Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand hier ervaring mee?
    de specs zien er relatief goed uit voor die prijs, maar t lijkt te mooi om waar te zijn..
    vraag me af waar de fout zit
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb inmiddels die Creative Zen MicroPhoto, en ik ben er erg tevreden over. :)
    Jammer alleen dat je geen foto's bekijken en muziek afluisteren tegelijk kan doen, maar dat is dan ook alleen het enigste minpuntje aan dit apparaatje.
     
  3. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Net besteld

    Creative Zen Vision:M 30 GB Black + Sennheiser PMX100 voor maar 365,-.

    Creative zen vision M.
    [​IMG]
    +
    Sennheiser mpx100
    [​IMG]
     
  4. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn om hier te lezen dat Iaudio van goede kwaliteit is. Ik maak het al tijden iedereen wijs, maar iedereen gaat prat op die iPOD. Nu snap ik het enerzijds wel, maar dan moeten ze niet aankomen met bs over het sublieme geluid van een iPOD, terwijl dit juist in veel testen betwist wordt. Ik heb nog nooit een 'echte' mp3 speler gehad, wel een psp. Ik heb een tijd terug een setje Shure E2C's gekocht, niet de beste van Shure, maar zeker veruit beter dan heel veel andere inears. De doppen die meestal standaard worden meegeleverd zijn vaak van niet al te beste kwaliteit. Dit maakt de ervaring dan ook snel minder. Ik ga binnenkort in Singapore de X5L kopen. Ik kwam er alleen onlangs achter dat de A2 (de pmp/videoplayer) daar even duur is. Nu dus de twist, ga ik voor een sterke mp3 speler, of voor een all-in-one apparaat. Ik heb eigenlijk nog te weinig reviews gelezen over de A2. Ik ben erg benieuwd of de geluidskwaliteit is zoals je van Cowon mag verwachten. Als dit hetzelfde is als bij de X5L, dan koop ik waarschijnlijk de A2. Ruimte is geen probleem, ik ga er toch niet mee hardlopen, en zit nooit in de trein. Het is meer een ding voor op vakantie, en dan is het wellicht ook wel grappig om een filmpje te kunnen kijken (hopelijk niet op zo'n schijtmanier zoals bij de psp, dat is vooral de reden waarom ik nu geen psp meer heb. De games waren ook brak btw.)

    Verder koop ik vooral een Cowon door de USB Host/OTG functie. Ik maak op mijn vakantie enorm veel foto's. Ik had zo'n vosonic, maar die heb ik verkocht omdat ik de kwaliteit en betrouwbaarheid matig vond. Nu heb ik hier een apacer share steno cd211 usb otg, met 20GB laptopHD. Ook hier weer de betrouwbaarheids kwestie. Met de X5L en de A2 heb je direct ook een apparaat waar je lekker makkelijk zonder tussenkomst van pc bestanden op kan dumpen, beter kan voor mij niet. Ik hoef er ook niet een extra kabel van 30 euro voor te kopen, zoals bij de iPOD video.

    Kieskeurig ben ik zo onderhand wel beu. Voor echte expert reviews moet je daar niet zijn. Ik hoor zo vaak mensen om mij heen vertellen dat ze op kieskeurig dit en dat lazen, en daarom maar 'brak-merk-A' hebben gekocht. Die reviews zijn geschreven door (merendeels) consumenten zoals jij en ik. Als de kleur tegenvalt wordt een apparaat afgezeken. Als de support toevallig niet een nieuw exemplaar stuurt, is het merk slecht. Verder krijgen producten bijna altijd slechte cijfers omdat een paar Harry's een specifiek probleem hebben. Vooral grappig om te lezen zijn opmerkingen als 'Cowon is Koreaanse troep'. Erg slim, sommige mensen denken dus inderdaad na het lezen hiervan dat ze dus maar beter toch voor een iPOD kunnen gaan. Ook het verschijnsel 'uitvalspercentage' is daar bij niemand bekend. Soms is het product inderdaad dood in de doos, soms zelfs 2 keer.

    Maargoed, ff spuwen op bs recenties van kieskeurig. Dat je deze site gebruikt om gewoon voor de fun door te lezen om meningen te lezen is imo prima, maar om dit nu te gebruiken voor een weloverwogen aankoopadvies is een no-go wat mij betreft.

    Ik vind Cowon wel achterlijk duur hier in NL. Hopelijk kan daar in Singapore ook nog flink afdingen, zag de A2 daar voor 320 euro....redelijke prijs....de X5L kost daar overigens ongeveer 240 na afdingen....gelukkig ken ik iemand die daar woont en er erg goed in is :D......als ik daar de toerist uithang, dan betaal ik vaak alleen maar meer hehe....
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    WoW!
    Da´s idd erg veel geheugen voor zo´n prijsje. Dus ben ook erg benieuwd of dit niet een fout is.
    Zou dit een goede Mp3 speler kunnen zijn?
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje over de creative zen touch: ik heb de media source software geinstalleerd, maar nu probeer ik mp3's over te brengen, alleen nu staan de Creative zen touch er nergens bij :confused: hoe moet dat nou? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  7. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de mediamarkt is de 2gig versie van de Ipod nano afgeprijsd naar €188. Mooi prijsje zit er aan te denken om deze te halen.
     
  8. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou de fout zit in de gebruiksduur. De batterij gaat maximaal acht uur, mee, maar binnen de kortste keren doet ie het nog maar5 of minder uren.

    zal ik niet doen. Apple ipod is kut
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  9. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Me moeder zoekt een mp3 speler voor het sporten, 256 mb is genoeg en zo rond de 50 euro, iemand tips?Zelf heb ik geen flauw idee..
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    iPod Shuffle is wel een goede, die is iets duurder maar kan je heel makkelijk om je nek hangen en geeft goed geluid. De goedkoopste is geloof ik iets van 79 euro en die heeft 512 mb. Dat is wat ik tenminste zou doen. Je heb alleen geen schermpje maar tijdens het sporten gebruik je die toch niet.
     
  11. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een goed idee, hijs ook lekker simpel...Me ma is `niet zo technisch`
     
  12. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met de Creative Zen Micro Photo (van 8 gb)? Is dat een beetje een goed ding?
     
  13. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, prachtig ding. Heb hem nu zelf ook, maar een aantal paginas terug kun je zien waarom ik in de hemel ben van deze mp3 speler.
     
  14. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een nieuwe hoofdtelefoon want mn vorige oordopjes zijn kapot en ik wil wel eens een hoofdtelefoon proberen. Wie weet er een goede?
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  15. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Sennheiser mx400

    15,- en klinken erg goed voor het geld.
    Veel beter dan de tegenhangers van bv sony.
     
  16. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    JEUW kan je ook ff zo'n X5L voor mij regele 8) 30 uur batterij is echt fokking ziek voor 240 euro 8)
     
  17. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Of een Sennheiser PMX100. Die zit echt lekker! Prijs: 55 euro
     
  18. berry

    berry Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nu op dixons.nl een interesante aanbieding staan: http://www.dixons.nl/De_online_wink...k Photo 20 GB MP3-speler.7070983/default.aspx

    [​IMG]

    Het betreft hier de Creative Zen Sleek Photo 20GB voor maar €179.95, nou wil ik graag weten of iemand hier deze MP3-speler in zijn bezit heeft. En natuurlijk of ie je bevalt.
    Als ik naar de specs kijk, dan zie ik dat hij een kleurenscherm heeft. En de batterijduur gaat theoretisch 19 uur mee. Weet iemand hoeveel dit in de praktijk zal zijn?

    Ik zit te twijfelen tussen de Zen Sleek photo 20GB €179.95 en de Zen touch 20 GB €187.95.
    De zen touch heeft daarin weer een batterijduur van 24 uur itt de Zen sleek photo 19 uur.
    Bij de zen touch kan je ook bestanden overzetten d.m.v. drag & drop, maar hoe zit dit met de Zen sleek photo?
    Ook vind ik t geluid heel belangrijk, ik heb ergens gelezen dat de Zen Sleek photo gebruik maakt van dezelfde geluidschip als de zen touch, en dus dezelfde geluidskwaliteit heeft als de zen touch. is dit waar?

    Ook is de Sleek kleiner en dus fijner om mee te nemen dan de touch.

    Nu zou ik dus graag willen weten welke MP3-speler jullie zouden kiezen, de Zen touch 20GB of de Zen sleek photo 20GB.
     
  19. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De batterijduur klopt meestal niet hoor. Ik heb de Zen Touch, die batterij gaat een stuk korter mee dan 24 uur. Het ligt er voornamelijk aan hoe hard je het geluid van de MP3 speler hebt staan. Je kan beter kijken naar hoe lang het opladen duurt. De Zen Touch doet er ongeveer 4 uur over om volledig opgeladen te worden vanaf een lege batterij.

    De Zen Touch heeft ook niet veel extra's. Ik zou voor de Zen Sleek gaan voor het kleurenschermpje.
     
  20. berry

    berry Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb ergens gelezen dat de Zen Sleek er 2 uur over doet om op te laden. Maar klopt het ook dat het slecht is voor de levensduur van de batterij als je de batterij helemaal leeg laat lopen en dan oplaadt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina