De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet maar je laat een 'stukje' zien van de boekenkast. Check boven aan het scherm. Daat zie je de boekenkast over de gehele lengte :D Whaha. Dat heeft onze lcd niet hoor ;) check :

    [​IMG]
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij @Home kan je 2 manieren aan een decoder komen.
    1. Bestellen via de site van @Home.
    2. Kopen bij de tv/audio boer.

    Casema en @Home maken gebruik van de HD-decoders van Samsung.
    Omdat de Samsung bijna niet te krijgen is , dacht dat bestel ik hem rechtsreeks via @Home.
    Omdat ik maar niets van @Home hoorde heb ik besloten om er een mail te sturen.
    Antwoord kreeg ik natuurlijk pas na 2 dagen , heet niet voor niets @Sloom.
    Antwoord: @Home probeerd de bestelling binnen 15 dagen te leveren.
    Weet alleen niet wat ze bedoelen met 15 dagen , als het werkdagen zijn kan het dus 3 weken duren.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Anders lees je ff wat ik daarover zei :x
     
  4. Nemhauser

    Nemhauser Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    5
    Is z'n straf .Moet ie maar ook niet 24/7 naar RTL4 kijken. :p
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Van wie is de Quoot?
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Van mij :mad:

    Hier de originele tekst.

    Bron : Trosradar ( 22-09-2003 )

    Zwarte balk tegen inbranden
    In de uitzending ziet u meneer De Vries. Hij schafte ruim twee jaar geleden een Philips plasma-televisie van ongeveer 7500 euro aangeschaft. Al snel deden zich problemen voor. Het beeld verschoof steeds naar rechts zodat een zwarte balk zichtbaar werd. Volgens Philips is dat bedoeld om inbranden te voorkomen.

    Inbranden en pixel-uitval
    De Vries diende hierover een klacht in, kreeg zijn geld terug en kocht een andere plasma-televisie, een Pioneer. Na enige weken vertoonde deze televisie inbrandverschijnselen. Na verloop van tijd bleek bleek het logo van RTL-4 onuitwisbaar in het scherm te zijn ingebrand.

    De branche
    De fabrikanten van plasma-televisies zijn niet onbekend met het gevaar van inbranden. Philips erkent het probleem, maar legt de oplossing bij de omroepen. Die zouden volgens Philips het logo niet altijd op exact dezelfde plaats moeten zetten.

    ---
    We zijn nu 3 jaar verder en de omroepen hebben nog niets gedaan om het inbranden tegen te gaan.

    Dit vind ik in het forum van Trosradar (19-12-2005).
    Ik heb op 22-9-05 een plasma pioneer pdp-436xde gekocht bij plasmavisie , op 28-11-05 van plasmaviesie al een nieuwe scherm gekregen omdat de andere al was ingebrand [bij lichte achtergronden de logo van sbs6 rtl7 rtl4 ziet staan] nu op 19-12-05 weer het zelfde probleem terwijl de helderheid op -05 kleur op -19 contrast op 35 staat en op besparing stand 2 op advies zo gezet.om de eerste 200 uur zo te laten staan.die heb ik helaas niet gehaald.Ik ontvang via een schotel.
    Weet iemand hier de oorzaak van.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja moet je niet 24/7 naar de herhalingen van goede tijden kijken.
     
  8. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij heeft de Samsung le32t51B gekocht.

    Is er ergens een site of iets waar staat beschreven welke opties het best aan / uit gezet kunnen worden voor de beste beeldkwaliteit en levensduur van het TV?

    Alvast bedankt.
     
  9. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Alright.. thanks! Gewoon een DVI naar VGA kabel dus ? Enig idee wat zo'n kabel kost?
     
  10. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    He mensen ik ben aan het twijfelen tussen deze 3 toestellen!

    [​IMG]

    Welke zouden jullie nemen (of net niet) en leg ook ff uit waarom a.u.b. :thumbs:
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Als je uit deze prijsklasse kiest dan zou ik voor de toshiba 32wl66z/p gaan. Die is het beste getest, beter dan die samsungs en goedkoper.
     
  12. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    @360 man

    Hmmz dus die heefft ook mooie kwaliteit tijdens het gamen? Want daar gaat het mij uiteindelijk om. En omdat ik hoor van ruis of ghosting etc ben ik bang dat andere merken dan het officieeel door microsoft gesponsorde Samsung hier eventueel last van kan hebben. Iemand ervaring met dit toestel?

    P.S. heb je de link van die test nog?

    Bij voorbaar dank!
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  13. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Arie bombarie.
    Er zit als het goed is ook een digitaal ruisfilter op bij mij werkt die niet en krijg ik dan een soort van lijnen door mijn beeld.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk iets dat de omroepen daar verantwoordelijk voor zouden moeten zijn. Laat lekker de fabrikanten van Plasma tv's daar iets aan doen. Ongeacht wat er op het scherm staat zou een tv niet mogen inbranden, klaar. Nog even en de spelletjes fabrikanten moeten hier ook rekening mee gaan houden wat betreft HUD's en dergelijke.
     
  15. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou ik ook graag willen weten, ben zeer geinteresseerd in een van deze samsungs.

    En waar kan ik het beste een HDTV kopen? Zowel qua service als prijs..
     
  16. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij zei je dit:

    Bij 1 heb je gelijk, maar bij 2 zie ik niks. Maargoed, zoals Arjan als zegt, waar maken we ons druk over, elke TV heeft er last van. Ik had ook een foto van mijn SDTV kunnen laten zien en dan zag je niet eens beeld meer Gaan jullie je eerst maar eens druk maken over een nieuw deeltje

    Wij niet, dus eerst goed kijken naar wat je ooit uit je duim hebt gezogen jochie :thumbs:

    En tsja, waar maken we ons druk over, zoals je al zegt. Beetje boekenplank door je film heen is altijd aardig.. whaha:D
     
  17. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    om HD te gamen heb je tog alleen een HDready tv hebben en 360 en kabel die er bij zit?
     
  18. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de premium 360 kabel
     
  19. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    idd dat dacht ik ook.
    Ik zie echter niet zo achtelijk veel verschil hoor met de nieuwe HD tv ten opzichte van de oldskool tv;) misschien ben ik er alweer aan gewend haha_O_
     
  20. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb je wel de schakelaar op je kabel goed gezet naar HD?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina