Dit soort schorem trap ik het liefst helemaal kapot

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ramon NL, 3 jun 2006.

  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dan nog zou alleen de jongste de doodstraf hebben gekregen omdat hij de gene was die hem vermoord heeft. En dan nog zou het te snel gaan met de technologie van tegenwoordig. =\

    Deze 3 gozers zouden op de middeleeuwse manier moeten worden gestrafd zonder te denken gelijk op de pijnbank leggen. Langzaam en absoluut niet pijnloos. :{
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Dit is gefilmd door op afstand bestuurbare veiligheidscamera zoals Mystery x al zegt.
    Tja , 3 minderjarigen steken voor een simpele gsm al iemand van amper 16 jaar dood .
    Het zijn trouwens de ouders van het slachtoffer zelf die erop aangedrongen hebben om dit filmpje op internet te plaatsen, zodat iedereen getuige kan zijn voor het nietsontziend geweld dat de daders gebruikt hebben om hun slachtoffer eerst in de rug aan te vallen , hem neer te slaan en hem vervolgens met messteken te doden.
    Tja enkele weken geleden is hier in het centraal station van brussel in het spitsuur in een bomvol treinstation trouwens ook een 17 jarige jongen doodgestoken door twee minderjarige polen die het op zijn mp3 speler gemunt hadden.
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mp3 spelers en GSM's....
    Het gaat gewoon nergens over!

    Voor 25 euro haal je een leuke MP3 speler bij de Blokker. Maar neej, we leggen elkaar maar gewoon om!
    Het is gewoon dood en dood zonde. De kerel die neergestoken is, was overigens rond de 20 jaar.
    En dan mag zijn maat die het wel overleefd heeft nog van geluk spreken volgens mij dat ze hem ook niet nog te pakken hebben genomen.

    Wat een verschrikkelijke gedachte om een van je vrienden zo om het leven gebracht te zien worden!

    *
    Die roof van die Oma zal ik maar niet meer kijken. Aangezien ik zo ga pitten, lijkt het mij niet verstandig. (ondanks dat ik alweer bijna 17 ben ;))
    Gewoon verschrikkelijk dat dit soort personen rond lopen!
     
  4. wesleyroos9

    wesleyroos9 mijn geloof: xbox360

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals meestal zijn het weer die viese zwarte gasten, hun huidskleur is in ieder geval niet het enigste wat zwart is de hersens van die gasten zijn ook zeker zwart van verrotting :{
     
  5. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Is dit in NL gebeurd? ( ik ga het filmpje dus ook niet kijken).
    Ehmz, de Romeinen hadden voor dit soort tuig wel goede oplossingen (kruisiging, leeuwen) en anders lijkt me dat een nekschot volstaat. Ik bedoel, je kan dit soort mensen toch niet een leven gunnen?
     
  6. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    dat verdiend gwn levenslang marteling...
     
  7. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    @wesleyroos9, slechts 1 van de 2 heeft een donkere huidskleur, bovendien wat doet die kleur ertoe? Er zijn genoeg blanken die dit soort afschuwelijke dingen doen. Als jij echt zo over mensen met een donkere huidskleur denkt, dan kunnen we jou binnenkort zeker op camerabeelden zien waar jij een neger in elkaar mept?
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders hou je ff je bek dicht.

    Ik klikte die link eigenlijk redelijk achteloos aan, dacht, zo erg zal het toch niet zijn? Ik kan toch wel wat hebben?
    Die eerste klap, dat heb ik op wel meer filmpjes gezien, vond ik nog niet zo erg. Maar op het moment dat die idioot met z'n mesje ging zwaaien, ging er echt een schok door me heen. Dat mensen zo makkelijk, zo op iemand in kunnen steken. Gatverdamme, ik voel me helemaal smerig nu.. kan het niet uitleggen..

    Die van die oude vrouw ga ik ook maar niet kijken. Lijkt me geen strak plan.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hou het wel even netjes aub (dus geen racistische opmerkingen).
    Tja, deze gasten houden ook wel van een potje knokken.
    En als je je verveeld is het niet zo moeilijk om de hele dag dit soort dingen op te zoeken en te bekijken (als je geen zwakke maag hebt).
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2006
  10. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    @Elite , dat is in engeland gebeurd , en daarom ook zijn deze beelden door de ouders van het slachtoffer op internet gezet .
    In nederland en belgie mag dit echter niet om twee redenen , ten eerste omdat het beelden van een moord zijn , en ten tweede om de privacy van de daders niet te schenden.::eek: [
    Toen joe van holsbeeck in het centraal station van brussel voor zijn mp3 speler vermoord werd tijdens het spitsuur waren er ook beelden van beveilingscamera's beschikbaar , en toen heeft de procureur meer dan een week gewacht alvorens deze openbaar gemaakt werden , dwz de beelden net voor en net na het incident.
    En tegen dat men er dan achter kwam wie de dader was zat deze al in het lang en breed terug in polen, maar de poolse politie heeft zijn werk goed gedaan , en hebben de kerel in minder dan een week opgespoord en gevangen genomen.
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Niks iq van 20 die gasten moeten gewoon lijden. In Saudie Arabie wordt je hand er af gehakt als je iets steelt. En toen ik er was gingen eigenaren van juweliers zaken gewoon bidden en de winkel open en niks wordt gestolen. Anyways. Die gasten die dat onschuldige kindje vermoorden zijn beesten en moeten rotten in een guantanamo. En tuurlijk ken ik geen Taliban gasten maar ik bedoel maar, als je hun zo zou behandelen zouden ze huilen als wijfen.
     
  12. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    nou nou nou nou, moet dat nou zo..? :D
     
  13. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier weet ik dus niks meer op te antwoorden...:{

    Nou, mag diegene even wegrotten in een kuil met precies genoeg eten & drinken per dag om het 80 jaar te overleven. En als ie dat niet eet/drinkt net zoals bij Guantanamo gewoon capsules slikken.

    Rest In Pieces d#ckhead!(en dan heb ik het over diegene die 'm vermoord heeft)
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Gewoon levenslange gevangenisstraf is al meer dan voldoende voor die gasten.
    Dan kunnen ze de lange dagen aftellen tot de dag komt dat ze de gevangenis kunnen verlaten tussen vier planken.
     
  15. basovich

    basovich Guest

    is die gast dood dan?
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Helaas wel , op die video ben je de getuige van een koelbloedige moord .=(
     
  17. basovich

    basovich Guest

    :eek: ... ziek die mensen
     
  18. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik kijk dit filmpje morgen wel. Moet nu nog kunnen slapen dus.
     
  19. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke dag in elkaar beuken, net niet te hard, en dat 80 jaar lang.
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ze geven een kat de doodstraf en je zult zien dat hun er met een tijdje tbs ervan afkomen. Echt gewoon belachelijk. Dit zijn gewoon mensen die het uitschot van de samenleving vormen...
     

Deel Deze Pagina