1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb vandaag eindelijk is op een fiets van boven de 600cc gereden..
    Een kawa zrx 1100 :)!
    Wat gaat dat lekker zeg!! vooral onderin veel kracht!, met mijn GPZ moet ik echt boven de 8000 toeren gaan voor extra kracht :cool:

    Morgen maar ns het internet afstruinen naar een andere fiets hahaha
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    [​IMG]

    zo 1? Die retro kleurstelling is echt geniaal trouwens.
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja klopt!! ook echt zon vierkante lamp.. alleen die van hem was grijs en wat gecustomised.. iets breder stuur en achterkant echt lomp veel omhoog gezet haha.. khad het idee dat ik met mijn kop naar de weg ging :cool:
     
  4. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, kben sinds het stenen tijdperk niet meer op het forum geweest, maar nu zag ik deze thread dus moest ik wel ff posten :emo:

    Ik heb al bijna een jaar een scooter, mag er een maandje of 4 op rijden.
    Een rasechte yamaha aerox :9 \o/

    Ik heb 'm helemaal zelf 'opgeknapt zowel optisch en motorisch, hij is nog steeds niet af maar het geld was op =(

    Wat ik eraan veranderd heb (alleen voor de kenners :p):
    - TNT clamb
    - TNT stuurtje
    - TNT traanplaat
    - TNT koplamp, carbon met blauwe LED knipperlichten
    - Power1 zwaardvisknipperlichten achter (carbon)
    - Buzette zijstandaard
    - Racegaas
    - Sigma BC 1606L digi tellertje
    - BCD voorspatbord
    - BCD underseat
    - TNT lexus look achterlicht
    - Rode neon
    - Draadboom opnieuw getrokken en meeste ingetaped (i.v.m. racestuurtje, ander regent het in)
    - Stage6 remhevels
    - Gepolijste carterkap
    - Stage6 kickstarter
    - Carbon stuurslothuis
    - Carbon framenummerplaatje
    - Carbon rempotdekseltjes
    - Progrip oranje handvaten
    - Motorisch alleen laser Xpro chroom (kep al een boete gehad dus verder opvoeren laat ik wel =(_
    - etc. (kzal vast wat vergeten zijn :D)
    Een aantal dingen staan trouwens niet op de foto, maar het meeste zie je toch niet op deze foto


    [​IMG]

    De kleur klopt trouwens niet echt, hij is in de zon lichtgrijs metallic met hoogglans oranje hier lijkt hij bijna zwart. Laat me ff weten wat jullie er van vinden!



    Edit: Ook nog een fototje van mn helm :)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2006
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Leuk man zowiezo knutselen met je motor/brommer/scooter vind ik echt tof!!

    Vandaag weer op de foto gezet :mad: ik was aan het remmen tussen de 80 en de 100 denk ik dus wordt nog een verassing (je mocht er 80)
     
  6. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Speedfight of een Jog R(R) ? :)
    Zit nogal te twijfelen (het wordt zoieso 2ehandsje) alleen zit nogal prijsverschil in...
    Komt u maar met argumenten svp :cool:
     
  7. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Net dus ook maar even een nieuw zondags pakkie gekocht :p Nieuwe arlen ness jack + broek (combi ging niet ivm met broek 2 maten groter dan jas) en spidi handschoenen.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Dit is dus mijn 2e leren combi en moet mijn rijbewijs nog halen :X :+ Geld management-wise moet ik nog wat leren :p
     
  8. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, andersom is verstandiger ja (of niet eigenlijk). Maar ja, het ziet er iig erg stoer uit.
     
  9. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach ja heb de motor al en de rijlessen + examens zijn betaald dus kan het redelijk risico vrij kopen :)
     
  10. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest dus vandaag een nieuwe band vinden voor m'n brommer. zowat de hele buurt afgebeld, en uiteindelijk toch één winkel gevonden had die iets passend liggen had. De maat is wel niet wat ik gewenst had (te smal), maar dan ga ik deze binnenkort maar als voorband gebruiken, en koop ik mezelf hetzelfde model maar dan breder voor achteraan.

    Nieuwe band:

    [​IMG]

    +binnenband= 48€

    Toch al een verbetering tegenover de oude, want dat was dit model:

    [​IMG]
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    1 van de weinige aeroxen die ik echt mooi vind _O_
    ik zou persoonlijk alleen (maar dat komt omdat ik in een redelijke stad woon) een andere uitlaat nemen...........Orginele zonder prop (als die er uberhaupt al inzat) en 50 snel gaat ook wel snel :cool:
     
  12. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Net tourist trophy gekocht, eens kijken of het wat is.
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Jaa ben er erg benieuwd naar Bazzie :D
    Is het wat om er een ps2 nog voor te halen?
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    pff koopje, had laatst spijker in mn achterband die net 2000km oud was. Heb meteen nieuwe voorband erop gezet (zat dunlop troep onder nu heb ik een setje michellin pilot powers!)

    kwanta kosta... 300eu... tikt er hard in (inc. monteren balanceren etz)
     
  15. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja dat hangt er natuurlijk maar van af hoe goed je in de slappe was zit :p

    Maar tot nu toe bevalt het spel heel goed. Het rijden is behoorlijk realistisch en alhoewel je er niet zo snel af dondert als in het echt zit het er toch wel erg dicht bij, je moet dan ook goed aan je lichaamshouding denken bij remmen ed en ook overal vol in de bocht gaan liggen kan niet altijd.

    De banen zijn een mix van echte banen en Gran Turismo banen ook bekend uit het vorige deel maar dan aangepast om ze leuker te maken voor motoren. Zit dus oa ook valencia en de nurburgring in.

    Er zit een redelijk groot aanbod (vooral japanse) motoren in van het bouwjaar 2005 en wat bekendere oudere bikes. Wat wel jammer is dat je vanwege de wat mindere kracht van de PS2 met maar maximaal 4 motoren op een baan tegelijk kan rijden maar dat vindt ik persoonlijk niet echt erg.

    Voor de rest kan je je motor behoorlijk ver afstellen en je rijden kan je helemaal geavanceerd instellen, van kromming van de rug tot inleunhoek en weet ik veel wat, je kan nog net niet beslissen of je schwanz links of rechts hangt :+

    Het spel is voor de rest uitdagend genoeg en zeker niet iets waar je doorheenwandelt in het begin dus dat is ook mooi. Persoonlijk zou ik wel een PS2 ervoor halen :thumbs:
     
  16. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan van 't zomer omdat ik toch 16 wordt een brommer te gaan kopen. En mijn oog is gevallen op de Honda MTX, niet te duur, toch een stoere crosser en géén scooter!

    Wat zijn jullie ervaringen met de MTX? Goede keuze?
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    waarom staat dat Géén scooter erachter? :cool:
     
  18. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik geen scooter wil ;) Ik weet niet waarom, maar ik heb gewoon wat meer met brommers. Die zijn wat stoerder, mannelijker ;)
     
  19. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    een motor is stoerder mannelijker brommers en scooters zijn voor kinderen;)
     
  20. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's waar, maar het lijkt me alleen niet verstandig om als 16-jarige met een motor naar school te rijden :{

    Maarrrrr,,, wat vinden jullie van de MTX was mijn vraag O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina