[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Het lijkt erop alsof er een eind word gemaakt aan de fillers, tenminste mijn gevoel zegt dat ze naar het eind toelopen, ook onder andere doordat bijna iedereen nou tegen een bounto moet vechten.

Ichigo in viazard form is trouwens wel gaaf =D

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat is Viazard? 8)

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ga de manga lezen zou ik zeggen :+

4. SupahMaster

SupahMaster Guest

83 was echt matig. Bijna alleen maar gezeik en een flashback van 15 minuten ofzo.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zal ik maar 's gaan doen ja, om Bleach hier toch nog een beedje levend te houden.:b:

6. sirs2

sirs2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn de fillers nog niet eens zo slecht of wel, in episode 64 zie je ook al enkele dingen uit de manga of niet?

Vanaf 65 zal het wel alleen echte filler materiaal zijn, maar volgens mij zitten er wel wat mooie gevechten tussen als ik dat kan afleiden van een fanmade Bleach Music Video.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, maar zijn dat ook fillers? In elke intro aan het begin zie je ook beelden die we (nog) niet zien. Welke Music Video is dat dan? Ik heb namelijk ook nog een hele collectie. :+

Waar ging die flashback in de laatste filler over?

8. sirs2

sirs2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet meer precies welke Music Video het was, ik keek gewoon willekeurig een aantal op youtube. Het was er iig één waarbij Ichigo in een paleis (tenminste binnen) ofzo vocht tegen wat sterke gasten, aan het eind zie je ze boven een bos vliegen/zweven terwijl ze hun spirit force opladen.

Ik heb alleen filler episode 64 gezien, vraag me of ik wel of niet verder moet kijken. :):

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj, Bleach : Heat the Soul 3 voor de PSP is te bestellen op Lik-Sang.com :) Vond deel 2 ook wel vermakelijk, dit deel schijnt zich helemaal in de Soul Society af te spelen, ben benieuwd.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat voor soort spellen zijn dat nou eigenlijk? Gewoon 100% Beat 'm Up?

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep :) En dan moet je geen uitgebreide shit verwachten zoals bijvoorbeeld een Tekken game, maar gewoon een wat simpeler vechtspel. Beetje net als de Budokai serie van DBZ, voor de fans wel leuke games :)

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Net epi 82 gezien en die was toch wel redelijk te doen vond ik. Straks maar even 83 kijken.

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben pas bij 33 :+

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik ben eigenlijk pas sinds kort begonnen met het volgen van Bleach....jaja heel slecht, ik weet het :+

Nee maar ik kijk het voornamelijk als ik bij een maat van mij zit, meestal zet ie dan een aantal episodes aan voor mij om te kunnen volgen (hij heeft zelf wel alles al gezien wat er te zien valt) dus zodoende loop ik wat achter op de gemiddelde Bleach fan ;)

Maar het bevalt me tot nu toe uitstekend, hele vette serie :cool: Ben ook zeker wel van plan om verder te gaan kijken, al kan ik nog niet inschatten hoe lang het gaat duren voordat ik bij ben zegmaar 8)

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zijn alle Bleach OVA's een korte film met stukken uit verschillende afleveringen en wat extra scenes er tussen?

Ik moet zeggen dat ik de 1e erg leuk vond! :9

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Zo de fillers weer gezien.. Was weer erg vermakelijk zeker voor de fillers.. (Was een special btw)

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heb net die 2e OVA gezien, zeer leuk! :D

19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler :+

Die vis is echt te lame voor woorden

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mjah idd, vette oude man, denk je dat er vet coole doll komt, kom er zoiets uit. :lol:

Mjah wel grappig eigenlijk. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina