Beste Anime Ever Naruto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sasuske, 11 aug 2003.

  1. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja inderdaad ik heb de site vandaag bezocht en hij deed heel raar......nog nooit eerder gehad.
    Maar gelukkig bieden ze hun excuses aan in een naar mij toegestuurde e-mail en zal het probleem misschien vanavond al verholpen worden.
    Zoniet, kun je morgen weer verder met anime kijken.
    Op het gebied van kwaliteit verschilt de site weer per anime.....Bleach en Naruto zien er vrij goed uit (naruto 1st 20 afleveringen weer minder maar de rest t/m 178 is wel top), maar Bijv. Shaman King is een stuk minder.

    Al met al vind ik deze minpunten erg miniscuul, ik stream liever dan dat ik download, namelijk om de volgende redenen:

    -ruimte op hdd
    -download tijden (streamen gaat erg snel, integenstelling tot downloaden)
    -je kunt de oudere episodes makkelijk zat bekijken (en dan heb ik het over degene die schaars worden), terwijl ik toch flink veel moeite moest doen om de 1ste 15 afleveringen van Shaman King te vinden op Kaaza, Limewire, Warez, Shareazaa etc.

    www.keiichianimeforever.com
     
  2. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Achjah, je hebt misschien wel een punt, maar ik heb voldoende ruimte op mijn hdd en ik vind het soms ook relaxed om ze te kijken op een tv. (branden). En kwaliteit is iets waarbij ik nogal veeleisend ben, ik kijk het liefst anime's van 200 mb p/s.
    Maar ik zal vanavond de site nog eens checken :)
    (btw. ik d-load NOOIT van kazaa, limewire of zoiets dergelijks, allemaal verkeerd spul te vinden daar, gebruik altijd bitlord :))
     
  3. 36O

    36O Guest

    Jongensss helpppppppp ik ben ook animme verslaafd kan niey eer stoppen met naruto en bleach......... helpp muijj!!!!!!
     
  4. Ceastro13

    Ceastro13 Momochi ZaBuZa

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu alle afleveringen gezien van naruto die er zijn op dit moment 186 en 2 films ik hoop dat het verder gaat dan de 200 ofsow bleach en cowboy bebop zijn ook wel vet die moet je ook chekken:D
     
  5. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand spirited away gezien, ook echt erg goed gemaakt,
    vind persoonlijk akira ook een enorme aanrader
     

Deel Deze Pagina