sinds kort heb ik als ik cod2 in mijn xbox 360 doe, komt er te staan to play this disc put it in an xbox 360 console maar hij zit gewoon in de 360. als ik dan op start druk, zie ik een dvd menu (om dvd`s mee af te spelen) want ik zie subtitles/playback/playforward/pause etc etc. allemaal staan, dus dat moet bijna wel een dvd menu zijn. bij alle andere spellen doet mijn 360 het nog wel normaal, heeft iemand anders dit ook? of weet iemand hoe je het kan oplossen
In 2 weken tijd zijn de volgende spelletjes kapot telkens met een scheur vanaf de middenste ring call of duty 2 (allemaal xbox 36O) need for speed PGR3 Valt me dik tegen. Dat is bijna 2OO euro verlies. Ik heb al 2 spelletjes vervangen op eigen kosten. Ben toch blij dat ik deze topic gelezen heb. Ik koop alles bij game mania belgie. Heb hun een mailtje gestuurd..... Moet ik nu ms ook nog bellen om de drive na te zien? Of ligt het echt aan het plastiek van de spelletjes?
3 spellen in 2 weken is wel heel veel. Ik zou even een belletje doen naar Microsoft. Tevens heb je dan nog kans dat ze je spelletjes vergoeden
Ligt aan het doosje. Mijn CoD2 begon van af het midden tescheuren, maar ik heb hem wel netjes een nieuw exemplaar van GCshop gekregen. Nu heb ik al mijn games in normaale CD doosjes.
mijn speler lag altijd horizontaal. Ja best dat ik nog eens bel, vandaag gebeld na tijdje kreeg ik iemand aan de lijn die mijn telefoon nummer vroeg, het was te druk ze gingen me direkt terugbellen. Dit was om 1O uur deze morgen. Ik wacht nog altijd , tis nu 21.OO uur.
Het beste wat je kunt doen om te voorkomen dat je scheurtjes op je disc krijgt is dat je jo games in normal CD hoesjes bewaard.
Cod zat gewoon een in slecht hoesje. Die moet je direct bij aankoop vervangen. Maar als je in 2 weken 3 games verslijt, zou ik toch Microsoft even bellen
ik heb 6 keer een nieuwe call of duty moeten kopen en na de 6 de keer mogd ik hem ruilen en toen heb ik hem meteen uit dat kut hoesje gehaalt niet normaal die hoesjes
Wtf waarom koop je 6x een nieuwe. Als je de fabriek had gebeld kreeg je gewoon gratis een nieuwe. Heb ik ook gehad nooit meer last van.
6keer... volgens mij overdrijf je een beetje maar tis wel kut... mijn spellen hebben volgensmij nergens last van!!
... alsof je na de 2e keer nog geld uitgeeft... dude dat heet je dan 420 euro gekost, ervan uitgaande dat je 1 oorspronkelijke had en er 6 bij hebt gekocht.. dat is meer dan een 360 premium
ik heb het by doa4 heb er niks mee gedaan en opeens doet de cd het nie meer er zit een vage kras aan de bovenkant waardoor het spel nie opstart
het geld maakt me niet uit weetje this gewoon een vette game en als ik de fabriek had gebelt oke kreeg ik nieuwe maar geen zin om op te wachtenkoop gewoon nieuwe weetje geen gezeik
Nou mijn disc is nog prima in orde zover ik kan zien, maar hij laadt gewoon elke multiplayer niet meer in! wat ik ook probeer, eigen lobby, joinen, single player doet het prima, maar zodra ik multiplayer probeer, loopt ie gewoon vast bij het laden van een map... Iemand enig idee?