1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Problemen met disc]

Discussie in 'Algemeen' gestart door yad1ckru, 1 jan 2006.

  1. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Over welk spel heb je het nu?
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    o sory vergeten bij te zetten het gaat over de nieuwe fifa world cup
     
  3. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds kort heb ik als ik cod2 in mijn xbox 360 doe, komt er te staan

    to play this disc put it in an xbox 360 console
    maar hij zit gewoon in de 360.

    als ik dan op start druk, zie ik een dvd menu (om dvd`s mee af te spelen) want ik zie subtitles/playback/playforward/pause etc etc. allemaal staan, dus dat moet bijna wel een dvd menu zijn.
    bij alle andere spellen doet mijn 360 het nog wel normaal, heeft iemand anders dit ook? of weet iemand hoe je het kan oplossen
     
  4. pmmeke

    pmmeke Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    In 2 weken tijd zijn de volgende spelletjes kapot telkens met een scheur vanaf de middenste ring

    call of duty 2 (allemaal xbox 36O)
    need for speed
    PGR3

    Valt me dik tegen. Dat is bijna 2OO euro verlies. Ik heb al 2 spelletjes vervangen op eigen kosten. Ben toch blij dat ik deze topic gelezen heb.

    Ik koop alles bij game mania belgie. Heb hun een mailtje gestuurd.....
    Moet ik nu ms ook nog bellen om de drive na te zien? Of ligt het echt aan het plastiek van de spelletjes?
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    3 spellen in 2 weken is wel heel veel. Ik zou even een belletje doen naar Microsoft. Tevens heb je dan nog kans dat ze je spelletjes vergoeden :)
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan het doosje.
    Mijn CoD2 begon van af het midden tescheuren, maar ik heb hem wel netjes een nieuw exemplaar van GCshop gekregen.

    Nu heb ik al mijn games in normaale CD doosjes.
     
  7. pmmeke

    pmmeke Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn speler lag altijd horizontaal. Ja best dat ik nog eens bel, vandaag gebeld na tijdje kreeg ik iemand aan de lijn die mijn telefoon nummer vroeg, het was te druk ze gingen me direkt terugbellen. Dit was om 1O uur deze morgen. Ik wacht nog altijd , tis nu 21.OO uur.
     
  8. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste wat je kunt doen om te voorkomen dat je scheurtjes op je disc krijgt is dat je jo games in normal CD hoesjes bewaard.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Cod zat gewoon een in slecht hoesje. Die moet je direct bij aankoop vervangen. Maar als je in 2 weken 3 games verslijt, zou ik toch Microsoft even bellen :)
     
  10. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb inmiddels 2 kapotte CD's(oblivion en NFSMW...)die xbox gaat het raam uit:mad::mad::mad:
     
  11. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    |:- Ligt niet aan de Xbox |:-
     
  12. xbox360 4-LIFE

    xbox360 4-LIFE Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 6 keer een nieuwe call of duty moeten kopen en na de 6 de keer mogd ik hem ruilen en toen heb ik hem meteen uit dat kut hoesje gehaalt niet normaal die hoesjes
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  13. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf waarom koop je 6x een nieuwe. Als je de fabriek had gebeld kreeg je gewoon gratis een nieuwe. Heb ik ook gehad nooit meer last van.
     
  14. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    6keer... volgens mij overdrijf je een beetje maar tis wel kut... mijn spellen hebben volgensmij nergens last van!!
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    ... alsof je na de 2e keer nog geld uitgeeft... dude dat heet je dan 420 euro gekost, ervan uitgaande dat je 1 oorspronkelijke had en er 6 bij hebt gekocht.. dat is meer dan een 360 premium |:-
     
  16. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het by doa4 heb er niks mee gedaan en opeens doet de cd het nie meer er zit een vage kras aan de bovenkant waardoor het spel nie opstart
     
  17. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik met 4 van mn 5 spellen:mad:
     
  18. xbox360 4-LIFE

    xbox360 4-LIFE Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    het geld maakt me niet uit weetje this gewoon een vette game en als ik de fabriek had gebelt oke kreeg ik nieuwe maar geen zin om op te wachtenkoop gewoon nieuwe weetje geen gezeik;)
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  19. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof er geen fuck van\o/ . Zellfs iemand met te veel geld doet zoiets nog niet.:b:
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou mijn disc is nog prima in orde zover ik kan zien, maar hij laadt gewoon elke multiplayer niet meer in! wat ik ook probeer, eigen lobby, joinen, single player doet het prima, maar zodra ik multiplayer probeer, loopt ie gewoon vast bij het laden van een map...

    Iemand enig idee?
     

Deel Deze Pagina