1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow, nu kan ik ook op de site, best vet indeed!!!!! Zo kan je een tatoo nemen zonder je ma er van afweet :D
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    waarom?..
    Je kan hetzelfde effect krijgen door met uv verf wat op jezelf te schilderen.. Ik persoonlijk snap het nut niet helemaal van een tattoo die je niet ziet (ook zelf dus niet) die alleen zichtbaar wordt onder blacklight.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan een aantal persoonlijke dingen verzinnen die ik graag vereeuwigd zou willen zien op mijn lichaam, maar wel echt voor mezelf zou willen houden. Puur een gevoelskwestie dus.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja dat snap ik wel.. maar is dan een UV tattoo daar de oplossing voor?
    Je kan ook tattoos nemen die niet zomaar zichtbaar zijn kwa plaats, waarbij je dus niet alleen via een Blacklight ze kan zien. En ook kwa kleur etc veel meer mogelijkheden heb.
    UV tattoos geven op mij meer de indruk van mode verschijnsel dan als serieuze tattoo optie..
     
  5. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n tattoo is ook vet, alleen je moet iemand vinden die je tekst die je erop wilt hebben kan vertalen in het elfs. Je kan het zelf proberen op deze site alleen, tis best kut.

    [​IMG]

    Deze neem ik probably:

    [​IMG]

    Nu staat er Life, maar als je hem op de kop ziet dan staat er Death :):

    [​IMG]

    Deze kwam ik ergens tegen, vet grappig. Kzou het zelf nooit doen en het doet vies pijn op je poot volgens mij:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een hart-vorm op mn schouder hebben. Ik weet alleen nog niet wat precies. Het moet niet te duidelijk/opzichtig zijn, maar ook niet te saai/tribal achtig.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Inmiddels 2 nieuwe tattoo's erbij.. 1 op mijn rechter schouder, gedeeltelijke cover over een oude tattoo. Aanpassing meer eigenlijk.
    De ander in mijn nek, waar ook iets meer verhaal achter zit.

    Zoals sommige weten was er afgelopen weekend een tattoo conventie in de Rai. Ik was daar zondag met mijn broertje heen gegaan om te kijken. De bedoeling was eigenlijk om rond een uur of 4 daar weer weg te gaan.
    Dit is ietwat anders gelopen, op de conventie waren ook enkele tattoeerders die op traditionele manieren tatoeeren. Wou al een tijdje een dergelijke tattoo en hoewel ik niet met de intentie om een tattoo te nemen naar die conventie was gegaan kon ik me dit keer toch niet bedwingen. 1 van de tattoeerders daar was een jongen van monkey tattoo uit malesie die op de traditionele (borneo) manier tattoeerde. Met hem in gesprek geraakt en een afspraak voor 18.00 gemaakt. Dat liep uit naar 19.00 uur en toen we bij hem waren was ie nog bezig met iemand. De conventie zou eindigen om 20.00. Nadat ie klaar was met de tekening en op mijn nek stond was het inmiddels na achten.
    Balen want ik dacht dat die tattoo er dus niet meer kwam, tot ie voorstelde om hem gewoon te zetten in zijn hotel kamer. Dus hop met zijn allen naar het hotel, zo rond 21.00 uur begonnen en rond 23.00 was ie klaar.

    Paar foto's gemaakt door mijn broertje. (mafketel heeft ook een paar filmpjes gemaakt, weet alleen niet waar ik die het beste kan uploaden)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedenken jullie weleens dat een tattoo nadelig in je werk kan zijn?
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    ik ben 35, heb inmiddels als ruim 15 jaar tattoo's, mijn linkerarm is volledig getattooeerd, rechter gedeeltelijk maar binnenkort ook volledig . Ik heb nooit nadeel van mijn tatoos ivm werk ondervonden.
    Het ligt ook een beetje aan de plaats natuurlijk, een gezichts tattoo zal bij de meeste bazen niet echt goed vallen. Maar voor de rest valt het over het algemeen wel mee
     
  10. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Was het pijnlijk? Het ziet er pijnlijk uit iig.:)
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zo op de grond? Rare manier :9
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is een traditionele manier, dat zie je ook aan het feit dat het met een naald op een stokje wordt gedaan.
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Vrijwel niet eigenlijk.. nou ja wel gevoelig zo nu en dan, maar pijn.. nee.
    Niet helemaal wat ik verwacht had overigens, had juist verwacht dat het meer zeer zou doen als een normale tattoo, echter verre van dat. Het was juist minder "pijnlijk" als met een machine. Het was zelfs vrij rustgevend. Het "tikken" heeft een bepaald ritme, wat hetzelfde effect geeft als b.v. in de trein zitten.

    Waarom op de grond, ik moest liggen zodat ze er goed bij kunnen. Op een bed gaat niet omdat je het lastiger is om stil te liggen en een soort van trampoline effect krijgt.
     
  14. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pa is manager in een hotel waar eigenlijk alleen maar rijke mensen komen. Maar daar mag je absoluut geen tattoos zichtbaar hebben. Erg kut als ze bijvoorbeeld bij je arm zitten en je moet met lange mouwen lopen zomers. Hetzelfde geld voor piercings. Bij mij op mijn werk mag het ook niet zichtbaar zijn En op mijn stage ook niet en ik doe verpleegkunde. Bovendien zou ik het zowiezo niet willen want mensen vinden je gelijk een asso
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat weet je dan ook als je naar zo'n baan solliciteert. Er zijn altijd banen waarbij geen tattoos zichtbaar mogen zijn en voor het gros van de mensen met tattoos is het veelal geen probleem om iets aan te trekken waardoor ze niet zichtbaar zijn. Ik heb zelf dat probleem nooit gehad, ik merk snel genoeg wanneer ik een bedrijf instap wat voor cultuur (kwa kleding etc) er hangt. Als het een cultuur is waarin een pak verplicht of wenselijk is ga ik niet in mijn t-shirtje rond lopen. Echter zoek ik zoveel mogelijk bedrijven waarin het geen probleem is. En die zijn er ook zat.
     
  16. Spunker

    Spunker Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice nemesis!!

    Ikzelf heb er nu 2. eentje bedekt bijna heel me binnenkant van me rechterboven arm en een sterretje op me rechter onder arm.

    Ik spaar nu voor een hele sleeve op mijn rechterarm in oriental/japanse stijl in kleur.

    Ik heb ook 2 8m tunneltjes in me oren. ze waren 10 maar ivm werk ben ik aan het verkleinen.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  17. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vriendin heeft er ook 2, een kleine i ching in haar nek en een in haar onderrug. die had ze laten zetten toen niet iedereen dat nog had, ze wil mischien binnenkort simpele vleugels laten zetten op haar rug, van haar schouderbladen tot onderrug, enkele simpele lijnen, dat kan wel gaaf worden maar ze weet het nog niet zeker. ik zal eens een foto maken van de tattoo in haar nek en die een laten zien hier
     
  18. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk niet dat ik een tattoo zou willen hebben, Het lijkt me pijnlijk maar dat lijkt me nog niet zon groot probleem, Meer dat als je later ouder word dat het dan heel lelijk word.
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er ook over te denken een tatoo te nemen. Wel 1 met een puur persoonlijke reden, maargoed ik moet er nog over nadenken..

    edit @ nemesis : Youtube is een optie voor de filmpjes :) , mooie plaat. Zit er nog een betekenis achter
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  20. Riffmaster

    Riffmaster _0_Keith Richards_0_

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of iemand mij hiermee kan helpen, maar had een tijd geleden dus zo´n progamma op disc. channel gezien over tattoos

    De presentator ging naar een of ander Aziatisch land (dacht Thailand) om daar tattoos te bekijken en samen met een andere man na te tekenen, omdat er steeds minder interesse was in die stam voor tattoos, en niet dat ze voor altijd vergeten zouden worden. (hopelijk is het nog niet al te vaag ;))

    Maar bij het eind van het progamma kreeg de presentator een op orginele wijze gezette tatoo, (tussen z'n borst en schouder) van een bloem (4 bloembladen) met in het midden een soort van Tribal lijnen, en die tattoo aan bijde kanten van z'n lichaam.

    Dit klinkt waarschijnlijk te vaag, of te moeilijk om te begrijpen wat ik bedoel, maar misschien heeft 1 van jullie dit progamma ook gezien. (zal vast wel 's herhalingen van zijn geweest.)
    Dus hopelijk hebben jullie dan ook een site waar ik deze kan vinden.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006

Deel Deze Pagina