Nee, het wordt te druk om op een half scherm te spelen en om nou 1 vs 1 te doen, kan je je beter gaan trekken met schuurpapier heb je nog meer plezier van
Ik kan me hier niet bij aansluiten. Met z'n tweeen spelen kan best lolig zijn en zeker leuker als wat jij blijkbaar graag doet met schuurpapier.
nee, mits het volgensmij dezelfde spellen zijn..dus niet, (ik noem maar een spel ookal kan hij niet systemlink) fifa wc voor de X360 systemlinken met fifa wc voor de xbox
Kan alleen als je voor allebei de platforms de zelfde versie hebt. Dus je moet 2 keer de Xbox-versie hebben.
Ik speel FarCry Evo de laatste tijd op Xlink en XBC en er zijn best veel vette hosts op Xlink . De mapmaker is echt te cool voor woorden , ik bedoel , de maps die gemaakt zijn zijn echt te mooi . Normaal speelde ik altijd Halo 2 op tunnel prog's , maar nu speel ik alleen nog maar FarCry Evo . Naast Halo 2 word FarCry nu ook het meeste gehost . Ovrigens is er een Site waar je veel maps kan downloaden ( met Action Replay ) . Hier is de link naar de site : http://www.fcmaps.net/index.php ( Dit is geen reclame voor die Site , maar het is wel interesant voor mensen die het spel spelen . )