kweet niet of dit de goede topic is om het te plaatsen... het is al een aantal weken geleden gebeurt, mr ik vertel het nu pas even, vanwege alle elende die ik had gehad 12 april ik was aan het werk, rond 10 voor 9 was mijn vulploegleider aan de telefoon met mijn andere vulploegleider die bij mij in de straat woont..., dus hij zei dat er in mijn portiek brand was... dus 1 op de 8 kans ( in mijn portiek dan ) dat het mijn huis is... en ja hoor, mijn huis, dus ik mocht naar huis, kom een vriend van mij tegen die me wat sneller naar huis fietste, ik kom die straat in, brandweer, politie, ambulance, alles, ik dacht meteen eerst aan m'n moeder en me kat, mr die zijn gelukkig ongedeerd, ik kon me moeder nie vinden, dus bleef ff bij me vrienden staan, daarna zag ik mijn moeder, ze zei dat ze de TV aan deed, ze ging stofzuigen en dweilen in de woonkamer enzo, zag ze dat die TV rookte, en even later in de fik vloog, het was alleen die TV die in de fik was, voor de rest geen bank, gordijn ofzo, maar mijn zwager was in de buurt toevallig met 1 vriend, en die gingen snel naar dat huis voordat de politie of brandweer er ook was, ze hadden een blusser en blusde nog wel dat vuur, maar een spul dat uit dat ding komt! al die blus spul komt meteen op je meubels, in je apparatuur en ga zo maar door, ik ben nu wel 9 weken verder, ondertussen heb ik al mijn spullen terug, nieuw tapijt, muren geverfd, maar ik zit nog niet in het huis ofzo, we moeten nog veel aansluiten, opnieuw kopen enzo, we zijn wel verzekerd enzo, door deze crisis ben ik dus ook tijdje offline op de 360, de oorzaak weten ze niet, en oja, de TV stond NIET op standby, hij stond gewoon uit gister ging ik als mijn spullen testen zoals, computer, gamecube, 360, router, en modum, wou ik mijn internet testen... mis ik 1 draadje merkte ik, van mijn modum naar mijn stopcontact, tja, dan kom ik niet ver, maar ja, mijn computer deed het, en draden waren compleet enzo, 360 draden en spellen compleet, en hij deed het wel, maar mijn gamecube is een ramp, en ik wil even een paar dingetjes weten cube: hij leeste geen CD's, nou, als ze zeggen dat dat schoongemaakt is in dat bedrijf, dat maak je mij dan niet wijs, me zwager blies erin, en er kwam nog beetje stof uit, nou... dat noem je niet schoonmaken toch? ook banken enzo schijnen niet goed schoon gemaakt te zijn.. ik ging ook spellen controleren, en ik mis aardig wat van me cube! - het spel metroid prime echoes plus hoesje - het spel metroid prime 1, alleen CD - het spel mario sunshine, alleen CD - de controller die ik standaard kreeg bij me cube - 1 memory card, 59 blocks, krijgj e standaard bij cube - 1 memory card, 251 blocks jaaa, dat is niet niks, denk dat dat bedrijf dat achter heeft gehouden, of iemand die daar werkt heeft zelf ook een cube, en denkt hey, mischien is die gek en merkt die dat niet dat ik ff die sjit van hem steel, dan is hij gek, want die heeft dus echt problemen, als die niet wil teruggeven, dan geeft dat bedrijf maar geld... maar ik zit even dus met een probleem, en misschien weet 1 van jullie dat, ik wil dus graag de prijs weten van de volgende dinge, in euro, of gulden, maakt niet uit, liefst allebei, want cube was volgens mij nog in guldens... de dingen waar ik de prijs van wil weten in euro's of guldens, liefst allebei: -1 memory card 251 blocks -1 gewone joystick -1 memorycard 59 blocks -1 nintendo 64 ( hier hadden ze de reset knop gemold ) -1 nintendo ( de sness en de ness wil ik weten, want deze dingen miss ik helemaal, die hebben ze dus denk ik gestolen ) als iemand de prijzen weet, wil ik dat graag weten alvast bedankt!
balen dat je zoveel kwijt bent en schade hebt ik weet niet waar je dat allemaal kan kopen, maar er zijn vast wel anderen ik leef een beetje met je mee
ik neem aan dat dit allemaal voor de verzekering is. mijn advies; mijn huis is afgelopen december afgebrand. oorzaak ook onbekend. Hierbij moesten we ook dingen voor de verzekering opgeven. Verzin de prijzen er gewoon bij. niet te laag, niet te hoog. Ik hoop voor je dat je veel terug krijg van ze..wij kregen haast niets, wegens het neit weten van de oorzaak. naja suc6 ermee. ltr ExQuiZite
Succes ermee. Kijk iig eerst wat de verzekering er mee doet. In sommige gevallen krijg je een redelijke vergoeding terug.
Bestaat de kans niet dat die dingen niet meer te herstellen waren? Niet meteen van het ergste van de mens uit gaan hè Wel kut voor je verder.. :
Crisis? Wees blij dat je huis niet tot de fundering aan toe afgebrand is, maar je aleen een handvol spullen mist. Je kan het gaan navragen bij het bedrijf, maar mischien zijn die dingen onherstelbaar beschadigt.
nou jij hebt t dus nog nooit meegemaakt..door brand ontstaat roet...dit beschadigd heel je huis. achteraf denk ik dat we goedkoper uit waren als we een huis opnieuw moesten bouwen. roet gaat overal inzitten..letterlijk overal.
kijk ook eens op www.nedgame.com deze handelen nog vrij veel in oudere consoles! 2e hands kun je een n64 met spel al voor zo'n 25 euro krijgen (www.budgetgaming.nl)
Wees blij dat er niks met je geliefde is gebeurt, Familie enzo... Spullen kunnen altijd weer opnieuw gekocht worden enzo, Familie niet! Maar wel dood en dood zonde! Brand is het ergste wat er is, funest voor je spullen. Succes ermee kerel
Je moet wel kunnen bewijzen dat je die dingen had natuurlijk, volgens mij bepalen hun daarna de waarde van je eigendommen.
ik heb dozen, bonnen, alles weet je, maar die verzekering moest juist die prijzen weten van die spullen en dan geven ze er iets voor, want bij mijn nintendo 64 zit die reset knop helemaal ingedrukt, dus testen ging niet omdat die zich bleef resetten, me 360 deed het gelukkig nog wel en die was compleet, mr m'n cube was grootste ramp, me zus en m'n moeder zijn er wel meteen achteraan gegaan, en die zijn hard , lol, want die laten niet met zichzelf sollen, dus denk, regelen jullie maar, hehe, mr ik zie wel hoe het afloopt, hopelijk loopt alles dus goed af, en bedankt voor het zeggen van die prijzen!!
de verzekering heeft keuze uit 2 dingen. ze laten iemand komen die de waarde inschat, of jij moet zelf elk product/ voorwerp opschrijven en dat aan de verzekering laten zien(met prijs erbij natuurlijk). kies altijd voor 2 want de verzekering wil zo min mogelijk geld geven..altijd zo
De nachtmerrie van iedere gamer (naast het feit dat er ingebroken wordt en mensen je hele zooi meenemen natuurlijk)....mijn beste wensen toegewenst voor de topicstarter