Zegt dat wat overhet uiterlijk je vriendin?
     
  10. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou waarom zou je, dan verschillen wij daar over in mening, maar als ik ergens een foto van zou hebben zou het wel van mijn eigen auto zijn! Omdat ik er trots op zou zijn(ik heb dus geen eigen auto) en omdat het natuurlijk handig is om een foto van je eigen auto te hebben ;)

    En dan nog...ik heb een camera waar ik graag foto's mee maak...ik heb ook foto's van m'n racefiets, hond kamer etc.
     
  11. Mental-Charlie

    Mental-Charlie Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    In deze bink rij ik strakjus in 3 maandjes ongeveer. Wel als lader but who cares! Leopard-2
     
  12. [sjon]nie

    [sjon]nie Challenge me

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net iets andere velgjes, maar deze zijn ook zeker niet gek...

    Mijn volvo 440 is ook nog orgineel, behalve audio dan. Moet je zeker eens proberen zo'n subwoofertje. Kijk maar eens hier: KLIK Die heb ik erin liggen, voor €200,- ben je klaar, ontzettend zuiver en vol geluidje nu. En je ligt niet te kloten met 600 kabels en losse versterkers enzo.

    Vind het een beetje Lomp als je een Volvo gaat pimpen. (alleen de S40 heb ik wel een paar keer vet uitgebouwd zien rondrijden.) Zijn toch ook wel wat 850's gepimt te vinden op inet, maar ik vind dat bumper gedoe sowieso allemaal te duur. Krijg misschien nieuwe baan en die man wil ook tuningwebsite erbij gaan oprichten en als het dan niet te duur is.... (maar dan wel eerst andere auto...)
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    ik ga volgende maand in de auto van me ouders rijden

    TOYOTA COROLLA; 1.6 LIFTBACK

    Cilinderinhoud 1587 cm3
    Aantal zitplaatsen 5
    Massa ledig voertuig 1.075 kg
    Maximum massa voertuig 1.615 kg

    [​IMG]
    zo 1
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    neh hoef geen sub-woofer... Weetnie waarom, maar vind het niet nodig.

    Heb nu de standaart 4 boxen die best goed zijn volvo. Daarbij volvo-radio (die teminste niemand steelt) met 6-cd wisselaar achterin.

    Ik zat pas te denken om er misschien 2 van die strepen over de auto trekken. Dan wel met stikkers en niet spuiten. Dat is niet zo duur en kan je er altijd nog afhalen als het heel lelijk is ;)

    Zou misschien geinig kunnen staan, maar ook intens lelijk/cheap ;)

    ps. voor subwoofer moet je toch ook speciale uitgangen op je radio hebben(versterkers)? die heb ik (denk) ik niet. En gok dat de volvo 6-cd wisselaar niet met andere merken samen werkt, ofwel?
    dan zou ik eerst een nieuwe volvo radio moeten kopen die dat wel heeft, wat vast bakken met geld kost ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    bij een volvo? Zou ik niet doen:p
     
  16. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    D00D Leopard tanks rocken de pan uit \0/

    Heb je discoverychannel laatst gezien? Was een programma over de 10 beste tanks ooit. Nummer 2 was de Amerikaanse Abrams. Nummer 1 was de Europese Leopard :cool:

    Wist je dat die Abrams tank gewoon een vies harde 1500 pk turbine motor van een vliegtuig achterin heeft liggen 8)
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    ga je naar afghanistan ?
     
  18. [sjon]nie

    [sjon]nie Challenge me

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Die standaard boxen had ik ook, waren zeker niet slecht, maar niet goed genoeg. Heb idd geen Volvo radio, maar een JVC KDG612, mooi modelletje met aparte uitgang voor sub-woofer. Voor €150,- ben je klaar. Voordat de auto van mij werd was ie van mijn ouders, heb toen de radio al vervangen, ze vonden dat toen belachelijk, maar hebben na een week wel iedere €50,- meebetaald omdat het geluid echt een stuk beter was geworden. Met die subwoofer is het alleen maar voller geworden en met de nieuwe achterspeakers van JBL ook nog wat harder.

    Over die stickers... Je kunt het proberen als het niet te duur is, maar of het iets is voor een Volvo?? Vind van die strepen niet eens mooi bij die Fast and the furious auto's. Mooi strak in 1 kleur en dan mooi verlaagd dat vind ik wel mooi, maar de rest.

    Voor mijn volvo zou ik dus alleen nog die voorluidsprekers willen vervangen of eventueel kijken voor een nieuwe uitlaad/demper, puur voor het geluidje. Niet super aso, maar gewoon beetje vol geluidje. Tigra is ook altijd mooie auto.... maybe als het geld er is.
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Die stikkers kosten 25 euro om er op te zetten en 5 om er weer af te halen... (vriende prijsje) dusjah waarom zou ik het niet probere he :)

    Weet iemand eigk of je een radio op de markt kan kopen die ook samen werkt met een 6-cd-wisselaar van volvo? Lijkt mij zelf namelijk sterk ;). Anders word het ff informeren bij de volvo dealer. Het belangrijkste voor mij is dat die 6-cd-wisselaar blijft werken, das echt zo relaxed :D

    Ook al wil ik ook een sub-woofer/beteren voor&achterboxen :'-(
     
  20. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Rij inmiddels deze. Zeer relax bakje, erg confortabel.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina