Far Cry Instincts: Evolutions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Splintertje, 2 apr 2006.

  1. Darkness Xbt

    Darkness Xbt Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je misschien lezen wat er staat bij de 'gebruiksaanwijzijngen', een kleine suggestie
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit spel het waard Om mp tegen elkaar split screen te doen?
     
  3. Darkness Xbt

    Darkness Xbt Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het wordt te druk om op een half scherm te spelen en om nou 1 vs 1 te doen, kan je je beter gaan trekken met schuurpapier heb je nog meer plezier van:)
     
  4. Commander_Vos

    Commander_Vos Star Wars owns

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me hier niet bij aansluiten. Met z'n tweeen spelen kan best lolig zijn en zeker leuker als wat jij blijkbaar graag doet met schuurpapier.
     
  5. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook met een 360 tegen een xbox spelen via systemlink?
     
  6. basovich

    basovich Guest

    nee, mits het volgensmij dezelfde spellen zijn..dus niet, (ik noem maar een spel ookal kan hij niet systemlink) fifa wc voor de X360 systemlinken met fifa wc voor de xbox
     
  7. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee kan niet.
     
  8. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan alleen als je voor allebei de platforms de zelfde versie hebt. Dus je moet 2 keer de Xbox-versie hebben.
     
  9. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel FarCry Evo de laatste tijd op Xlink en XBC en er zijn best veel vette hosts op Xlink .
    De mapmaker is echt te cool voor woorden , ik bedoel , de maps die gemaakt zijn zijn echt te mooi .
    Normaal speelde ik altijd Halo 2 op tunnel prog's , maar nu speel ik alleen nog maar FarCry Evo .
    Naast Halo 2 word FarCry nu ook het meeste gehost .

    Ovrigens is er een Site waar je veel maps kan downloaden ( met Action Replay ) . Hier is de link naar de site : http://www.fcmaps.net/index.php

    ( Dit is geen reclame voor die Site , maar het is wel interesant voor mensen die het spel spelen . )
     

Deel Deze Pagina