[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

  1. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe zit het nu, kan T&T ook nog door als Zweden en Engeland gelijk spelen ?

    Of alleen als Engeland wint en T&T ook ? ?!
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Even voor de duidelijkheid. ;)
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoop zo op Trinidad he!!!!! Mooi Zweden eruit en Frankrijk ook!!!
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Zou idd leuk zijn.

    Zou balen zijn als Zweden met 1-0 verliest en T&T met 1-0 wint. Dan gaat Zweden op doel saldo door:emo:
     
  5. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Zizou moet imo wel een waardig afscheid hebben, en wanneer Frankrijk met 2 of meer doelpunten winnen zijn ze sowiezo door.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Cole _O_
     
  7. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd _O_ Cole ... Wat een actie... Wat een goal! Ongelofelijk. En nu ook nog 1-0 voor Paraguay .. Het is beslist denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Trouwens wel heel erg triest voor Owen
     
  9. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow mooie wedstrijd uiteindelijk. Zweden heel goed teruggekomen. Ongelofelijk hoe Kallstrom de 2e helft speelde, wat een verbetering! Zweden echt heel gevaarlijk vooral in het begin van de 2e helft. Daarna toch weer Engeland dat de 2-1 maakt, opnieuw had Joe Cole weer een belangrijke rol ;). Maarja ik had het wel leuk gevonden als Zweden won, want Engeland - Duitsland ... :eek: Dat zou pas een wedstrijd zijn geworden.
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen nederland, ze beginnen dus met zonder de spelers die een gele kaart hebben (behalve boularouz:
    v persie, v nistelrooy, kuyt
    v d vaart, cocu, sneider
    de cler, ooijer, boularhouz, jaliens

    wat vinden jullie trouwens van het programma studio sportzomer.
    Ik erger me echt aan de vragen die bert maalderink stelt aan Marco van basten. Hij heeft helemaal geen vragen met waarom of wat of hoe. alleen maar vragen waarop hij met ja of nee kan antwoorden. ik heb zelf ook het idee dat Marco de vragen slecht vind.

    Freek de Jonge met z'n filmpje :lol:
     
  11. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand van de spelers mag Bert Maalderink. Hij stelt domme vragen etc. Vorig jaar was Zlaten ook al weggelopen tijdens een interview.

    Bovendien zijn de commentatoren ook weer van bedroevend niveau dit wk. M.u.v Theo Reitsma en soms Frank Snoeks.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Bert Maalderink is ook gewoon een eikel, want hij stelt zulke stomme vragen. Nouja het is alleen nog niet zo erg als Hans Kraaij van sbs..

    commentatoren zijn over het algemeen wel goed, maar ik heb me altijd al groen en geel geërgerd aan Jeroen Grueter. Mijn God, wat een triest persoontje. Hij neem in zijn commentaar altijd dingen aan, van ow nah dat is zo, of dat zal zo wel zijn, maar het is totaal nergens op gebaseerd. Bovendien hemelt hij altijd spelers als Zidane helemaal op als ze een trucje doen. 'Oh wat een meester is het toch, wat een God!'.. * kotst.. terwijl hij daarvoor een precies zelfde trucje van bijvoorbeeld een Ghanese speler totaal over het hoofd ziet. dan is het: 'Ach, hij krijgt de bal nog mee ook'.. alsof het geluk is bij hem. wat een eikel |:-
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Cool, weggezakt naar plek 6 8)
     
  14. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd, heeft Evert ten Napel ook heel erg. Bovendien weet die man er altijd een verhaal uit te persen wat geen hond interesseert. Philip Cooke is ook een drama, volgens mij is die echt stekeblind.

    Theo Reitsma zegt gewoon niet meer dan nodig en als Frank Snoeks op dreef is dan heeft ie altijd wel mooie opmerkingen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Philip Cooke? Philip Coke, waarom denk je anders dat die niks ziet? :+
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Joe Cole :eek:. Goal van het jaar tot nu toe wat mij betreft.

    1) Perfect gecontroleerd met de borst
    2) In de lucht uitgehaald
    3 ) Snelheid
    4) Sneldalende boogbal
    5) Effect naar rechtsbuiten
    6) Kruising
    7) Paal in

    Perfecte goal :9
     
  17. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond jeroen gruter of hoe je het ook schrijft toen hij verslag van nederland deed echt slecht.
    toen robben scoorde was het ''robben scoord'' en als je dan het spaanse commentaar hoord is het echt ''goooooooaaaaaaaaallll''.
    bovendien doet jack van gelder het op de radio ook vele malen beter als alle verslaggevers van de tv samen, ik snap dan ook niet dat jack van gelder het tv verslag niet doet...
     
  18. mike amersfoort

    mike amersfoort Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0

    bijna perfect....

    het was idd een goal zoals je ze weinig ziet...
    Maar perfect was ie geweest als de keeper m ook niet had kunnen aanraken.
    Keeper toucheerde de bal nog. Als ie dat niet had gedaan was ie misschien echt wel in het "hart" van de kruising gevallen
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  19. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    - De keeper raakte hem nog, dus dat is wel minder. En dan nog is de goal van Cambiasso mooier imo. Perfect uitgevoerde aanval. En mooiste counter is die van Robben.
     
  20. mike amersfoort

    mike amersfoort Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahahahahah.......

    stryker, you know soccer... zelde opmerking, zelde tijdstip
     

Deel Deze Pagina